Zsuzsi
- Jól van srácok, kövessük a tervet.- Közölte Kevin a fülesben.
- Gyémánt alakzat!- Adta az utasítást Dani és be is álltunk a formába ahogy száguldottunk a kocsikkal.
Megálltam a kocsival ahol a térkép mutatta a műszer hollétét. Bementem az épületbe fegyverrel a kezemben.
- Megvan.- Kaptam fel a táskát és kiszaladtam.
- Állj!- Hallottam egy mély férfi hangot. Megforudltam és egy maszkos férfi tartotta rám a fegyverét.
- Srácok elkélne egy kis segítség.- Mondtam halkan.
- Tedd le azt a táskát.- Mutatott oda ahova kéne raknom de olyan hülye azért nem vagyok.- Tedd már le te ribanc! Szét lövöm a fejed.
- Én nem tenném.- Jelent meg mögötte Kevin. A tarkójára nyomta a pisztoly végét.- 5 másodperced van, hogy eltűnj.
- Különdben?- Horkantott az a seggfej.
- Különdben én lövöm szét a te fejed.- A fickó egy kis habozás után úgy döntött elmegy.- Add ide hugi.- Oda adtam Kevinnek a műszert és mindketten kocsiba ülve elindultunk a csapat után.
Dani
Nem kellett sok idő, hogy beérjenek Kevinék. Megbeszéltük, hogy a bázison találkozunk és mindenki szét széledt. Kevin előttem haladt. Csak ketten voltunk az úton.
- Minden rendben haver?- Kérdezte. Hosszú ideig nem válaszoltam.
- Álljunk félre.- Húzódtam le a mellettünk lévő üres parkolóba.
- Na mondjad, mi van?- Szállt ki. Gyors lépésekkel megközelítettem és belevágtam a fejét a kocsija egyik üvegébe ami rohadtul fájhatott neki. - Mi a fasz?- Fogta a fejét ahol az ütés érte. Amíg szedte össze magát kitéptem a kocsija sofőr felőli ajtaját és kiszedtem a táskát amiben a műszer volt.- Állj már meg ember!- Lökött rajtam egyet amire válaszul az öklömet kapta az arca bal oldalára. Sietve mentem vissza az autómhoz.- Ha arra készülsz amire gondolok akkor rohadt nagy hibát követsz el.- Nem törődve a figyelmeztetésével mentem vissza a saját verdámhoz.
Kinyitottam a dodge ajtaját de még vissza fordultam. Elővettem egy kis gránátot és felé dobtam a kocsit célozva. Megpróbált elszaladni de a robbanás vége elérte és elrepítette. Lángokban állt a négy kerekűje, ezt kihasználva eltűntem.
- Megvan.- Mondtam a fülesbe Annának. Annak a dögvész hárpiának Costa Ricáról.
- Ügyes. Gyere a találka pontra.
Amint oda értem átnyújtottam.
- Itt van amit kértél. Engedd el őket.- Mondtam komolyan de Anna csak nevetett.
- Azt hitted ennyivel végeztél? Mostantól azt csinálod amit mondok és követed a parancsaim különdben...- Komolyodott el.- Gyere.- öltött magára egy mosolyt én pedig követtem.
Az alaksorba mentünk ahol egy szoba volt aminek rácsos az ajtaja.- Dani!- Szaladt az ajtóhoz a legfontosabb személy számomra.
- Anya...apa.- Aggódva néztek a szüleim.
- Mibe keveredtél? Mi ez az egész?- Kérdezte félve apa.
- Nyugodjatok meg kérlek. Megoldom, oké? Nem hagyom, hogy bajotok essen.
- És most had mutassam meg mi lesz ha ellenszegülsz.- Ment be hozzájuk Anna egy pisztollyal. Megfagyott a vér az ereimben. Apám tarkójához nyomta a fegyvert.
- Ne! Bármit megteszek csak ne bántsd őket.- Ütöttem a falra hátha át tudom törni de hiába.
- Okos fiú.- Tette el a pisztolyt.- Laura, mutasd meg a szobáját.- Intézte szavait a mögöttem álló lánynak. Szúrós tekintettel néztem Annára majd követtem a kis szőkét.- Készülj a holnapra Dani.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ölnék Érted! /T.Danny ff./
FanficTe élnél a milliárdos testvéreddel? Nem kell semmiért sem megdolgoznod, csak élvezed a gazdagságot. Kövesi Zsuzsi a testvérével lakik aki kőgazdag. Azt nem tudja a lány, hogy Kevinnek honnan van ennyi pénze de már hozzá szokott ehez a kényelmes él...