"brat satıcıya bax" dedi Murad "ay blə bu nədi ə, petuxa oxşuyur" deyərək Əli dəvam etdirdi "ala elə petuxduda" " deyirəm bəlkə sataşaq" "gijdıllax zaddan ə sən? Səni şikayət edər" "qaqa onda şikayət edə biləcək sifət var?! Petuxa oxşuyur" deyərək Murad sözündən dönmədi. Satıcıya alacağı içkiləri verdi.
-Salam paket lazımdır?
-Yox xanım, lazım deyil.
-Necə, nə dediz?!l
-Nə eşitdizsə onu.
-Sizin kimilər üçün mən özümü yormuram, dedikləriniz belə vecimə də deyil, özüm yaxşı bilirəm ki, mən kişiyəm, müştəri gözləyir narahat etməyin!
-sənin elə kişiliyini mə-
"Qaqa yaxşıda gəl" Əli dözməyib Muradıda götürüb çölə çıxdı.
"Sən dəlisən Murad?" Əli əsəbi şəkildə dedi "niyə dəli olurame?!" "Məzələnirsən mənimlə sən? Xalxın uşağına sataşırsan!" "Ayə nəsə söhbəti bağla" Murad bezib söhbəti bağlamaq istədi. Bir neçə dəqiqə keçəndən sonra Murad yenidən başladı "qaqa yoxe zarafatsız onun kimi gözü qıyıq çinçançonlar bizim ölkənin kişiliyinə zərər vurur." "Çinçançon nədi əəəə" Əli başladı gülməyə. "Murad zarafat bir yana sən öl deyirəm bu dəfə də Natiq müəllimin dərsinə hazırlıqsız getsək bizi sikəcək." Murad da təsdiq mənasında başını yellədi. "Həye ə nəsə brat onda sağol mən gedim evə, səndə salamat qal "sağol brat"
Naildən
Universitetdə oxuya oxuya işləməyim azmış kimi birdə gəl əsəb xəstəsi ol. Bəlkə deyirəm saçımı qaraya boyadıb, gözümün qıyıqlıgı üçün əməliyyata girim. Offff, amma yoxe mən özümü olduğum kimi sevirəm, yəni sevməliyəm.........
_______________
Nailin anası asiyalı, atası Azərbaycanlı olduğu üçün qarışıqdır. Gözləri qıyıqdı, o 15 yaşına kimi Koreyada qalıb. Hansı ki, o ölkədə oğlanlarının saç boyatması, lip glossdan, bir çox makiyaj ləvazimatlarından istifadə etməsi çox normaldı.
Ona görədə Nail saçını boyatmaqdan, şirin ətirli ətirlərdən istifadə etməkdən çəkinmir. Amma Murad kimi oğlanlar həyata peşman edir.