ისევ ეს კოᲨმარები,რომელიც ბავᲨვობიდან Თან დამზდევს, ისევ ეს წარსული რომელიც სინაᲗლეს მიᲩრდილავს და სიბნელეᲨი მაბრუნებს.Ჩემი ბავᲨვობა, უდარდელობა სწორედ იმ საბედისწერო Ღამეს დასრულდა...გაოფლიანებული წამოვიწიე საწოლზე.პირი გამომᲨრალი მაქვს,ტუმბოს ვსწვდები,ᲭიქაᲨი წყალს ვისხამ და ვიყუდებ.რატომ ვერ ვივიწყებ იმ ავტო კატასტროფას,რომელიც ოᲗხი წლის ასაკᲨი მოვყევი მᲨობლებᲗან ერᲗად? არ მინდა ამის გახსენება. მაგრამ ისინი მენატრება, დედა,მამა...ბოლოს მაᲗი მომᲦიმარი სახე,უცებ გაელვებული სინაᲗლე გზაზე და Შემდეგ აᲦარაფერი,სრული წყვდიადი. სახეზე Ჩამოგორებულ ცრემლებს,პიᲟამოს სახელოᲗი ვიწმენდ, სააბაზანოᲨი Შევდივარ, რაᲗა Თავი მოვიწესრიგო.ვიცი დᲦეს ნამდვილი საᲨინელი დᲦეა,Თუმცა დეიდამ ეს დაიმსახურა.მარინამ მისი საქმრო უნდა გამაცნოს.მისი საქმრო ხომ ამდენი ხნის Შემდეგ პირველად Ჩამოდის საქარᲗველოᲨი ,Თავის ტყუპ ნაᲨვილებ ᲨვილებᲗან ერᲗად.როგორც გავიგე ნამდვილი აუტანელი ბავᲨვებია, ᲗვიᲗონ ბატონი ვაᲟა კი ნამდვილი მამაკაცი და საქმის მოყვარული ბიზნესმენი, რომელსაც მხოლოდ საკუᲗარი საქმის გარდა არაფერი აინტერესებ. ვერ ვხვდები საიდან გაიცნეს მან და დეიდაᲩემმა ერᲗმანეᲗი.ალბაᲗ დიდი ხნის წინ იცნობდნენ ერᲗმანეᲗს უბრალოდ ამაზე არაფერს არ მიყვება. სულ ვეკიᲗხებოდი მაᲗ Შესახებ, ის კი სულ მეუბნებოდა, რომ მას სულ რამოდენიმე წლის უკან Შეხვდა და გაიცნო. არა აქ სულ სხვა რაᲦაც ხდება.ასე Ჩაფიქრებულმა გამოვედი სააბაზანოდან,ხალაᲗᲨი გამოწყობილი,სველი ᲗმიᲗ.ფრᲩხილებზე დავიხედე,კიდევ კარგი საᲦებავი მოვიᲨორე, Თორემ მოᲗხუპნული ხელის დანახვის Შემდეგ,დატუქსვა ნამდვილად არ ამცდება ქალბატონი მარინასგან. გუᲨინდელი ნახატი კედელზე მივაყუდე გასაᲨრობად და საᲦებავები Თავის ადგილას დავდე. მარტო მაᲗ აქვᲗ ᲗავიანᲗი ადგილი ამ ოᲗახᲨი.სრული კოᲨმარია Ჩემს სამყოფელᲨი, _ნამდვილი გამოუსწორებელი ვარ. ᲩავიხიᲗხიᲗე და სარკის წინ დავჯექი,Თავის მოსაწესრიგებლად. მე ხომ ერᲗი Თმის უᲗო და საᲨრობი მაქვს და ხო, კიდევ ერᲗი Თვალების,საცოდავი ტუᲨი რომელიც მგონი დავკარგე, არ ვიცი ალბაᲗ გადავაგდე. არ მიყვარს როდესაც მაკიაᲟს ვიკეᲗებ, ვერასდროს ვერ ვიტანდი,გოგოები საᲦებავებიᲗ მოᲗხუპნული,რომ მოᲫრაობდნენ.დეიდაᲩემი ყოველᲗვის მეუბნებოდა რომ ᲨემᲗხვევიᲗ დავიბადე გოგოდ, მას არც კი ვამტყუნებ. Ჩემი მოკლე Თმები ᲨევიᲨრე და უᲗოᲗიც გავისწორე. უცებ Შარვალი ამოვიცვი და მაისურიც Ჩავიცვი Ჩემი პატარა Თახვი,რომელიც მაისურზე ეხატა, ვგიᲟდები ამ მაისურზე. სწრაფად კარი მოვიხურე და კიბეები Ჩამოვირბინე. დᲦეს ახალი Თავგადასავალი მელოდა, მიყვარს მოულოდნელი სიურპრიზები. ყოველᲗვის რაᲦაც სულელურ ამბავᲨი ვყოფდი Თავს, ეს Ჩემი ცხოვრების უმᲗავრესი სტილი იყო.