Ethan
-Mateo, ce ai facut cu Bruno? Ai fost azi la inmormantarea sotiei lui?
Bruno era verisorul meu, se ocupa de vanzarea armelor, dar in viata privata era un dobitoc. Isi batuse nevasta pana o omorase in spital. Nu se mai putea controla si noi a trebuit sa facem curatenie dupa el. Deja incepusem sa ma plictisesc de iesirile lui. Oricat de incredere era, ma plictisisem de prostiile lui. Inca nu ii zburasem creierii si se datora faptului ca era copilul lui fratele lui tata, dar in afaceri nici familia nu mai conteaza. Asa ca deja imi forta mana.
-Da , am fost si nu vrei sa stii ce scena am vazut cand ma indreptam spre capela. O femeia i-a dat un pumn si la pus in genunchi.
-Vai, nu imi mai spune, se pare ca si-a gasit nasul, spun cu un ranjet mare pe fata. Trebuie sa fie o ditamai femeie, daca a reusit sa il puna pe Bruno la pamant. Era totusi un om solid.
-Nu chiar si incepe sa rada si Mateo. Era chiar o fetita asa firava, daca nu as fi vazut scena, nu as fi crezut niciodata. Era inalta, 1,70, cam asa, slaba, dar cu forme bine definite, picioare lungi, blonda.
-Hmmm. Si cine era? Noua cucerire, vreo amanta geloasa?
-Cam asta e problema...spune si si balbaie
-Asa, care e problema, spune o data
-Cica e avocata, a fost la spital inainte sa moara sotia lui, voia sa il dea in judecata pentru violenta. Se pare ca fata asta s-a gasit sa faca dreptate. I-a pus gand rau. A zis ca o sa il bage ma inchisoare pentru ce a facut.-Fix asta imi lipsea acum. O fetita care se crede justitiar... prostul ala o sa o conduca catre afacerea noastra si imi dau mana prin par. Of, Bruno, sfarsitul tau e asa aproape, dar nu pot risca sa ma tradeze cu ceva. Afla tot ce poti despre fetita aia si maine sa il chemi pe Bruno aici, trebuie sa invete o lectie si sa se controloze. Mi s-a luat sa fac curat dupa el.
A2a zi, un dosar rosu se afla pe biroul meu iar Bruno asteapta la uşa sa intre. Deschid dosarul si vad cea mai inocenta fata pe care o vazusem vreodata, o blonda cu ochi verzi, cu privire inocenta. Hm, ambitioasa fata , spun si dau cateva pagini, pacat ca s-a incurcat cu cine nu trebuia. Totusi, inca mai are o sansa sa scape de noi daca se potoleste.
Il pun pe Mateo sa il aduca pe Bruno, deja eram nervos.
-Buna, Ethan. Imi pare rau pentru...
-Nu, sa nu te aud, mi s-a luat sa fac curatenie dupa tine, ai inteles. Nu o sa mai fac asta. Si ai grija de avocata aia sa nu ajunga la noi, ca atunci iti indes un glont in cap fara sa clipesc.
-Stai linistit, o sa ma ocup eu de ea.
-Nu, nu o sa faci nimic. O sa iau eu problema asta in maine, tu trebuie sa dispari o perioada, ai inteles?
- Dar...
-Stii ca nu repet de 2 ori!!!
-Da, am inteles .Dupa cateva zile, Mateo ma anunta ca fata aia isi bagase nasul prin trecutul lui Bruno, si deja incepuse sa descopere lucruri nu prea frumoase. Prostul era violent cu majoritatea femeilor si deja fata incepuse sa rascoleasca trecutul.
-Of, Bruno ce mi-ai facut tu mie. Si mi-ai lasat beleaua asta pe cap. Si parea asa inocenta, pacat. Mateo , e timpul sa ii faci o vizita domnisoarei avocat, nu am vrea sa isi incarce prea mult memoria cu prostiile lui Bruno. Zis si facut , sefu.
-Sa nu o sperii prea rau, zic ranjind.Aflasem de la prietenii mei din politie si judecatorie ca era o fire foarte ambitioasa si incoruptibila. Nu avea familie, crescuse intr-un orfelinat, deci nu avea nimic de pierdut. Nu o puteai ameninta cu cineva drag, deci, era periculoasa pentru ca nu avea puncte slabe. Dar mai vedem noi. Oricum, nimieni nu indraznea sa se apropie de mine, eram seful mafiei, toti se cutremurau cand apaream, iar legea nu exista pentru mine.
Alexa
O noua zi la birou, multe cazuri si reusisem sa avansez si cu ancheta acelui abuzator. Gasisem cateva femei din trecutul lui care fusesera de acord sa se vedem. Azi ma intalneam cu una din ele.
Nici nu mi dau seama cand trece timpul si se face 2. Trebuia sa ma vad cu fata aia la o cafenea aleasa de ea si ma indrept spre masina. Ma apropii si vad o hartie prinsa de stergator. "Lasa trecutul in pace, daca vrei sa ramai vie"
Hmm. Ce porcarie, cred ca ma voi speria de o hartie. Fusesem avocatul acuzarii si inchisesem o gramada de infractori, nu ma speriam asa repede. Inseama ca avusesem dreptate si tipul ala era implicat in mai multe ilegalitati decat credeam. Acum eram si mai dornica sa fac dreptate. O sa vedeti voi, spun si arunc hartia. Ma urc in masina si conduc catre cafenea.Ajung si vad o femeie la 30 de ani care ma astepta la o masa.
-Buna, eu sunt Alexa, am vorbit cu tine la telefon.
-Buna, Anne imi pare bine. Uite ce e , mi-am dat seama ca am gresit. Bruno nu m-a agresat niciodata, eram doar suparata ca m-a parasit si am vrut sa ii fac rau. Imi pare rau ca te-am facut sa bati drumul pana aici. Era chiar un om super de treaba.
-Uite ce e , nu trebuie sa-ti fie frica. O sa te ajut, nu o sa ti se intample nimic. (Spusesem asta ,cu toata ca fata de dna M nu reusisem sa mi tin promisiunea si acume moarta)
-Cred ca cel mai bine ar fi da renunti la caz, nu vei gasi nimic despre el si iti faci mai mult rau, apoi se ridica si pleaca.Of, tipa asta imi spusese ieri la telefon cum a fost agresata, a plans in telefon si acum asta. Era clar ca fusese amenintata. Treaba asta era mai mare decat credeam si se pare ca erau interese mari la mijloc de il protejau in halul asta.
Ajing acasa dupa o zi grea, intru in apartament si nu fac multi pasi prin sufragerie ca simt o mana care imi acopera fata , ma zbat puternic si il lovesc in picior , dar substanta pe care mi-o pusese pe fata incepuse sa si faca efectul si in cateva minute adorm.
Ma trezesc legata de un scaun, cu o esarfa la ochi, nu vedeam nimic.
-Ooo, s-a trezit pricipesa, spune cu ironie o voce groasa. Simt cum se apropie de mine si imi da capul pe spate " Asculta ma bine, fetito, daca ti la viata ta, mai bine te potolesti si il lasi pe Bruno in pace. Daca nu, data viitoare, o sa ai aceeasi soarta ca sotia lui.
-Nu stiam ca am reusit sa fac atata valva, incep sa rad isteric. Inseamna ca sunt pe drumul cel bun si continui sa rad. Ce naiva am fost cand am crezut ca femeia aia e facut infarct, cu toata ca m-am cam indoit la inceput. Se pare ca o sa cer sa se faca o exhumare si sa vedem ce o sa zica autopsia. Cred ca o sa rezolv mai repede decat credeam cazul asta.
Simt cum mana ma trege violent de par si ma lasa pe spate, ma apuca cu cealalta mana de fata " Tu chiar vrei sa mori aici, nu?" Inceteaza sa mai continui cu cazul asta pentru binele tau. Sau daca nu, ma vad obligat sa iau masuri si mana care imi prinsese fata se lasa pe coapsele mele. Incep sa ma zbat.
-Da-mi drumul. Esti la fel de barbat ca animalul ala care batea femeile, ma ti legata aici ca sa nu pot sa ripostez, va credeti mari zmei daca bateti femeile si le aveti cu forta.
-Nu ma provoca ,fetito. Ti-am zis sa te potolesti.Asta a fost tot ce imi aduceam aminte. M-am trezit pe podea la mine in sufragerie. Aveam semne la maine si la glezne de la stransoarea funiei cu care fusesem legata. Ma ridic usor de pe podea , verific daca e cineva in apartament, verific incuietoarea la usa si apoi fug in baie. Un dus lung care sa mi stearga amintirile de azi, eram o femeie puternica, nu plangeam des, dar dupa ziua de azi simtisem nevoia sa ma descarc.
CITEȘTI
Avocata Mafiei
RomanceEa-a crescut fără părinți, fiind abandonată intr-un orfelinat la vârstă fragedă, dar ambiția a ajutat-o să îşi indeplinească visul şi să ajungă avocat. Mereu a luptat pentru dreptate şi mereu şi-a dorit să trăiască intr-o lume unde să ai încredere î...