Prolog

50 6 2
                                    

Alexa Martin- este o fata ambițioasă şi uite-o azi absolvind facultatea de drept, a depus eforturi mari pentru a ajunge aici.
Fata a fost abandonată la vârsta de 3 ani intr-un orfelinat, iar acolo a crescut printre multe lipsuri si nedreptati. Mereu a zis ca atunci cand va fi mare, se va face avocat si va avea grija sa faca dreptate si ca nimeni nevinovat nu va suferi. Dupa ce a facut 18 ani, a plecat de la orfelinat, astea erau regulile, a lucrat un an ca ajutor de cofetar si dupa, cand a reusit sa-si asigure un venit, s-a inscris la facultatea de drept. A continuat sa lucreze, doar part time pentru ca voia sa se ocupe calumea de faculate si uite-o azi, dupa 3 ani de munca ajungand sa culeaga roadele. A absolvit printre primii si era foarte mandra de ea.
Era o femeie frumoasa, blonda, cu ochii verzi, picioare lungi, formele corpului ei te faceau sa iti pierzi mintile, dar niciodata nu a vazut asta ca pe un atuu. Multi barbati influenti, avocati, judecatori, au incercat sa se dea la ea, dar ea era rece. Era o copila care visa la iubirea adevarata, la printul ei pe cal alb si nu lasa pe nimeni sa se apropie prea mult de ea. Era ambitioasa si rece. Dar in acelasi timp foarte empatica si buna. Chiar putin naiva, credea mult in oameni si in bunatatea lor, credea ca se pot schimba, dar de multe ori a fost lovita de realitatea dura. In timpul facultatii, facuse multa practica si vazuse cazuri cu barbati care isi abuzau sotiile iar ele ii aparau si ziceau ca a fost vina lor. Vazuse criminali care omorau oameni fara sa clipeasca. Toate aceste situatii o facusera si mai mult sa vrea sa ajute victimele, sa faca dreptate. Era de neclintit si incoruptibila. Ramansese cu un gust amar cand vazuse cazuri care se rezolvau incerc, oameni care luau mita sau care ajutau infractorii. Asta o facea sa fie si mai focusata pe ceea ce face si sa-si doreasca si mai mult sa faca dreptate. Sa traiasca intr-o tara in care sa nu-ti fie frica , sa nu fie tot victima vinovata.

Ethan Turner- cel mai de temut mafiot al Spaniei, mostenise afacerea familiei de trafic de arme si era fara mila. Dupa ce mama lui murise cand avea doar 5 ani, fusese crescut de tatal sau, un om fara mila. Lumea se temea doar cand se pronunta numele lui. Era renumit pentru torturile pe care le ofera oamenilor care il tradeaza. Pe langa afacerea familiei cu trafic de arme, ii placea sa aiba si afaceri legale in constructii, care sa ii sustina un paravan in fata legii. Cu toata ca nimeni, nici din partea legii nu incerca sa se apropie de el. Era cel mai rece si dur om, se credea ca nu are sentimente. Un cuceritor innascut, schimba femeile ca pe ciorapi si nu statea mai mult de cateva ore cu una. Era un barbat inalt, bine facut, cu corp lucrat la sala, saten, ochi caprui.

Avocata MafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum