PART.16

792 114 660
                                    

ڤۆت و کۆمێنت لەبیرمەکەن گەر فۆڵۆت نەکردووە بیکە بە هیوای خوێندنەوەیەکی خۆش
85vote+500comment=Part.17
______________________________________

Y/n..*pov..*

دوای ئەوەیی تایهیۆنگ داوای کرد بڕۆمە ژوورەکەیی منیش بێ ئەوەیی گرنگی بەو ئافرەتەی ژوورەوە بدەم دوای کەوتم ئەو ڕۆشتە ژوورێک ، ژوورێکی زۆر جوان و خۆش بوو وە هەروەها گەرم  لە پەنجەرەیی ژوورەکە گەر بڕوانیتە دەرەوە دیمەێکی جوان هەیە پێموابێت ئەمە ژووری ئەوە هەر وەکو خۆی کەمێک پێش ئێستا وای وت ، تەنه وەستابووم سەیرم دەکرد کە خەریکی چییە جلێکی لە کەنتۆرەکە دەرهێنا و لەسەر سیسەمەکە داینا ئەمەقاتێکی پیاوانەی نیلی بوو پێموابێت ئەو دەڕوات بۆ شوێنێک چونکە جلەکەی زۆر فەرمیە بۆ ماڵەوە ناشێت.

تای:بۆ وا وەستاویت.؟

نت:من چی بکەم

تای:دانیشە وا مەوەستە

لەگەڵ قسەکەی منیش دانیشتم لەو تاکە بچوکەی لە پێشەوەی سیسەمەکەی بوو

تای:تۆ جگە لە زمانی ئیسپانی هیچ زمانێکی تر دەزانیت .؟

نت:بۆ نمونە وەکو چ زمانێک.؟

تای:فەڕەنسی یان کۆری یان ئینگلیزی.؟

نت:نەخێر من تەنها ئیسپانی دەزانم وە لە زمانەکانی تریش وشە وشە دەزانم بەهۆی ئەوەیی نێو هەتیوخانەکە پڕبوو لە کەسانی وڵاتانی تر

تای:ئایا هیچ شتێک سەبارەت بە زمانی فەڕەنسی دەزانیت.؟

نت:ڕاستگۆ بم نەخێر

لەگەڵ قسەکەی تایهیۆنگ ئاهێکی درێژی دایەوە ئەمە کەمێک قورس دەبێت چونکە تایهیۆنگ دڵنیایە لەوەی دوای هاتنەوەی بۆ کۆریا و هێنانی کچێک لە هەتیوخانەکە مایەی کێشەیە ، وە ئەو دەیەوێت نت زمانی فەڕەنسی یان کۆری بزانێت.

تایهیۆنگ:هەوڵئەدەم فێری زمانی کۆریت بکەم

نت:باشە

تایهیۆنگ:تۆ هیچ شتێک لەم بارەوە دەزانیت.؟

نت:کەمێک ، ئەویش بەهۆی ئەوەیی بەینم لەگەڵ یونسوو باشبوو

تایهیۆنگ:مەبەستت ئەو کچەیە کە ژەهر خوارد کرا.؟

نت:ئهم ، بەڵێ

تایهیۆنگ:باشە من ئێستا دەڕۆم پێم وابێت باشتزە بۆخۆت کە لە ژوورەکەم بیت

نت:باشە

تایهیۆنگ خۆی ئامادەکردوو ڕۆشتە دەرەوە نت.یش هەر لە ژوورەکە مایەوە سەیری شتەکانی نێو ژوورەکەی دەکرد تاکو دەرگاکە کرایەوە کچێکی گەنجی قژ ڕەش هاتە ژوورەوە کە پێستێکی سپی هەبوو لەگەڵ دوو چاویی شینی تۆخ ئەو سەرنج ڕاکێش بوو بەڵام باوەڕناکەم ئەمە کۆری بێت ، بەڵام ئەو ئافرەتەی ژوورەوەش بە کۆری نەدەچوو تۆ بڵێی ئەمە خوشکی ئەو بێت ، ڕێزم بۆی نواند بەڵام ئەو بە دەنگەوە پێکەنی تۆ بڵێی ئەوە پێبکەنێت کە من بە ئیسپانی ڕێز دەنوێنم لە کاتێکا لە کۆریام.؟

هــەتــیــوخــانــەیــی ئــیـسـپـانـیـا {بــەردەوامــە}Where stories live. Discover now