Bed ⚠️

555 24 1
                                    

Risa POV:

Hmmm, then, without giving you warning, I suddenly pick you up and carry you over the to the bed... the whole time, my hands are on your legs and hips, caressing your body...

Alicia —As you carry me I kiss you deeply.

Risa —Hmmm, I suddenly feel myself getting hot all over... just from the fact that you're so submissive and letting yourself get carried like this. At the same time I lay you down on the bed, and I begin to hover over you, still kissing you deeply.

Alicia —Mmm,oww fuck me madam fuck me...

Alicia —Hmmm, suddenly I feel like I've lost all control of the power play, but I suddenly... don't care anymore. I suddenly crawl on top of you again, and I lean down to kiss your neck, all the time my hands are on your legs, caressing you up to your thighs and hips

Yeah...? Really?

Alicia —Yes Madam ...

--------

Alicia POV:

Hindi kuna na malayan ang oras dahil sa ginawa namin ni madam senator, ang sarap nyang gumalaw.

Ahh... Madam.. faster...oww~~

Nilagay ko ang dalwang daliri ko sa cuweba ni Alicia at ginalaw sa loob,tinignan ko ang kanyang mga mata habang ginalaw ko ang dalwang daliri ko sa cuweba nya napa moan lang ito nung pinasok ko ang dalwang daliri ko sa kanyang cuweba.

M...madam.. oh fuck, bilisan nyo pa madam ahh~

Hindi ako nag d-dalawang isip at binilisan ko ang galaw ng mga daliri ko.

A..a..ah.. m..madam..oww god ang sarap.

Habang nag t-trabaho ako sa cuweba ni Alicia ay hinalikan ko ito, ang sarap ng P.A ko.

Mmm~~~

Ang sarap mo baby...

I..ikw yung tumira sa akin eh...

Habang nag s-salita si Alicia ay dinalian ko naman ang galaw ng mga daliri ko.

A...ah... k...kalma lang madam...iyong iyong ako...

Nung narinig ko ang mga salita ni Alicia ay napa ngiti lamang ako and give her a good pleasure.

Hmmm, pano ba ako k-kalma ehh ang sarap mo pwede na kitang ma pag-kain everyday.
*I smirk as I said those words*

P-pwede rin naman po...

Hmm, ikw na nag sabi nyan...

Bumaba naman ako sa clit ni Alicia at tinilapan Ang kanyang basa na clit.

oww fuck madam..Ang galing mo talaga.. ah...

Napangiti lamang ako sa mga salita ni Alicia at binilisan ko ang pag dila ko sa mga basa nyang clit, shet ang sarap srap nya at subrang sexy diko kinaya kalibogan ko...

Ah...ah..ah..madam..ah..sarap..oww~~

Keep moaning my love,sabihin mo lang pag lalabasan kana hmm...

Y..yes madam oww~~

Nilagay ko naman ang dalwang daliri ko sa cuweba ni Alicia at binilisan itong gumulaw, at the same time I lick her wet pussy oh god this woman I can hear her moaning my name and it's driving me crazy.

M..madam Risa..ah..ah..oww fuck me hard madam..oh god it's so god...

Hmmm, your so demanding naman.

O..oh sorry if I was...

Shsss.. don't be sorry let me control this.

I can feel that she's coming nag-hihintay lamang ako sa kanya na sasabihin nya na lalabasan na sya.

M..madam ko..ah...I..I'm close po...

I know baby and I can feel that your coming...

I lick her wet pussy again and again it's so wet and juicy, this woman drive me crazy all I can hear is her moan.

Your so sexy baby, damn I can eat you all day...

Ah... M..madam I'm... close...

Let it go for me my love...

I play her one breast and at the same time I lick her pussy.

Madam ah!!!

Nilabasan na si Alicia I can feel her legs trembling from the pleasure that I give to her, she's so beautiful when she came out I can taste her every single day.

Bumalik ako kay Alicia at tinignan ang mga nya, I brush her hair in her face and press her cheek.

I give her a deep kiss before I lay beside her my hands keeps roaming her body, I gently hug her and whisper.

Hmmm, your so beautiful when you came out my love..

Mmm~~

I chuckled when she keep moaning she's so cute when she moan, I gently kiss her cheek and smile to her.

Let's sleep nalang po madam chair.

Oky let's sleep then...

I hug her tightly and sleep dahil na pagod kami sa activity na ginawa namin.

-------

OII SI ACKLA... WAG SERYOSOHIN ANG BINASA NYO IMAGINATION LANG PO IYAN. MGA TEH KALMAHIN LANG PO NATIN ANG KALIBOGAN NATIN SPREAD LOVE LOVE LOVE LANG PO TAYU LOVEU ALL.💗💞

MAYA NAKU MAG U-UPDATE NA UBUSAN NAKO NG IDEAS KEMI.😌





Ms. Butterfly | GountiverosWhere stories live. Discover now