ڤۆت و کۆمێنت لەبیرمەکەن گەر فۆڵۆت نەکردووە بیکە بە هیوای خوێندنەوەیەکی خۆش
70vote+350comment=Part.13
______________________________________گوێن:تشش گەمژە هەڵسە لە خەو
ئەو چەن جارێک منی جوڵاند من چەنەها دیمەن دێتە بەرچاوم نامەوێ چاوەکانم بکەمەوە نەکا کۆتایی بێت بەڵام لە کۆتایدا چاوەکانم هەڵهێنا گوێن هەناسەیەکی قوڵی هەڵمژی.
گوێن:هەی گەمژە منت ترساند
ئەو بە توڕەیەوە ئەوەی درکاند
نت:بەڵام بۆچی .؟
پرسیارم کرد چونکە هەر بەڕاستی من نەزانم لە ڕووی وەڵامەکەی.
گوێن:تۆ هەرگیز خەوت قوڵ نەبووە
ئەو ڕاست دەکات من کەسێکی بەم شێوەیە خەواڵوو نیم بەڵام هەندێ جار ماندووم لە ڕادەبەدەر بەڵام ئەمجارەیان جیاواز بوو
گوێن:وەڵامم نادەیتەوە.؟
نت:ئاھ ، ببوورە ماندوو بووم بۆیە
گوێن:دەی با بڕۆین لە خواردنی نانی بەیانی دوانەکەوین
ئەو ڕۆشت منیش بە خێرایی بە دوای ئەوکەوتم هەستەکەم هەتیوخانەکە زۆر سارد و سڕە چونکە ئەوانەی پەیوەندیەکی پتەوم لەگەڵیان هەبوو لێرە نەماون
گوێن:هەرچەنه کچی زۆر ئێرەیان جێهێشتووە بەڵام هێشتاش قەڕەباڵغە.
نت:بەڵام بۆ من وانییە
وتم بە دڵتەنگییەوە ئەو دەستی لە خواردن هەڵگرد
گوێن:بۆچی وابیر دەکەیتەوە
نت:ئەوانە ڕۆشتن کەپەیوەندیەکی توند و تۆڵم لەگەڵیان هەبوو
گوێن:دەی ئەوەتا من لێرەم
نت:سووپاس کە هەیت گوێن.
دەستم خستە سەر دەستی ئەویش خەندەی گەرمی بۆم کرد
دوای ئەوەی نانی بەیانیمان خوارد هەڵساین بۆ ئەوەی دەست بکەین بە ئیشکردن یشی زۆرمان هەبوو ئێستا فەرماندە نیکۆلاس باشە ئەو سەرپەرشتی کارەکان دەکات زۆر بە وردی تەنانەت چیتر کچان بۆیان نییە لە ژوورەکانیان بێنە دەرەوە دوای کاتژمێر 10:00 .ی شەو گەر کارێکیشیان هەبوو پاسەوانێک دێت بە دوایان دا ئەوەش بە سەرپەرشتی پێدرۆ واتسن ، ئەمڕۆش شەو داهاتەوە دووبارە ڕۆشتەوە سەر جێگایی نوستنەکەی .
*..Morning..*
بەیانی چاوەکانم هەڵهێنا بینیم هیچ کەسێک بەئاگا نییە ڕۆشتمە دیار پەنجەرەی ژوورەکە کەش و هەوا ساردەکە خەریکە ماڵئاوایمان لێدەکات لە ڕۆژێکی نادیاردا هەر وەک چۆن ئەو بازرگانە ماڵئاوایی لێم کرد ئەوە بەڕاستی بۆ من ناخۆش بوو چونکە هێشتا کۆپی ڕووخساری لە نێو مێشکمدا ئەسوڕێتەوە ناتوانم لە بیری خۆمی دەربهێنم هیوادارم جارێکی تر ئەو بگەڕێتەوە گەر منیشی نەوێت کێشە نییە تەنها ئەمەێت جارێکی تر ئەو بدینم من دڵنیام بوونی ئەو لێرە و لەبەر چاوم ، دەروونم باشتر ئەکات دوای ئەوەیی کاتەکە زیاتر تێپەڕی هەڵسام جێگاکەم ڕێکخست و کچەکانی ترم خەبەر کردەوە ئەمڕۆ دەبێ جلیش وەرگرین دوای ئەوەی هەموومان لە ڕیزەکە کۆبووینەوە بۆ وەرگرتنی جل دوای نانی بەیانی فەرماندە نیکۆلاس بڕیاریدا هەموومان کۆبکاتەوە.
YOU ARE READING
هــەتــیــوخــانــەیــی ئــیـسـپـانـیـا {بــەردەوامــە}
Actionهەتیوخانەیەک لە وڵاتی ئیسپانیا هەیە کە پڕە لە کچ و کوڕی بێ خاوەن کە بە هەموو شێوەیەک ئازار دەدرێن و سوکاتیان پێدەکرێت و دەکوژرێن یاخود بازرگانیان پێوە دەکرێت تۆ بڵێی ئەم هەتیوخانەیە چارەنووسی کەس بگۆڕێت "دەڵێن ئەمڕۆ بازرگانەکان دێن" "ئەوان کەسانی زۆ...