Niestety Archanioł Leroy nie posiada własnej modlitwy.
Kim jest Leroy i dlaczego tak właściwie kocham go bardziej, niż kocham nasze słoneczko i fandomowe bbg? Ah! Otóż przez fakty różne.
Kim jest Leroy?
Leroy jest bliźniakiem Raphaela, zrodzeni zostali w tym samym czasie - w porównaniu do Michaela i Lucyfera, gdzie Lucyfer został zrodzony kilka dni wcześniej. Zostali oni zrodzeni jako ostatni z oryginalnej siedemnastki. O samym Leroyu opowiadałem już troszeczkę w rozdziale o Galimie czy w rozdziale o Raphaelu. A kim tak właściwie Leroy jest? Przytoczmy sobie fragment pisany o nim w rozdziale o Galimie.
"..Z czasem został on - Galim - aniołem sprawiedliwości, sądzącym dusze tych na niebiosach i tych, którzy na owe pragną przybyć po śmierci. Pomaga mu w tym archanioł Leroy, który notuje jego 'rozprawy' i jest czymś w stylu prokuratury, także zadając nietypowe pytania, na które większość jest poprostu nieprzygotowana.."
Wwielkim skrócie, jest to pomocnik Galima w sprawach sądzenia dusz. Był także jego prawą ręką podczas rozprawy upadkowej Lucyfera. Jednak to nie z tego powodu Leroy został stworzony.
Bóg potrzebował kogoś, kto będzie w przyszłości nadzorować życie i śmierć - tak, by obie te sentencje na siebie nie nachodziły. Był z niego obserwator cierpliwy - dlatego, by móc analizować ludzkie umysły i by nauczyć się ludzkich zachowań.
Jest to spokojny mężczyzna z możliwością zaglądania do ludzkich umysłów, specjalizujący się w naukach astronomicznych i wróżbiarskich. Swoją umiejętność zaglądania w umysły wykorzystuje by w zaskakująco szybkim tempie analizować sytuację i przewidywać wszystkie możliwe ścieżki, by na podstawie tego oprzeć swoje działania.
Dzięki temu zestawowi umiejętności Dominion mógł w stanie przewidywać zachowania innych i delegować pracę innym aniołom na ziemii.Jeśli zauważyliście to, to bardzo dobrze! Macie dobry wzrok! Nazwałem go tu Dominionem, ale czym jest owy Dominion?
Ah! Dominiony mamy też u nas! Czy to coś zmienia? Nie, jednak chcę wam powiedzieć tylko, że jest to archanioł o właśnie tej randze.
Relacja z jego bratem jest jedną z rzeczy ciekawych. Otóż obydwoje nie widują się codziennie i nie rozmawiają regularnie. Spowodowane jest to faktem, że ich zadania wykluczają siebie nawzajem. Gdy Raphael większość czasu spędza z ojcem, on spędza więcej czasu z Galimem, samym sobą bądź innymi aniołami.
Podobnie ciekawa jest jego relacja z Azraelem. Mają oni najbliższą relację ze wszystkich aniołów niebezpośrednio spokrewnionych. Są uważani za besties przez jedną część fandomu, a przez drugą za kochanków. Podobają mi się obie te części.
(Ciekawostka, ship ten jest jednym z najbardziej znanych - jak nie najbardziej znanym - shipów 'legalnych' w fandomie niebios. Legalnych, ponieważ nie mają oni więzów krwi)Trochę się rozgadałem, więc przejdźmy może odrazu do wyglądu.
Wyglądał Leroya nie jest rzeczą przez fandom podważaną, a fandom zawsze zgadza się co do jego wyglądu. Jest on portretowany jako blondyn o dość krótkich włosach w czapeczce że zmęczonym wzrokiem i ciemnymi liniami pod oczyma symbolizującymi worki - w teorii może być to też druga para oczu, jednak tu fandom też dzieli się na dwie części z interpretacją. Jego oczy są złote, a strój który nosi jest w większej części biały. Nie posiada on widocznego atrybutu.
CZYTASZ
Przewodnik po niebie Hazbina pisany przez totalnego debila
Random"Przewodnik po niebie Hazbina pisany przez totalnego debila" - czyli co w trawie hazbina piszczy? Dobrze wiemy, że seriale Vivzie pop skupiają się głównie na stronie piekła, jednak co wiemy o niebie? Znajdziecie tu głównie teorie i domysły fanows...