Alexa
Ma trezesc de dimineata, ii fac micul dejun Larei apoi merg sa o trezesc.
-Of, ma doare capul ingrozitor, nu o sa mai beau niciodata. Iti multumesc mult ca ai avut grija de mine.
-Stai linistita, draga mea! Da, ar fi foarte bine sa nu mai bei pentru ca nu iti face bine. Trebuie sa fi puternica , Lara. Sa fi puternica pentru sora ta, ea nu ar fi vrut sa ajungi asa. O sa te ajut sa studiezi si sa faci ce vrei tu. Vreau sa vezi in mine o prietena care iti e mereu alaturi.
-Ca o sora.... zise fata suspinand.
O imbratisez apoi luam micul dejun. Eu deja trebuia sa plec la tribunal, azi aveam cateva cazuri, dar am rugat-o pe Lara sa ramana cat vrea in apartament si i-am dat si eu o cheie sa revina de cate ori vrea.

Cobor la masina, eram imbracata intr-o fusta stramta, fix deasupra genunchilor, neagra cu o camasa alba, foarte eleganta, parul il facusem niste bucle lejere prinse intr-o coada. Si in picioare, desigur stilletto negrii. Ajung la tribunal si ma pregatesc sa intru la primul caz, era cazul barbatului pe care fusesem obligata sa il apar, un om violent care isi batea sotia, iar eu eram avocatul apararii. Of, cat uram asta. Era unul din cazurile pe care chiar voiam sa le pierd, nu voiam sa depun prea mult efort pentdu animalul ala. Stiu, nu e corect cum gandesc, eu fiind avocatul lui trebuia sa il apar si sa nu il judec, dar nu puteam, eram o fire cam impulsiva.

Se termina primul proces, pe care il pierd, nu ma bucurasem niciodata ca am pierdut un caz ca acum. Totusi, animalul ala nu primise pedeapsa maxima si asta ma supara putin. Dar mai bine asa, decat deloc. Dupa, am mai avut cateva cazuri, pe care spre surprinderea si tristetea mea, le am pierdut. Ceva era ciudat, avusesem o aparare foarte buna, nu intelesesem decizia judecatorului. Ziua asta era una nasoala.

Plec de la tribunal putin nervoasa, trec sa las cateva dosare la birou inainte sa plec spre casa. Intru in birou si asez actele si cand sa ies, seful meu Carlos isi face aparitia.
-Ti-ai cam iesit din mana papusa. Azi ai pierdut toate cazurile, in ritmul asta , o sa ma vad nevoit sa te dau afara.
-Asta nu e un motiv intemeiat, cauta alte scuze, Carlos. Toata lumea poate avea o zi proasta. Nu poti sa uiti toata munca si performantele mele de pana acum, spun nervoasa
-Poate as vrea sa vad si alte performante din partea ta papusa, si atunci nu m-ar mai interesa ce faci la tribunal, spune ranjind si se apropie de mine.
-Nu multumesc, spun scrabita, libidinoasul asta imi tot facuse avansuri, dar acum deja insista prea mult. Eu o sa plec, dau sa ies din camera dar el ma prinde de incheieturi si ma impinge in primul perete.
-Ce faci, tip la el , deja ma enervasem foarte rau. Auzi, eu nu sunt ca parasutele alea care se arunca in patul barbatilor sa creasca in functii. Stai departe de mine, sau o sa depun plangere pentru hartuire.
-Auzi, fetito, deja am avut prea multa rabdare cu tine si ma cam plictisesti. Te crezi mai importanta ca celelalte, ei bine, nu esti, spune ranjing si imi trage de camasa.
-Lasa ma in pace si incerc sa ma desprind de el, dar imi rupe nasturii de la camasa si raman cu ea desfacuta. Incep sa ma zbat mai puternic, ii dau niste pumni in fata si il pun la podea si ies fugind din birou. Era foarte tarziu, si nu mai era nimeni pe aici. Tineam de camasa pentru ca nu mai avea nasturi si tremuram de nervi. Gata, o sa vada el.

Ajung acasa dupa un drum asa haotic, nici nu stiu cand am ajuns asa repede. Eram foarte nervoasa si inca tremurau. Barbatii astia cred ca pot face ce vor, ca pot avea orice... doamne, e asa frustrant. Majoritatea cazurilor pe care le avusesem, erau femei maltratate, batute ,violate si ei ieseam mereu basma curata. Nu mai suportam nedreptatea asta. Fac un dus lung apoi decid sa beau ceva sa ma linistesc, nu consum alcool in general, dar imi pun un pahar de whiskey si il beau imediat. Doamne, era asa tare si rau la gust, deja ametisem putin. Mai torn un pahar apoi primesc un mesaj de la Lara, era intr-un club si cineva se luase de ea. Ma ruga sa ma fuc sa o iau.
Of, fix acum ma gasisem sa beau. O, nu, nu il vad bine deloc pe baiatul care se luase de ea pt ca daca inca mai era acolo, aveam sa ma razbun pentru toata ziua de azi pentru el.

Cobor si iau un masina, stiu, bausem, dar era doar un pahar, eram bine. Care erau sansele sa ma opreasca politia. Ajung in fata unui club de fite, era renumit pentru toti mafiotii care vin aici. Of, asta nu e bine, locul asta imi da o presimtire urata, spun in gand si ma indrept catre intrarea in club. De data asta, imi analizam in gand tinuta, aveam fusta aia de o avusesem si la birou, era sexy in combinatie cu un top rosu, usor decoltate si pe corp. Acum aveam o tinuta, aproximativ pt club, spun in gand si rad in timp ce intru.

Ethan
-Si care e planul tau, spune Mateo ranjind? Ce ai de gand sa faci cu avocata aia.
-Of, nu mi pune imaginatia la incercare. Vreau sa o sperii putin si poate ma distrez o noapte cu ea.
-Oho. Vreau sa te vad cum imblanzesti fiara aia. Nu e genul care accepta aventurile de-o noapte.
-Mateo, e femeie si stii ca niciuna nu-mi rezista, spun ranjind. Si mi-a dat cam multe batai de cap fetita asta, macar sa ma distrez putin cu ea.
Aveam un plan perfect, ii gasisem punctul slab si anume, Lara. Pentru ca nu avra familie, nu aveam nimic cu ce sa o amenint, dar se pare ca se atasase mult de adolescenta asta si cred ca ar face orice sa o protejeze.. Pun pe cineva sa o rapeasca pe fata si ii iau telefonul apoi o chem in club. Fata asta are intalnire cu diavolul azi. Sa vedem cat de sifonata fa iesii.

Alexa
Intru in club si o caut pe Lara, dar nu o vad niciunde. Eram putin ametita de la paharelele pe care le bausem acasa, dar decid sa ii dau un mesaj sa o intreb unde e. Fara succes, fata nu-mi mai raspunsese, deja incepusem sa ma ingrijorez. Muzica era asa tare , toata lumea dansa si era foarte multa agitatie. Inca o cautam pe Lara cu privirea cand simt 2 maini care ma prind de talie si ma trag mai aproape. Eram cu spatele lipit de un piept de barbat care se apleaca usor, parea mult mai inalt ca mine, si imi sopteste la ureche: "în sfatsit te cunosc" un fior imi cumprinde intreg corpul si raman blocata cateva secunde. Incerc dupa ce imi revin, sa ii dau mainile de pe mine, dar fara rezultat, era asa puternic si ma simteam asa mica in bratele lui. Dar ciudat era, ca ma simteam cumva bine si in siguranta acolo. Niciodata nu mai simtisem asta, bine, nici nu lasam barbatii sa se apropie asa mult de mine pt ca pusesem cariera pe primul loc si cum, ca avocat, dadusem doar de barbati nesimtiti , nu voiam sa am un punct slab sau sa mi franga inima un bou.
-Da-mi drumul, spun pt ca vazusem ca nu merge sa ma eliberez singura si ma gandeam sa incerc o discutie, dar eram putin ametita de la alcool ul ala, nota: nu o sa mai beau niciodata si asa nu beau in general, dar ziua asta fusese prea rea si voiam sa o uit putin.
-O data ce ai ajuns in bratele mele, nu mai scapi, draguto! Spune el arogant si imi sopteste in ureche. Deja ma innebunise cu parfumul lui, iar imbratisarea era tot mai stransa. Incepusem sa ma zbat mai rau, voiam sa ma intorc sa il vad, dar nu mi dadu voie si ma trase din multime dupa el.
-Cine esti si ce vrei de la mine?
-Ooo, eu vrea multe de la tine, draguto, dar o sa incepem usor. Ma rosisem in obraji, bine ca era cu spatele si nu vazuse, doamne, eram furioasa, dar in acelasi timp si curioasa si nu stiu cum, dar fiecare vorba pe care mi-o soptea in ureche, imi facea corpul sa vibreze. Of, ce senzatie mai e si asta. Trebuia eu sa beau fix acum, incercam sa pun pe seama bauturii ce simteam, dar sa fim seriosi, 2 pahare nu puteau sa ma faca sa simt chestiile astea. Inca eram imbratisati, si ma impinge pana ajungem intr-un birou.

Avocata MafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum