4. Sólyom

292 12 0
                                    

Dani

- Halo?- Vettem fel amikor Kevin hívott az éjszaka közepén.

- Cső. Gáz van.- Hallottam a hangján, hogy nem szórakozik. Másodpercek alatt öltönyben voltam.

- Azonnal indulok.- Nyomtam ki.

Idegesen nyúltam a kulcsaimért és mentem Kevin házához. Kitalálni nem tudtam mi történhetett hogy éjjel hív. Valakit kinyírt? Lebukott valamivel? Hármat rá ütöttem az ajtóra és már nyílt is.

- Eszednél vagy? Zsuzsi alszik.- Nyitotta ki.- Menjünk az irodámba.- Suttogta.

- Na mi van?- Kérdeztem halkan miután becsuktam az iroda ajtót.

- Sólyom.- Egyetlen név.

- Mi van vele? Börtönben van.- Ültem le az egyik fotelba.

- Kiengedték.

- Hogy mit csináltak?!- Kiabáltam suttogva. Nekem befellegzet.- Úgy volt, hogy életfogytiglant kapott.

- Valaki annyit fizetett, hogy kiengedték. És senki sem tudja hol van.- Mesélte.- De lehet elmegy egy másik országba.

- Bocs, szerintem más emberre gondolunk. Sólyom nem megy el bosszú nélkül.

- Kellett neked felnyomni őt!

- Jobb lett volna ha megöl? Ha nem adom fel akkor most nem ülünk itt. Mi lesz Zsuzsival?

- Hát már tudja a dolgainkat, verekedni tud, lőni megtanítottad.- Sorolta.

- De Sólyom ellen ő kevés. Nem tudja megvédeni magát egyedül. Nem hagyom magára.

- Mindent kitalálunk, ne aggódj. Egyedül nem lesz Zsuzsi csak veled vagy velem.- Szögezte le amit eddig is tudtam.- Várj, avassuk be, ide hívom.- . Nem tudom jó ötlet e beavatni őt, de most lehet az élete forog kockán.- Figyelj, beszéltem ma a hugommal.

- És?- Feszült meg az állkapcsom.

- Legyetek együtt. Meggyőzött.

- Kösz haver.

Miután Kevin behívta Zsuzsit, elmondtuk neki a helyzetet.

- Tehát ha jól értem. Van egy Sólyom nevű faszi aki ki akar nyírni minket.- Mondta Zsuzsi.

- Pontosan.- Bólintottam.

- És csak most mondjátok el ezt nekem?- Feszült meg Zsuzsi.

- Nem akartunk pánikot kelteni.- Válaszolta Kevin. - De most, hogy kiengedték, muszáj volt közölni veled is.

- Rendben. Mit kell tennem?- Kérdezte higgadtan, de láttam rajta, hogy belül forr.

- Első lépésként nem hagyod el a házat egyedül. Mindig egyikünk kísér téged.- Mondtam.

- Második lépésként megkapod az összes szükséges információt Sólyomról és a módszereiről. Tudnod kell, mire számíthatsz.- Tette hozzá Kevin.

- És mi lesz hosszú távon?- Nézett ránk Zsuzsi.

- Az attól függ, hogy Sólyom milyen gyorsan próbál meg közeledni hozzánk. Ha szerencsénk van, néhány hónap alatt elhagyja az országot.- Mondtam, de magam sem hittem el igazán.

Ölnék Érted! /T.Danny ff./Where stories live. Discover now