○კონტროლი○

9 1 2
                                    

თეჰიონმა გაიღვიძა, მძიმე სუნთქვით მკერდი აუკანკალდა. ერთი წუთით ის უძრავად იწვა, არ იცის რა მოხდა. შემდეგ გონება იწყებს გამოფხიზლებას და გაანალიზებას - სიზმარი, კოცნა, შიმშილი მათ თვალებში...
კვნესით, თეჰიონი მკლავს სახეზე იფარებს.

"shit.." - ბუტბუტებს ის "რა ჯანდაბა იყო ეს?" ჩურჩულებს ის თავისთვის და ათვალიერებს თავის ბნელ საძინებელს ბოლოს კი ჭერს აშტერდება

მას არ შეუძლია არ გაიმეოროს სიზმარი თავის გონებაში. როგორ დნებოდა ჯონგუკი კოცნაში... ტუჩების გემო... მისი პატარა ტანის შეგრძნება მასზე...

"ჯანდაბა", ბუზღუნებს თეჰიონი და უხერხულად მოძრაობს. მანამდე არასდროს უგრძვნია ასე არავის მიმართ. თითქოს მის სხეულს აქვს საკუთარი გონება.
ეს ისეთი რეალური გრძნობა იყო... ფეხებს საწოლის გვერდით ააცურებს და აჩეჩილ თმებში თითებს იტარებს.

"ეს კოცნა... ხელები ჩემს კანზე... არასდროს მსურდა ვინმე ასე ძალიან"-ტუჩზე იკბინა და სიბნელეში გამკვრივების შეგრძნება იგრძნო. თეჰიუნი ფანჯრისკენ მიდის და ფარდებს ხსნის მთვარისკენ მზერით მისი თვალები ელავს ფანჯრის ანარეკლში

მან იცის რომ უნდა გადაიტანოს ყურადღება. შესაძლოა ის წავიდეს სარბენად ან იმუშაოს თავის ესკიზის წიგნზე.
მაგრამ ვაი რომ არაფერი აშორებს მის გონებას ამ მეოცნებე თვალებს და ნაზ ტუჩებს...მაგრამ მაშინაც კი, როცა საკუთარ თავს ეუბნება შეწყვიტოს ამ უაზრობაზე ფიქრი, თეჰიონს არ შეუძლია არ აინტერესებდეს როგორი იქნებოდა მასთან შეხება..

მისი სხეული მოუსვენრად იზრდება, რადგან მისი აზრები აშკარად სექსუალური ხდება. წუწუნით თეჰიონი პიჟამას იშორებს და მიიწევს აბაზანაში, მისი ერექცია უკვე შესამჩნევია.

სარკის წინ თეჰიონი აღფრთოვანებულია მისი ანარეკლით, დაკუნთული მუცლით და მისი დიდი აღზნებით სრულ სარკის ანარეკლში.

⚜️*Alpha's whisper/ალფას ჩურჩული*🌙 Where stories live. Discover now