Episode (3)

429 52 0
                                    

*phone ring*

chanyeol တ​ေယာက္​ screen ​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ "Dad" လို႔ ​ေပၚ​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ အလ်င္​အျမန္​ ကိုင္​လိုက္​​ေတာ့

Kris : "Hello သားလား?? ဘာ​ေတြ လုပ္​​ေနလဲ??"

Yeol : "ဒီလိုပါပဲ company အလုပ္​​ေတြပဲ​ေပါ့ အ​ေဖရယ္​ အ​ေဖ နဲ႔ အ​ေမ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ korea ကို​ေတာင္​ ျပန္​မလာတာ ၾကာလွပီ"

Kris : " ငါလဲ အဲ့ ကိစၥ ​ေျပာမလို႔ ဖုန္​းလွမ္​း ဆက္​လိုက္​တာပဲကြ ငါနဲ႔ မင္​းအ​ေမ ​ေနာက္​တပတ္​ထဲမွာ korea ကို လာဖို႔ရွိတယ္​... Korea မွာ ရုံးခြဲ လုပ္​ဖို႔ စဥ္​းစားထားလို႔ ဒီတ​ေခါက္​​ေတာ့ နည္​းနည္​း ၾကာ​ေလာက္​မယ္​ထင္​တယ္​ ငါ​တို႔ လာရင္​ လာမႀကိဳနဲ႔​ေတာ့ မင္​းတို႔အိမ္​ပဲ တန္​းလာလိုက္​​ေတာ့မယ္​... အဲဒါ ႀကိဳ​ေျပာထားတာ ဒါနဲ႔ ​ေခြၽးမနဲ႔ ​ေျမး​ေတြ​ေရာ ​ေန​ေကာင္​းတယ္​မလား.. အဲ့​ေရာက္​မွပဲ ​ေတြ႕​ေတာ့မယ္​လို႔.. ဒါပဲကြာ ငါအလုပ္​ရႈပ္​​ေနတယ္​"

တီ.. တီ... တီ.. (​ဖုန္​းက်သြားသံ)

Yeol ဖုန္​းကို ကိုင္​ကာ ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​နဲ႔..

သူ႔အ​ေဖ အ​ေၾကာင္​းသူ သိသည္​.. သူ႔စိတ္​ႀကီးပဲ အခုလဲ ၾကည္​့​ေလ သူ​ေျပာပီးတာနဲ႔ ဖုန္​းခ်သြားပီ ဒီဘက္​က reply ​ေတာင္​ မ​ေစာင္​့.. စိတ္​ျမန္​လက္​ျမန္​နဲ႔ ​ေဒါသကလဲ ႀကီး​ေသး.. အ​ေမ​ေတာ့ အ​ေဖနဲ႔ ဘယ္​လို ​ေန​ေနလဲ မသိပါဘူး

chanyeol ​ေတြးရင္​း ျပဳံးမိသည္​..

အိမ္​​ေရာက္​မွပဲ သူ႔ခ်စ္​ဇနီး​ေလး Baek ကို ​ေျပာျပရ​ေတာ့မည္​....

-----------------------------------

ဒီ​ေန႔က jongin sehun luhan soo တို႔ရဲ႕ final year တက္​ရတဲ့ ပထမဆုံး ​ေန႔​ေလ..

ဒီနွစ္​ထဲမွာ​ေတာ့ အားလုံး အ​ေတြး ကိုယ္​စီရွိတာကို အ​ေကာင္​အထည္​ ​ေဖာ္​မယ္​လို႔ စဥ္​းစားရင္​း canteen ကို ​ေလွ်ာက္​လာ လိုက္​တာ ​ေရာက္​မွန္​းမသိ​ေတာင္​ ​ေရာက္​​ေနပီ​ေလ..

သူတို႔ Canteen မွာ ထိုင္​ၾက​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းပိတ္​တုန္​း သူတို႔ မ​ေတြ႕ရတဲ့ အ​ေတာအတြင္​းမွာ ျဖစ္​ပ်က္​တဲ့ အျဖစ္​​ေတြကို ျပန္​​ေျပာၾကရင္​း ရယ္​​ေနၾက​ေလရဲ႕..

Grandparents OrdersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz