3. Szeretem Benned...

324 13 1
                                    

Eljött a vacsora napja. Kicsit izgultam.
A hajamat most begöndörítettem. A ruhám egy fekete testhezálló történet volt mély dekoltázsal.

- Vigyázz magadra hugi, és ne csinálj hülyeséget.- Búcsúzott tőlem Kevin.

- Ne aggódj.

- Érted mindig aggódok ilyen körülmények között mint amiben élünk.- Mondta komolyan. Sokszor mond hasonlókat és nem tudom őket hova tenni. Miután dudálást hallottunk nevettünk.- Na jó. Menj.- Ölelt meg amit viszonoztam.

- Szia.- Kimentem a kocsihoz ahol Dani pont eldobta a cigijét.

- Úrnőm.- Hajolt meg előttem.

- Uram.- Mosolyogtam ahogy adott egy csókot a kézfejemre. Ezután kinyitotta nekem a fehér terepjáró merci ajtaját ahogy mindig szokta.- Kik lesznek ott? Mire kell számítani?- Kérdeztem amikor ő is beszállt.

- Csak egy átlagos vacsora, te, én, Csabi és a felesége Nóri, múltkor már találkoztál velük.

- Igen...emlékszem. Nóri kedves nő.

Elég sokat utaztunk. Már kb 1 órája meg sem álltunk.

- Zsuzsi.- Simogatott Dani. Ezek szerint beauldtam.

- Igen?

- 3 perc és ott vagyunk.- Mosolygott. Lehajtottam a nap ellenzőt amiben volt egy tükör és megigazítottam a hajamat. Dani leparkolt és bementünk egy luxus étterembe.

- Sziasztok.- Köszönt egyszerre Csabi és Nóri. Mindannyian 1-1 puszival köszöntöttük egymást majd helyet foglaltunk.

Már az asztalon volt 4 pohár és egy üveg bor. Dani udvariasan töltött nekem és magának, utána Csabi is így tett Nórival. Választott mindenki étel és a fiúk beszéltek valamiről amit én nem értettem.

- Hogyan jöttetek össze?- Kérdezte Nóri mire össze néztünk.

- Hát ez...ez egy hosszú sztori.- Ittam a poharamból.

- Valóban hosszú történet - kezdte Dani, mosolyogva rám nézett, mintha egy régi, kedves emlékre gondolna vissza. - Egy közös barátunk mutatott be minket egymásnak. Eleinte csak barátkoztunk, de aztán... valahogy több lett belőle.

- Igen, egy közös ismerős révén találkoztunk - folytattam.- Sokat beszélgettünk, és rájöttünk, hogy rengeteg közös van bennünk. Mindketten szeretjük az utazást például így mindig volt téma, amiről beszélhettünk.

- És mikor történt az első közös utatok? - kérdezte Nóri kíváncsian.

- Az első utunk? - Dani egy pillanatra elgondolkodott, majd válaszolt. - Talán egy éve, amikor úgy döntöttünk, hogy spontán elmegyünk egy hétvégére Tokajba. Borkóstolás, szép tájak, jó társaság... igazán felejthetetlen volt.

- Igen, az egy nagyszerű utazás volt - bólogattam. - Akkor éreztük először, hogy tényleg van köztünk valami különleges.

időnként Dani szemébe néztem keresve a megerősítést, hogy jól csináljuk. Egy-egy apró bólintással vagy mosollyal jelezte, hogy minden rendben van.

Az est előrehaladtával a beszélgetés könnyedebb témákra terelődött, és csak élveztük a vacsora kellemes hangulatát.

- Úú van egy ötletem.- Mondta Nóri, mindenki kíváncsian figyelte így folytatta.- Mindenki mondja el, hogy miket szeret a párjában.

- Ez de romantikus.- Mosolyogtam rá, tényleg annak találtam.

- Kezdem én.- Fordult Csabihoz.- Szeretem benned, hogy megtanítottál lassítani, ugyanis nagyon pörögtem régen. Azt is szeretem, hogy mindent megadsz amire csak szükségem van.

Ölnék Érted! /T.Danny ff./Where stories live. Discover now