"Mummy nak pergi ambil tali, jangan berani bergerak!"
Manisah melangkah kakinya keluar dari bilik itu, meninggalkan Anna terbaring di atas katil, berbogel dan kelesuan.
Tak lama kemudian, dia kembali dan ternampak anak menantunya masih lagi terbaring disitu telanjang bogel. Malah Anna mengangkan kakinya dengan lebar, seolah-olah bersedia dan menanti untuk dijolok oleh Manisa. Wanita itu tersenyum nakal. Dia sangat gembira yang anak menantu begitu patuh dengan perintahnya dan juga dia gembira kerana dapat meratah puki Anna sebelum anaknya sendiri.
Manisah berjalan perlahan-lahan menuju ke katil anaknya dan merenung tubuh Anna. Dari ke-tetek hingga ke pukinya. Otaknya ligat berfikir, bahgian mana seharusnya dia jilat dulu.
"Mummy, Anna mintak maaf. Please jangan ikat Anna. Mummy masukkan jari dalam puki Anna. Anna rela" rayu Anna sebaik sahaja Manisah melutut disebelahnya dan menggengam lengan kanan Anna.
"Kan mummy cakap, jangan melawan! Anna kalau nak tinggal sini, Anna kena dengar tau apa mummy cakap" herdik Manisah.
Di masa yang sama, tangan Manisah bergerak pantas, mengikat tangan kiri ke tiang katil kiri dan kanan ke tiang kanan.
"Mummy. Please. Jangan ikat Anna" rayu gadis itu, menggeliat-geliat di atas katil macam cacing kepanasan.
Teteknya yang besar bergegar bagaikan agar-agar mengikut pergerakan Anna. Perasaan takut dan teruja bercampur baur. Takut akan di marahi mak mertuanya yang garang, teruja pula ingin tahu tindakan Manisah seterusnya.
"Mummy, lepaskan Anna please. I promise to be a good girl" sekali lagj Anna merayu
Tetek Anna yang bergegar itu membuat Manisah menjilat bibirnya. Bilik yang sejuk kerana penghawa dingin itu tak mampu untuk mencegah Manisah dari berpeluh. Dengan cepat dia membuka baju dan colinya sekaligus mendedahkan sepasang tetek yang secantik dan sebesar tetek Anna.
Terbeliam mata Anna apabila ternampak Walaupun puting tetek Manisah yang berwarna merah gelap. Serta merta gadis kampung itu berhenti bergerak dan merenung tetek Manisah dengan penuh minat.
"Mummy, cantiknya payudara mummy ni"
Manisah tersenyum sambil mengusap kepala Anna dengan tangan kanannya, tangan kirinya menggentel puting teteknya sendiri yang panjang.
"Bukan payudara sayang, mummy panggil tetek. Anna nak hisap puting tetek mummy?"
"Hisap puting tetek? Sedap ke mummy? Kalau sedap, Anna nak hisap" tanya Anna sambil menggigit bibir bawahnya.
"Puting tetek kita ni kalau dihisap dengan betul memang sedap giler. Ok, Anna jangan bergerak tau, mummy tunjukkan"
Anna hanya mengangguk dan tersenyum. Perlahan-lahan Manisah meramas kedua-dua tetek Anna. Genggamanya separa kuat, cukup untuk membuat Anna mengerang kesedapan. Sekali sekala Manisah akan menepuk tetek Anna dan menyaksikan tetek Anna bergegar di hadapan matanya.
"Ok, ni caranya nak jilat dan hisap puting tetek. Anna tengok tau. Nanti ajar abang Azri cara-cara dia"
Anna hanya mengangguk lemah. Manisah mengambil bantal dan melapikkan di bawah kepala Anna supaya Anna dapat melihat sepehunya demonstrasi Manisah. Kemudian, Manisah mengeluarkan lidahnya dan menjilat hujung puting tetek Anna, membuat Anna merintih kesedapan.
"Ermm. Sedapnya mummy jilat puting tetek Anna. Nanti Anna nak suruh abang Azri jilat macam tu"
"Eh belum lagi sayang. Ada lagi yang sedap, tu baru pemulaan sayang. Anna nampak kan macam mana mummy buat tadi? Sedap kan rasanya. Ok, tengok ni pulak k"
Tanpa membuang masa, Manisah menggunakan hujung lidahnya dan menggentel puting tetek kiri Anna tanpa berhenti. Tak lama kemudian, dia memasukkan seluruh puting tetek Anna kedalam mulutnya dan menghisap dengan rakus. Di masa yang sama, Manisah meramas tetek kanan Anna.
Anna yang tadi hampir menangis apabila diikat ibu mertuanya kini merintih kesedapan. Dia mengepit-ngepit kakinya. Kalau tak kerana tangannya diikat, dia dah menggentel bijinya seperti mana Manisah buat tadi.
"Ahhh. Ahhh. Mummy sedapnya mummy. Please don't stop. Ahhh. Ahhh."
Rengekan Anna yang semakin kuat itu membuat panties Manisah basah lencun dengan air pukinya sendiri. Dia berhenti dari menghisap tetek Anna dan berdiri tegak di tepi katil. Manisah melucutkan panties nya perlahan-lahan. Terbeliak mata Anna apabila ternampak puki Manisah yang dicukur licin itu
Tubuh bogel mak mertuanya yang sangat cantik dan memberahikan itu membuat Anna semakin tak tentu arah. Kalau tak kerana tangannnya diikat, dia teringin sangat nak melutut depan Manisah dan meminta ditunjuk ajar macam mana nak menjilat puki mak mertuanya itu. Teringin benar dia nak menghisap kedua-dua tetek Manisah yang besar tu.
Ketika itu, Anna sudah lupa dengan konek suaminya.
Manisah merendahkan tubuhnya dan melutut di sebelah Anna. Kini tubuhnya berada separas dengan tetek Anna. Tetapi matanya tertumpu kepada puki Anna yang berbulu lebat itu. Anna pula sengaja mengangkang dengan lebar dan menunggu arahan seterusnya
"Anna, ni pejaran yang terakhir. Mummy nak ajar Anna cara-cara untuk menjilat puki. Malam nanti, Anna kena ajar abang Azri tau.
Mulut Anna melopong!
YOU ARE READING
Teach Me Please
FantasyJika seorang itu pertama kali melakukan perhubungan seks, banyak benda mungkin dia tidak tahu. Jadi, siapa yang patut mengajarnya? Sahabat? Ibu Tiri? Suami? atau...