Alexa
Îmi încep ziua cu un caz trist, o femeie abuzata de un bărbat care fusese intimidata la declaratii si nu voia sa mai faca plangere. Analizez cazul si ma simt asa frustrata cand vad situatii de genul. Cum sa accepti asa ceva. Si mai ales, cum sa te resemnezi si sa renunti. Of, nu cazul asta nu o sa ramana asa. Caut adresa spitalului unde fusese internata, pentru ca animalul a batut-o asa rau ca avea nevoie de spitalizare si tot ea se credea vinovata si renuntase la plangere. Dar nu o sa o las.Ajung la spital si ii caut salonul. Intru in camera de spital ,unde vad in pat o femeie fragila, ca un fulg, cu ochii vineti, fata umflata si care avea si cateva coaste ruptea. Aceasta imagine imi facu sangele sa fiarba in vene si sa-mi doresc sa ii fac acelasi lucru animalului care i-a facut asta. Dar ma calmez, violenta nu e solutie, trebuie sa plateasca cu inchisoarea ce a facut. Ma apropii bland de ea.
-Buna ziua, doamna M. Sunt Alexa Martin avocat si as vrea sa va ajut. Înteleg că ați trecut printr-o situație mai neplăcută şi vreau să vă fiu alături şi să că ajut cu ce pot!
-Bună ziua! Nu am pățit nimic, eu doar am cazut, sunt mai neatenta.
-Doamna, nu trebuie sa ma mintiti, stiu ca sotul dumneavoastra a facut asta si nu e prima data. Nu trebuie sa va fie teama. Eu o sa fiu alaturi , o sa va ajut. Si o prind de maini si vad cum o lacrima ii cade pe fata.
-Eu... si usa se deschide brusc. Apare un barbat impunator, mare, cu un buchet de flori in mana.
-Draga mea, am venit cat de repede am putut, cum poti sa fi asa neatenta si se apropie de ea. Vad cum fata ei se schimba si ii apare groaza in ochi. Imi da drumul la mana si lasa fata in pamant.
-Cine sunteti dumneavoastra?
-Sunt avocata sotiei dumneavoastra si nu o sa va mai permit sa va comportati asa cu ea. O sa platit pentru ce ati facut , ma ridic de pe scaun si spun rastit.
-Ce i-am facut mai exact? Nu inteleg de cand sotia mea are nevoie de un avocat. Si o apauca de brat. Ma reped la el si il indepartez de ea.
-Va rog sa va indepartati de ea acum! Si tip ca o nebuna. Deja imi fierbea sangele , ratiunea imi parasise corpul si furia pusese stapanire pe mine. Cat tupeu poate sa aiba acest animal.Vocea suava a ei, cu ochii in pamanat spune abia auzindu-se : Va rog sa plecati domnisoara , nu am nevoie de un avocat, am fost neatenta si m-am lovit singura.
-Dar doamna...
-Va rog sa iesiti!
-Ok, daca dumneavoastra asa doriti, dar totusi o sa va las cartea mea de vizita daca vreti sa mai vorbim, sunt disponibila oricand pentru dumneavoastra.
-Nu avem nevoie de serviciile dumneavoastra, spune el pe un ton rastit iar eu ma abtin cu greu sa nu ii dau un pumn in fata. Da, eram o persoana cam impulsiva, dar lumea in care traiam ma facuse sa invat sa ma apar si reuseam cu usurinta sa pun la pamant un barbat mai mare decat mine.
Ies din salon si fierb de nervi. Ma indrept spre cabinet, unde ma asteptau mai multe cazuri peste care sa ma uit. Ziua asta era deja ingrozitoare, dar nu voiam sa renunt. Vorbisem cu o asistenta de la spital sa ma sune cand v-a pleca sotul ei din salon, voiam sa ma intorc sa o conving.Decid sa iau o pauza de la atatea dosare si sa beau o cafea. Ma intrept spre o cafenea din apropiere si imi iau o cafea. Ma asez la o masa si imi savurez licoarea care sper sa mi mai ridice moralul si sa mi faca ziua mai buna. Dupa 2 guri, primesc un telefon.
-Domnisoara Martin, m-am gandit mai bine si vreau sa depun plangere.
-Ok, o sa vin imediat la spital. Da, o sa vada el , spun dupa ce inchid si ma i drept repede catre spital.Ajung la spital si ma indrept catre salon , dar vad o multime de doctori si asistenti care ies de acolo.
-Ce s-a intamplat?
-Pacienta a facut stop si a murit.
Simt ca pamantul mi se misca de sub picioare si ma sprijin de perete. Nu, nu aveam cum, abia am vorbit cu ea la telefon, nu se poate, parea calma cand m-a sunat. Nu, nu are cum. Sigur animalul ala a facut ceva. Nu, nu pot sa cred...Plec acasa de la spital, inca socata de ce se intamplase. Ma daramat ziua de azi, dar nu puteam lasa lucrurile asa. Am facut un dus lung, apoi am inceput sa caut date despre animalul ala. Am aflat ca era implicat in afaceri ilegale si ca ar putea avea legatura cu mafia. Of, nu stii cu cine te-ai pus.
A doua zi am inceput sa caut mai multe date despre el , m-am dus la spital si am aflat ca inmormantarea va avea loc urmatoarea zi. Si am decis sa ii zdruncin putin lumea afland unde se va desfasura evenimentul dorind sa particip si eu.
Iau o fusta deasupra genunchiului, stramta, o camasa alba si un sacoul negru , stiletto in picioare si parul si prins intr-o coada lejera. Cumpar un buchet de flori si ma indrept catre capela. Acolo erau foarte multi oameni, saraca femeie, era asa tanara, nu merita asta. Dar nu o sa ramana nepedespita. Vad o femeie cu trasaturi asemanatoare ei si imi dau seama ca e mama ei. Era distrusa. Ma apropii timid de ea:" Imi pare rau pentru fiica dumneavoastra, Sincere condoleante. " Ea ma imbratiseaza scurt apoi se indeparteaza. Vad o fata la 16-17 ani care priveste in gol si ma apropii de ea.
-Sora mea nu merita asta, doar acel animal e de vina. A batut-o de atatea ori in spital si ea tot la el s-a intors. Nu inteleg de ce.
Aflasem de la sora ei ca erau doar ele 3 ,tatal lor murise in urma cu multi ani si cumva, sora cea mare se ocupa de familie. Acum intelegeam de ce nu i-a tinut piept acelui maniac, se temea pentru familia ei.
-Scumpa mea, eu sunt Alexa, sunt avocat, si nu o sa las moartea surorii tale asa, acel animal o sa plateasca. Uite numarul meu si astept sa ma suni de cate ori ai nevoie. Cu un sfat sau orice consideri tu si o imbratisez strans.Usa capelei se deschide si il vad cum apare, facea pe sotul afectat... cata falsitate. Cand ma vede, ii pica fata. Ma ridic sa plec si vine dupa mine.
-Ce cauti aici? Si ma prinde de brat.
-Vin unde vreau eu, nu trebuie sa ma justific in fata nimanui, mai ales a ta si sa trag de langa el, scapand din stransoarea lui.
-Uite ce e fetito, nu vrei sa te pui cu mine, mai bine ramai in lumea ta potolita.
-Daca mai imi zici o data fetita, iti sparg fata. Si stai linistit, o sa raman in lumea mea si o sa fac dreptate pentru femeia care a murit. O sa aflu ce ai facut , stai linistit.Ma impinge catre zid si ma prinde iar de talie, dar nu accept asa ceva si ii dau un pumn in mijlocul fetei cazand in genunchi in fata mea. Ma dau de langa el si plec.
CITEȘTI
Avocata Mafiei
RomanceEa-a crescut fără părinți, fiind abandonată intr-un orfelinat la vârstă fragedă, dar ambiția a ajutat-o să îşi indeplinească visul şi să ajungă avocat. Mereu a luptat pentru dreptate şi mereu şi-a dorit să trăiască intr-o lume unde să ai încredere î...