Serta merta Anna berhenti dari menghisap konek suaminya setelah mendengar kata-kata Halimah. Dia mendongak dan ternampak mak tirinya sedang ligat bermain dengan pukinya sendiri sementara otaknya ligat memikirkan helah untuk memasuki konek kekar itu kedalam pepeknya dan menghenjutnya sepuas mungkin.
Anna menelan air liur apabila ternampak puki Halimah yang tembam dan dicukur licin itu. Memori berahi diantara dia dan Manisah berlegar di dalam fikirannya.
"Mama. Cantiknya pepek mama" Anna berbisik ke telinga kanan Halimah sambil mengusap peha kanan Halimah yang licin dan gebu itu.
"Mestilah, mama rajin jaga. Mama selalu cukur, lepas tu mama sapu lotion. Jadi sentiasa licin dan bau pun wangi. Malam semalam mama suruh Anna cukur pepek tu, Anna dah cukur belum?"
"Dah mama. Malam semalam"
"Ye ke? Boleh mama tengok?"
"Boleh mama. Sekejap" jawab gadis itu dengan senyuman manisnya.
Dengan pantas Anna melucutkan pantiesnya dan tanpa disuruh, gadis itu mengangkang lebar depan mak tirinya. Terjongket kening Halimah apabila ternampak pepek Anna yang licin dan tembam itu.
"Lawanya pepek kau ni Anna. Untung suami..."
"Ermmmm! Ermmm!"
Bunyi yang kedengaran dari mulut Azri membuat Anna dan Halimah menoleh serentak.
Pap! Halimah menepuk buah pelir Azri dengan kuat dengan tapak tangannya. Sekaligus membuat Azri berhenti menggeliat dan berdiam diri.
"Mama cakap apa? Diam kan? Kenapa tak diam?"
Spontan Anna menekup mulutnya dan ketawa, begitu juga Halimah.
"Mama ni. Kesian lah abang Azri. Hmmm, Anna bukak ikatan mulut dia boleh?"
Di saat itu, satu idea nakal terbit di minda Halimah.
"Bukaklah. Bukak tutup mata dia sekali. Kasi dia tengok pepek kau tu. Lagipun semalam mak mertua Anna ada ajar macam mana nak jilat pepek kan?" tanya Halimah
"Ada" jawab Anna seraya mengangguk.
"Kalau gitu, Anna ajar lah Azri macam mana mak mertua kau ajar semalam"
Dengab senyuman yang lebar, Anna mengangguk berkalih.
"Ok mama. Ok"
Payah untuk dia menyembunyikan keterujaannya.
Anna membuka singletnya dan mencampakkannya ke tepi. Tanpa seurat benang, Anna menyangkung atas muka Azri sehingga lubang pepeknya kini selaras dengan mulut lelaki itu.
Kemudian, dia membuka penutup mata suaminya. Terbeliak mata lelaki itu setelah melihat apa yang terhidang di hadapannya.
"Abang, abang suka tak apa yang abang nampak ni?"
"Ermmmm. Ermmmm" mengangguk-angguk lelaki itu berkali kerana mulutnya masih terikat.
"Anna...Anna nak bukak penutup mulut abang tau. Janji jangan marah-marah Anna k?" Pinta gadis itu dengan nada lunak manja.
"Ermmmm. Ermmmm" sekali lagi lelaki itu mengangguk tanda setuju.
Dengan hati-hati, Anna menarik penutup mulut Azri pula.
"Anna. Anna. Bukak lah ikatan tangan abang ni. Sakit lah"
"Abang ni. Sabar lah, nampak tak apa depan abang ni?"
"Nam...nampak. Tapi abang tak tahu nak buat apa. Can you Teach Me Please?" Pinta Azri dengan lembut seraya merenung pepek Anna tanpa berkelip.
Degupan jantung Anna semakin meningkat. Terlampau teruja untuk merasa jilatan suaminya. Inilah kali pertama pepeknya akan dijilat seorang lelaki.
YOU ARE READING
Teach Me Please
FantasyJika seorang itu pertama kali melakukan perhubungan seks, banyak benda mungkin dia tidak tahu. Jadi, siapa yang patut mengajarnya? Sahabat? Ibu Tiri? Suami? atau...