"Święty Gabrielu Archaniele, słusznie nazwany „Bożą mocą",
ponieważ zostałeś wybrany do zwiastowania Maryi tajemnicy Wcielenia,
w której Bóg Wszechmogący okazał moc swego ramienia.
Spraw, abyśmy poznali skarby zamknięte w Osobie Syna Bożego.
Bądź nam pośrednikiem w Niego i Jego Matki w niebie,
a tu na ziemi naszym przewodnikiem i opiekunem."Hazbin Hotel i jego odsłona, której jeszcze nie znamy. Co kryją przed nami niebiosa? Jakie kryją tajemnice?
Aka "Przewodnik po niebie i aniołach w Hazbin Hotel (fan version)"Dziś na szale leci mój imiennik - Archanioł Gabriel. Patron filatelistów, dyplomatów i pracowników łączności. To jeden z trzech aniołów znanych nam z imienia. Mąż boży i anioł życia, zwiastowania, śmierci i zmartwychwstania. Ale kim jest w Hazbin Hotelu?
"Powiedzmy, że mały ptaszek mi o tym powiedział."
Michael o Gabrielu podczas rozmowy z AzraelemTak jak już zostało to powiedziane, jest to patron filatelistów, dyplomatów czy pracowników łączności. Jest to także mąż boży i anioł życia, zwiastowania, śmierci i zmartwychwstania.
Jest to jedna z kreacji boskich stworzona razem z Michael'em (Michałem), Raphael'em (Rafałem) oraz Samaelem, a także jeden z najpóźniej stworzonych aniołów.
Posiada on zaraz po Michaelu i Bogu (i najprawdopodobniej nieznanemu nam księciu niebios) najważniejszy urząd w królestwie niebieskim.
Gabriel nigdy nie był zbyt blisko swoich braci, jednak bardzo ich kochał i, mimo że nie przeżywał wygnania Lucyfera tak bardzo jak Michael, wciąż go to dotknęło. Ma on obojętne relacje z większością aniołów oraz bliższe z Michaelem i Raphaelem. Gabriel w fandomie Hazbina znany też jest jako najbardziej optymistyczny z nich wszystkich, który mimo posiadania miecza, nie zwyknie z niego korzystać.
Stworzony został, aby można było wyleczyć przewlekłą nieznaną nam chorobę nękającą Galima - by z czasem stać się osobistym lekarzem każdego z aniołów wysokich oraz - ewentualnym - medykiem reszty aniołów. Tylko on sam jest odporny na własną magię. Jego zwykła natura jest oschła i zimna, jednak jest bardzo troskliwy dla braci, co sprawia wiele niepokoju. Na siłę nie chce cieszyć się z różnych sytuacji swoich życiu i odmawia wszelakiej intymności, chcąc pozostać czystym. Jest osądzający i ma porywczą naturę, a także jest bardzo pewny swoich umiejętności i zawsze chce dać z siebie wszystko.
Gabriel ma niską tolerancję do głośnych dźwięków i osób, a większość swojego czasu spędza w cichych zakątkach nieba, gdzie zajmuje się swoim hobby, którym jest origami. Prócz bycia 'lekarzem', dalej zajmuje się roznoszeniem wiadomości od Boga co robi z doskonałością.
"Posłuchaj mnie, Gaby.. nieważne co się stanie, pamiętaj, że zawsze będę cię kochać, młodszy braciszku."
Samael do Gabriela w dniu swojego
sądu ostatecznegoGabriel w biblii:
Jak dobrze wiemy, Gabriel był tym, który zwiastował Marii narodziny Jezusa. Najprawdopodobniej to także on był najbliżej niego podczas agonii w drzewie oliwnym.
Design Gabriela:
Gabe, jako jeden z kilku aniołów, ma swój własny kolor, który go wyróżnia, a jest nim niebieski. Niekiedy zaś rysowany jest z niebieskimi włosami, czasami z powiekami. Zawsze ma zaś niebieski strój. Jego design oraz design Uriela są ze sobą mylone i ciężko stwierdzić, który należy do kogo.
CZYTASZ
Przewodnik po niebie Hazbina pisany przez totalnego debila
Random"Przewodnik po niebie Hazbina pisany przez totalnego debila" - czyli co w trawie hazbina piszczy? Dobrze wiemy, że seriale Vivzie pop skupiają się głównie na stronie piekła, jednak co wiemy o niebie? Znajdziecie tu głównie teorie i domysły fanows...