"Azri! Kau nak pergi mana tu?" soal Manisah apabila ternampak kelibat anak tirinya, Azri, kelam kabut mengambil kunci kereta dan berjalan pantas ke pintu.
"Hmmm. A...Azri nak pergi jumpa...jumpa kawan sekejap"
Terketar-ketar anak tirinya itu menjawab. Nadanya seperti orang bersalah. Keresahan jelas kelihatan di raut wajahnya
"Lah kau ni, nak jumpa kawan apa pulak. Kan kau baru nikah semalam. Pergilah panggil Anna keluar makan. Mak dah masak nasi lemak" kata Manisah seraya bercekak pinggang.
"Takpelah mak, Azri keluar sekejap aje. Nanti Azri balik"
Azri membalas sebelum bergegas keluar dari rumahnya. Berkerut dahi Manisah ketika itu. Pelik dengan telatah anak tirinya.
'Apa yang terjadi malam semalam?' Manisah tertanya-tanya di dalam hati.
Tampa membuang masa, dia berjalan pantas ke bilik anaknya dan mengetuk pintu.
"Siapa?" kedengaran suara lunak seorang gadis dari dalam bilik.
"Ni mummy lah, boleh mummy masuk?"
"Oh mummy, masuklah. Pintu tak berkunci"
Sebaik sahaja pintu bilik dibuka, Manisah ternampak anak menantunya sedang terduduk di tepi katil sambil menunduk. Anna baru sahaja baru habis mandi dan hanya ada sehelai tuala sahaja yang membalut tubuhnya. Semasa Manisah berjalan menghampiri Anna, matanya tak lekang dari memandang peha dan bahu Anna yang licin dan putih melepak itu.
Manisah melabuhkan punggungnya disebelah Anna dan mengusap belakang gadis itu dengan lembut. Terpegun wanita itu dengan kelembutan dan kecantikan kulit Anna.
"Anna sihat? Kenapa sedih ni?"soal Manisah tetapi matanya berkali-kali mencuri pandang lurah tetek Anna dalam itu.
"Hmmm, Anna malulah nak bilang mummy"
"Eh, apa nak malu. Anna cakap lah, mana tahu mummy boleh tolong atau ajar"
Anna menoleh dan memandang Manisah dengan wajah yang sayu. Kemudian dia melentokkan kepalanya ke atas bahu Manisah. Terpempan seketika dengan keharuman bau tubuh gadis itu.
"Anna....ermmm Anna tak tahu nak bersetubuh dengan abang Azri"
Kata-kata Anna membuat mata Manisah terbuntang
"Lah, takkan abang Azri tak ajar?"
"Ermmm, abang Azri pun tak tahu macam mana mummy. Malam semalam kami berdua telanjang dan baring atas katil tapi Abang Azri tak tahu nak mulakan"
"Lahhh. Lepas tu apa Azri buat?"
"Dia cuma pegang sikit-sikit aje. Anna pun tak tahu nak buat apa dengan zakar abang Azri. Ermmm, boleh tak....boleh tak mummy ajarkan sikit cara-cara nak bersetubuh ni."
Manisah tersenyum dan menggeleng dengan permintaan anak menantu.
"Mummy boleh ajar, tak ada masalah. Nanti malam ni Anna ajar abang Azri pulak lah ok. Tapi ada syarat. Pertama. Kita tukar perkataan bersetubuh tu ke perkataan fuck. Boleh?"
Anna hanya mengganguk tanpa berkata apa-apa.
"Bagus. Kedua, apa mummy cakap dan ajar, Anna kena ikut dan buat. Kalau Anna melawan atau banyak soal. Mummy akan ikat Anna dan hukum Anna. Anna faham?"
Anna mengangguk lagi.
"Boleh mummy. Anna sanggup buat apa sahaja supaya Anna boleh puaskan Azri malam ni"
Manisah tersenyum lagi. Dia mengucup lembut ubun-ubun kepala Anna. Menikmati bauan rambutnya yang sangat harum.
"Ok, apa Anna tahu tentang fucking ni?" tanya Manisah seraya membelai rambut anak menantunya itu.
YOU ARE READING
Teach Me Please
FantasyJika seorang itu pertama kali melakukan perhubungan seks, banyak benda mungkin dia tidak tahu. Jadi, siapa yang patut mengajarnya? Sahabat? Ibu Tiri? Suami? atau...