Ethan
Se pare ca era ca si imblanzita, o simteam cum tremura la fiecare cuvant pe care il sopteam, si nu era din cauza fricii. Of, ce o sa ma mai distrez cu fetita asta, se pare ca am efect foarte mare asupra ei.
O duc in birou si acolo ii dau drumul din brate. Abia atunci reusesc sa ii analizez mai bine tinuta, avea o fusta stramta care ii scotea in evidenta posteriorul bine definit , picioare lungi, care pareau ca nu se mai termina si un decolteu cam periculos dezvaluit de o bluza rosie ca focul. Arata asa bine, iar mirosul ei ma imbatase cand o tinusem strans in brate. O voiam neaparat , din razbunare, sa ii arat eu cu cine s-a pus si pe cine tot sfideaza, dar parca asta nu era singurul motiv pentru care voiam sa fie A mea.
Nu ii dau timp de gandire, cand o eliberez din bratele mele, o lipesc de primul perete si ma apropii foarte amenintator. Se vedea ca bause putin si era usor euforica, hmm. Asta nu ma ajuta prea mult, voiam sa fie constienta de ce se intampla. O lipesc de perete si cu o mana ii prind talie si cu cealalta ma joc cu parul ei de pe fata. Era asa frumoasa si parea ca am un efect mare asupra ei pentru ca pt cateva secunde, se bloca si nu stiu cum sa actioneze, dar dupa incearca sa ma impinga si se zbatea.-Mai bine fi fata cuminte daca vrei ca Lara sa nu pateasca nimic.
Vad cum i se maresc ochii si ramane blocata.
-Unde e Lara si cine esti tu? Ce vrei de la mine?
-Lara e in siguranta deocamdata si depinde doar de tine daca ramane asa. As putea sa-ti spun ce vreau de la tine ,dar mai bine iti arat si imi lipesc buzele de ale ei, iar mainile mele coboara mai jos si o apuc de coapse. Nu-mi raspunse la sarut si ma tot impinge. Ma desprind din sarut si ma indepartez putin. In momentul ala am un soc cand palma ei face contact cu fata mea. Ma surprinse putin , cu totul ca vazusem de ce era in stare cand ii pusese pe Bruno si Mateo la pamant. Incep sa rad. Nicio femeie nu indraznise sa ridice mana la mine pana acum, toata ma implorau sa le fac ale mele.-Ooo,deci asa vrei sa ne jucam. Nu stii cu cine te pui, fetito. Cand o sa termin cu tine, o sa ma implori sa fiu cu tine,dar pentru ca esti asa incapatanata , o sa ma joc mai mult, spun ranjind.
-Cine te crezi? Da-mi drumul. Si de ce crezi ca imi pasa de Lara, abia am cunoscut-o. Poti sa faci ce vrei.Deci, asa voia sa joace, sa vedem daca mai e asa dura cand o sa vada ca nu ma joc.
-Ok, daca asa vrei, o sa privim cum prietena ta o sa fie violata, daca tot nu iti pasa de ea.
-Esti nebun, da-i drumul. Nu are nicio vina. Nu e de ajuns ca animalul ala i-a omorat sora.
-Parca nu iti pasa de ea? Spun ranjind si ii trag corpul si il lipesc de al meu. Se uita la mn cu furie si era asa frumoasa cand era nervoasa.
-Uite fetito, nu am timp de jocuri, ii soptesc la ureche, daca nu vrei ca fata aia sa aiba aceeasi soarta sau chiar mai rea decat a sora ei, iti recomand sa renunti la caz. Totul depinde de tine.
-Te rog, doar las-o pe ea sa plece, nu are nicio vina.
-O sa o las, dar nu pot sa spun si acelasi lucru despre tine. De acum incolo, o sa fiu umbra ta, o sa stiu tot ce faci, cu cine esti. Sa nu faci un pas gresit, pentru ca nu o sa am mila.
Si in legatura cu asta, spun si imi mangai obrazul lovit, nu o sa scapi asa usor. Nicio persoana nu a indraznit sa ridice mana la mine si o sa platesti scump pentru asta.Alexa
Ce se intamplase?!..
Cine e monstrul din fata mea si cum putuse sa zica ca ar pune pe cineva sa o violeze pe fata in fata mea. Imi dadusem seama ca nu glumeste si imi era foarte frica pentru ea. Of, nu trebuia sa ma atasez de nimeni, in profesia asta nu trebuie sa ai puncte slabe.
Era un barbat atragator, dur si distant care putea cucerii o femeie doar cu o singura privire care era atat de patrunzatoare ca ziceai ca iti priveste in suflet. Era inalt, bine facut, cu tatuaje pe brate, atat cat putea releva camasa alba lejera, usor indoita pana la coate. Ochii, de un albastru profund, ziceai ca sunt un tablou greu de inteles, dar care transmite atat. Of,ce tot zic, e un monstru si trebuie sa scap de el.-Sa o eliberezi pe Lara si sa o lasi sa plece acasa, tip si incerc sa ma desprind de el, dar fara rezultat. Ma tinea asa strans ca sigur imi lasase urme pe talie. Se uita profund in ochii mei "Pacat ca esti beata, vreau ca sa-ti aduci aminte cand o sa fi in patul meu!!"
-Ce? Cred ca esti nebun? Nu o sa fiu niciodata acolo, ai inteles si il apas cu degetul pe piept!!!! Acum da-mi drumul si lasa ma. O sa aflu cine esti si o sa platesti pentru seara asta si pentru Lara.
-Nu ma face sa rad ,fetito. Nu cred ca iti dai seama in ce belea te afli. Daca nu as fi asa curios sa ma distrez putin cu tine, acum ai fi deja 2 metri sub pamant. Asa ca nu iti forta norocul?!
-Crezi ca imi e frica? Spun razand. Crezi ca esti prima persoana care ma ameninta?! Ei bine, o sa ti distrug visele si o sa te dezamagesc, am mai fost amenintata, uiti ca sunt avocat si am bagat atatia infractori dupa gratii. Nu ma sperii asa usor , stai linistit..-Eu nu amenint, scumpo! Eu sunt omul acțiunii!! Spun ranjind. Dar acum?! Isi coboara usor mana de pe talie si imi atinge coapsa. Imi indeparteaza piciorelele si mi le trage la el in brate , avand picioarele de-o parte si de alta a lui. Incepe sa ma sarute pe gat ,iar eu ma zbat dar fara rezultat.
-Ce crezi ca faci? Da mi drumul?!
-Oh, iubito, din acest moment esti A mea si nu mai scapi de mine. Si nu o sa te omor, poate doar de placere. La auzul cuvintelor lui ma rosesc si simt cum imi tremura tot corpul.-Da, fi la fel de josnic ca restul animalelor alea si violeaza ma, fix acum cateva ore am scapat de un animal ca tine care a vrut sa ma ia cu forta. Doar atat stiti... tip revoltata.
-Dar nu o sa te violeze nimeni, iubito, o sa vrei sa fi a mea. Nu sunt genul de barbat care ia o femeie cu forta, toate cad la piciorele mele si asa o sa faci si tu. O sa ma implori sa te fac a mea.
-Niciodata!?
-Mai vedem noi, spune ranjind.Deja nervii si alcoolul pun stapanire pe mine si nu mai stiu ce fac, las capul pe umarului lui si adorm. Ma simteam asa in siguranta acolo, era un sentiment ciudat sa fiu in bratele alea asa puternice care ma tineau ca pe un fulg.
CITEȘTI
Avocata Mafiei
RomanceEa-a crescut fără părinți, fiind abandonată intr-un orfelinat la vârstă fragedă, dar ambiția a ajutat-o să îşi indeplinească visul şi să ajungă avocat. Mereu a luptat pentru dreptate şi mereu şi-a dorit să trăiască intr-o lume unde să ai încredere î...