Kelam kabut Halimah mengangkat pinggulnya kembali. Tidak boleh dinafikan, sangat rasanya bila lidah Azri menyentuh lubang pepeknya tetapi niatnya di situ untuk mengajar anaknya untuk mengecapi kepuasan seks rumahtangga mereka, bukan kepuasan dirinya sendiri.
"Azri ni, nakal sangat lah. Sabar k sayang, Azri kena pandai hisap tetek Anna pulak. Lepas tu mama kena ajar Anna henjut konek kau. Dah habis semua baru Azri boleh jilat pepek mama puas-puas k"
Kata Halimah sebelum mengucup dahi Azri.
"Anna, sini sayang, kasi suami kau hisap tetek kau"
Setelah terdengar pangilan manja Halimah, Anna bingkas bangkit dan duduk berselimpuh di sebelah kepala Azri.
Azri menoleh ke kiri dan kanan. Terbeliak matanya apabila ternampak 2 pasang buah dada yang besar dan mekar itu. Anna di sebelah kiri dan Halimah di sebelah kanan. Azri menarik kedua-dua tangan dia lagi dengan harapan tangannya dapat terlepas dari ikatan itu. Kalau boleh dia nak meramas tetek Anna dan Halimah. Tetapi dia menjadi geram apabila ikatan di tangannya membuat pergelangan tangannya begitu sakit.
"Anna! Lepaskan tangan abang ni sayang!"
"Tak boleh Azri, selagi kau tak pandai hisap tetek isteri kau ni. Mama tak boleh lepaskan"
Dahi Azri berkerut setelah mendengar jawapan Halimah. Anna ketawa kecil seraya mengusap teteknya dengan lembut. Halimah pula tak henti-henti mengusap dada Azri yang sasa itu. Tangan kirinya mengusap pepeknya sendiri.
"Abanggggg. Abang nampak puting tetek Anna ni?"
Anna mengangkat tetek kanannya dengan tangan kanan. Dia membasahkan jari telunjuk kirinya dengan air ludah, kemudian dia menggentel puting teteknya. Azri terbeliak melihat aksi berahi Anna itu.
"Nampak! Anna nak abang jilat ke?" soal Azri sebelum menggigit bibir bawahnya.
"Emmmm. Pandai pun abang ni. Bukak mulut"
Dengan rela hati Azri membuka mulut. Anna merendahkan badannya sehingga puting teteknya masuk kedalam mulut Azri. Dengan lembut, Azri menutup mulutnya dan menghisap tetek Anna. Di masa yang sama, lidahnya bermain dengan puting tetek Anna.
"Emmmm, ahhh. Pandai rupanya abang ni hisap. Tak sangka. Emmmm" rintih Anna dengan lembut seraya membelai rambut suaminya.
Halimah yang dari tadi menyaksikan aksi berahi mereka mula menggetap bibir. Teruja juga nak tahu sedap sangat ke hisapan Azri tu.
"Anna, sedap ke dia hisap? Mama nak rasa sikit boleh?"
"Emmm. Boleh mama. Abang, hisap tetek mak i pulak please"
Halimah tersenyum nakal. Sekali lagi hujung mata Anna terpandang konek Azri. Dah tak sabar dia nak masukkan konek itu dalam pepeknya lagi.
"Mama, sebelum Azri hisap, boleh tak lepaskan tangan Azri? Nak picit tetek mama"
Mata Halimah tersenyum. Teringin juga nak tetek dia diramas menantunya.
"Nakalnya kau ni Azri. Ok, mama lepaskan tangan kanan aje tau. Boleh?"
"Boleh aje mama" balas Azri seraya mengenyitkan matanya.
Sekali lagi Anna menoleh kebelakang dan memandang konek Azri. Anna menggigit bibir bawahnya apabila teringat kesedapan konek suaminya dalam mulut dia tadi.
"Mak tolong lepaskan tangan Azri k, Anna nak hisap konek abang jap" kata Anna seraya menjilat bibir
"Pergilah sayang. Hisap konek suami kau puas-puas tau"
Dengan pantas Anna memasukkan konek Azri kedalam mulutnya. Dia nak konek Azri basah, keras dan bersedia untuk dimasukkan ke dalam pepeknya nanti.
Di masa yang sama, ikatan di tangan kana Azri dilepaskan. Tanpa amaran, lelaki itu meraba kelengkang Halimah. Tersentak perempuan itu dengan perbuatan nakal anak menantunya itu.
YOU ARE READING
Teach Me Please
خيال (فانتازيا)Jika seorang itu pertama kali melakukan perhubungan seks, banyak benda mungkin dia tidak tahu. Jadi, siapa yang patut mengajarnya? Sahabat? Ibu Tiri? Suami? atau...