○სიმპათიური დაბრკოლება○

20 3 2
                                    

უმაღლეს სკოლის ფართო კამპუსი, რომელიც მდებარეობს სეულის გულში. შუშისა და ფოლადის კოშკიანი შენობები ამოდის აყვავებულ სიმწვანეში, მათი ამრეკლავი ზედაპირები ბრწყინავს მზის ბუნდოვან შუქზე. ნეონის ნიშნები სიცოცხლეს აფრქვევს და ეთერულ ბზინვარებას აფრქვევს ხმაურიან ბილიკებს. ჯონკუკი, ახალი სტუდენტი, გამორჩეულია ფორმაში ჩაცმული სტუდენტების ზღვაში. მისი უბრალო თეთრი მაისურით და ჯინსი მოსაწყენი ჩანს მისი თანატოლების თამამ მოდურ სტილთან შედარებით.

ის ნერვიულად იკავებს ზურგჩანთას, როცა თვალს ატარებს თანამედროვე ობიექტებს - თანამედროვე აუდიტორიას, კეთილმოწყობილ დარბაზს, ფუტურისტულ საკლასო ოთახებს. ნაზი ნიავი ატარებს საკმევლის სურნელს, რომელიც აფრქვევს სტუდენტების ჯგუფს. მედიტაციაში ჩაძირული მიწაზე მკლავებ გადაჯვარედინებული დაიარებოდა. იქვე, საკვების ურიკის გამყიდველი უბიძგებს თავის ეტლს. როდესაც ჯონგუკი გზას გადის ხალხში, ის თავს ზედმეტად არ გრძნობს. სკოლის ენერგიული ენერგია აღმაფრთოვანებელი და დამაშინებელია.

უეცრად ის მაღალ ფიგურას დაეჯახა, რის გამოც ორივე დაბრკოლდნენ. შემობრუნებულ ჯონგუკს ხვდება სიმპათიური ბიჭის არეული თვისებები. მუქი აჩეჩილი თმა შუბლზე ცვივა, ერთ-ერთ თვალსაჩინო ყავისფერ თვალს უფარავს.

"ჰეი, უყურე, სად მიდიხარ", - ღრიალებს ბიჭი, სანამ თავს იკავებს და წონასწორობას იკავებს. ეშმაკური ღიმილით აცნობს თავს ახალ სტუდენტს.-"მე კიმ თეჰიონი ვარ", - საუბარს აგრძელებს თვალის კვრით ისევ კიმი.... მზერა ჯონგუკის უბრალო ჩაცმულობას ეფინება, მის გამომეტყველებაში ზიზღის უეცარი ნიშანია. ის მიჩვეული იყო გარშემორტყმული სხვა სტუდენტებით, რომლებიც იბრძოდნენ მისი ყურადღების მოსაპოვებლად თავიანთი მოციმციმე ტანსაცმლით და ძვირადღირებული გაჯეტებით. ეს ბიჭი შედარებით დამარცხებულს ჰგავს.
მისი სავსე ტუჩები მხიარული ღიმილით იქცევა, როცა ჯონგუკს ზევით და ქვევით ათვალიერებს.-"და შენ ხარ...?"

⚜️*Alpha's whisper/ალფას ჩურჩული*🌙 Where stories live. Discover now