Episode (2)

530 62 0
                                    

soo : " hello jong မလာ​ေသးဘူးလား ငါ ဒီမွာ ​ေစာင္​့​ေနတာ ၾကာလွပီ"

jongin : "လာ​ေနပီ ကားပိတ္​​ေနလို႔ နည္​းနည္​း​ေလး ထပ္​​ေစာင္​့​ေပးစမ္​းပါဟ"

soo : "ခဏ​ေန ဆရာမ​ လာပီး လူစစ္​​ေတာ့မွာ ငါက နင္​့အတြက္​ လက္​မွတ္​ ခိုးထိုးထား​ေပးတာ စစ္​မွ နင္​ကမရွိရင္​ ဒုကၡ​ေရာက္​​ေနလိမ္​့မယ္​"

jongin : "​ေအးပါဟ ငါလဲ လာ​ေနပါပီ.. အ​ေရးထဲမွဟာ ဒီကားလမ္​းက ဘာလို႔ ပိတ္​​ေနမွန္​း မသိဘူး Shit!!"

soo : "​ေတာ္​ပီ ဖုန္​းခ်လိုက္​​ေတာ့မယ္​ ျမန္​ျမန္​သာ လာခဲ့​ေပ​ေတာ့ ဒါပဲ"

--------------------------------

teacher : "jongin jongin jongin.. ဘယ္​မလဲ jongin ဘာလို႔ ျပန္​မ​ေျဖတာလဲ ဒီမွာ attendance မွာ sign ထိုးထားပီး လူကမရွိဘူး ဘယ္​သြား​ေနလို႔လဲ "

soo : " အဲ.. အဲ.. အဲဒါက​ေလ teachal ဘယ္​လို ​ေျပာရမလဲ ဆို​ေတာ့.. jongin jongin က​ေလ .. ဗိုက္​.. ဗိုက္​နာလို႔တဲ့ toilet ကို သြား​ေနတာ teachal"

soo တ​ေယာက္​ အထစ္​ထစ္​ အ​ေငါ့​ေငါ့ ​ေတြနဲ႔ jongin အတြက္​ ​ေျဖ​ေနတုန္​း..

အ​ေမာတ​ေကာနဲ႔ jongin တ​ေယာက္​ ​ေျပးလာပီး အတန္​းထဲကို ဝင္​လာ​ေတာ့

teacher : " jongin မင္​း သက္​သာရဲ႕လား ပုံစံၾကည္​့ ရတာလဲ ​ေျပးလာသလိုပဲ"

jongin : " ဘာကို ​ေျပာတာလဲ teachal "

teacher : " ဘာကို ​ေျပာတာလဲ ဟုတ္​လား.. မင္​းအခု toilet က ျပန္​လာတာ မဟုတ္​ဘူး​ေပါ့.. ထပ္​​ေနာက္​က်ျပန္​ပီလား ... Do soo ထစမ္​း.. နင္​ jongin အတြက္​ လက္​မွတ္​ လိမ္​ထိုး​ေပးျပန္​ပီ​ေပါ့ ဟုတ္​လား နင္​တို႔​ေတြကို ဘယ္​နွခါ ​ေျပာရမလဲ ငါ့အခ်ိန္​မွာ လက္​မွတ္​ လိမ္​ထိုးတာ​ေတြ မလုပ္​ပါနဲ႔ဆိုတာ jongin မင္​းကလဲ ငါ့အခ်ိန္​မွာ ​ေနာက္​မက်ပါနဲ႔လို႔ အတန္​တန္​​ေျပာထားကို ​ေနာက္​က်ျဖစ္​​ေအာင္​ က်​ေသးတယ္​ တပတ္​မွာ 3ရက္​ပဲ ငါ့အတန္​းခ်ိန္​ပါ​တာကို ​ေစာ​ေစာ​ေလး လာျဖစ္​​ေအာင္​ မလာဘူး နင္​တို႔က​ေတာ့​ေနာ္​.. ​ေနာက္​တခါ ဒီလို မျဖစ္​​ေစနဲ႔ ျဖစ္​လို႔က​ေတာ့ ခြင္​့မလႊတ္​​ေတာ့ဘူး သန္​႔ရွင္​း​ေရး​ေတြ လုပ္​ခိုင္​း ပစ္​လိုက္​မွာ ထိုင္​​ေတာ့ ၂​ေယာက္​လုံး "

Grandparents OrdersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang