Size bir sır vereyim mi? Yapılan kötülüklerin cezası öteki dünyaya kalmıyor, içiniz rahat olsun.
O yüzden kalbinizi kıranların şimdi hayatlarından memnun olmalarına aldırış etmeyin, günü gelecek acıdan kıvranacaklar. Kime ne yaşattılarsa fazlasıyla yaşayacaklar.
Defalarca kez intikam almayı hâyâl ettiğim, her ağladığımda ah ettiğim, beni havalara uçurup bi anda pat diye bırakan adam şimdi başka biri yüzünden acı çekiyor.
Mutluyum çünkü Allah bana bi kere daha gösterdi ki âh alanın iki yakası biraraya gelmiyor.
Ey benim uykusuz gecelerim, hıçkırıklarım, kalp kırıklarım, göz yaşlarım; ey benim başımı alıp gidişlerim, çocuksuluğum, uçurtmalarım.. Nasıl da rahat koymuştun başını yastığa ben senin için ölürken. Şimdi rahat mısın?
Beni sorarsan acayip rahatım, aylardır bugünü beklemiş gibiyim. Öyle hafifim ki şimdi. Göğsümdeki ağrı tamamen geçti, ben senden çoktan vazgeçmiştim de kin duymama engel olamıyordum. Geçenlerde annem fal bakarken söylemişti;"Birini içinde hapsetmişsin, aşk değil bu nefret. Azad et artık onu sana yük oluyor." diye.
Ben de azad ettim. Bir daha hiç beddua etmedim, beddualarımı da geri aldım, Allah bildiği gibi yapsın dedim bıraktım içimde seninle savaşmayı. İyi ki bırakmışım, bana yük olmaktan çıktın kendine zarar oldun.
Hayatımda bir adam var, sana hiç benzemiyor. Eğer gitmeseydin şimdi böyle birini tanımamış olacaktım, sana minnettarım.
Bütün gözyaşlarım, sevgim, fedakarlıklarım, hakkım helal olsun artık. İster mutlu ol ister mutsuz, başkasına zarar olacağına kendine ol, bir de Allah'a yakın benden uzak ol.