3 dni wcześniej
Pov. Harry
Tata kazał mi zwołać zebranie rodzinne, więc napisałem na grupie, że na 5 minut wszyscy mają być w salonie. Gdy już się tam zebraliśmy przyszedł nasz tata Thomas.
-Witajcie. Jak już wiecie ostatnio policja jest bardziej podejrzliwa niż wcześniej, więc żeby odciągnąć uwagę od naszej pracy postanowiłem adoptować dziecko, a dokładniej dziewczynę. Myślałem może żeby była w wieku około 16lat-zaczął ojciec a ja w głowie odliczałem odliczałem do 10 żeby nie wybuchnąć. Pewnie spytacie czemu, otóż mieliśmy siostrę, która jako 2 latka została porwana przez naszą matkę. Matka zmarła w wypadku samochodowym tego samego dnia, ale ciała naszej siostry nigdy nie odnaleziono.
-JAKA ADOPCJA! JAKA DZIEWCZYNA!-krzyczeli jedno przez drugie bliźniaki Alex i Colin.
-Spokój!-krzyknął tata-decyzja już zapadł. Proszę tylko chłopcy żebyście się spakowali, jeszcze dzisiaj się spakowali, bo o 20 mamy lot do Chicago.
-Ja z Colinem nigdzie nie lecimy-odezwał się Alex. W sumie to go rozumiem bliźniaki najbardziej przeżyli zaginięcie Nataszki naszej siostry.
-Okej to nie jedźcie, ale jak już wrócimy to macie ją tolerować-ostrzegł ich ojciec.
-A tak w ogóle to czemu akurat ma to być dziewczyna z Chicago?-zapytał Marco
-Ponieważ mój drogi synu tam prawdo podobnie nie będzie wiedziała czym się zajmujemy-odpowiedział mu tata i wyszedł.
CZYTASZ
Zaginiona, adoptowana, odnaleziona
AkcjaNatasza, która mieszka w domu dziecka zostaje adoptowana przez ojca z czwórką synów. Jakie tajemnice wyjdą na jaw? Co wydarzy się w tej rodzinie, i do czego doprowadzi adopcje?