Byłem w domu Loli i tak szczerze? Nie miałem kaca😰 Coś się złego stało. Po takim wybryku to kac=4 dni max jak nie więcej.
Wstałem a na komodzie leżały ubrania i przybory kosmetyczne. Najwidoczniej Colette mi to przyniosła wczoraj.
Patrzę na zegar a tu kurwa 12✨ Zabiję się 😔 Poszłem do łazienki zmyć z siebie wszystko i zrobić inny make up:/ Slayy💅🏻 odwala mi...
Przebrałem się w baggy yeans i podkoszulek z hello kitty a do tego czarne po łokcie rękawiczki i mój kochany Szalik:)
Gdy go załóżyłem to poczułem w nim jakąś kartkę. Wyciągnąłem ją a na niej nyło napisane
Hejo Braciak! Bo...
Niestety nasz dzień filmowy odwłołany bo pani Belle nie będzie przez dwa tygodnie:( Ale nadal możemy sobie sami je zrobić:) I zrobimy to czego pani Belle nigdy nie chciała! Możemy malować twarze!!!>:3 I to tylko tyle._. Kocham cię pa!Aha:/ Ale dobra dla niej wszystko...
XD będę tygryskiem a ona pewnie kaktusem-_- lub jakimś junicornem ale to jeż nie mój problem😀Zeszłem na dół chwilę pogadałem z Lolą a na końcu na pożegnanie się przytuliliśmy. Gdy wyszłem z domu to w parku dopatrzyłem Bibi, która chyba się całowała... Ale z kim? Wytężyłem mój wzrok czyli aparat od telefonu i zabaczyłem, że Bibi się całuje z... MELODIE? MOJE BESTIE SĄ ZAREM? Chwilą... A czy Mel nie była z Angelo? Już wszystko mi się zjebało... Postanowiłem, że tamtendy "przez przypadek" przejdę i się czegoś dowiem więcej ^_^
Gdy weszłem na teren parku ktoś mnie wzią zaręke a tam już wiecie kto to nie mówie ale nie tego się raczej nie spodziewaliści to powiem
✨Colette✨
-Hej gdzie idziesz?
-Dowiedzieć się czegoś
-Czego? Czy Meli zerwała z Angelo
-SERIO?
-No...
-A skąd wiesz?
-Bo się z Bibi całuję:)
-WOW!
Gdy byliśmy na idealnej odległości a one się już nie całowały to podszedłem kucnąłem i spojrzałem na nie a Colette poprostu za mną klękła.
-A co chodzi Ed
-Zerwałaś z Angelo?
-Yhh... C-co?
-Spoko wiedziałem wszystkoooo😉
Bibi się zarumieniła a Melodie spuściła głowę.
-No to wyjaśnie
Powiedziała Bibi a ja zamieniłem się w słuch.
-To było tak... Melodie zerwała z Angelo po tym jak się dowiedziała, że jest z mortisem... A gdy ją pocieszałam to się zapytałam czy może ktoś inny się jej nie podoba? A ona odpowiedziała, że nie to, że ona mi się trochę podobała to... Powiedziałam jej o tym a ona mnie pocałowała więc oddałam.
-WoW... Gratulacje!
-No wiemy, że znaczy co?
-Gratulacje:3
-Dziękujemy! Ale czy inni to zaakceptują?
-No pewnie, że tak to, że Draco i Emz jest hetero to nie znaczy, że was nie będą popierać
-Dziękuje Eddie
-A za co... Dobra! Narazie musimy kończy. Chodź Kotlet i do poniedziałku!
-Pa!
Doszliśmy(widzę wasze komentarze zboki) Pozasłanialiśmy rolety i wybrałem Fnafa na komputerze bo Kotlet go nie oglądał a po 5 minutach przyszła z ośmioma miskami popcornu bo czemu nie i farbkami do twarzy.
-Co oglądamy?
-Fnaf:)
-Fajnie!
Usiedliśmy i po dwóch godzinach się skończył yo jeszcze zeekneliśmy czy Buster nagrał jakieś horrory:/ Nagrał jeden i w roli głównej był Fang co mnie trochę zaskoczyło ale jak się przyjaźnią ta czego miałem się spodziewać...
Ten film akurat trwał 1 godzinę ale pokazywali tam Fanga z gołą klatą przez co trwało to dla mnie wieczność. Nie wiedziałem, że jest taki zbudowany. Nie jeden raz widziałem oczywiście jaki jest zbudowany po rękach ale reszta? Nie kurwa o czy ja myślę 😣 No teraz to kurwa wiedzę jaki ze mnie gej... Ale kontynuując film się skończył i zaczęliśmy rysować po twarzach. Kotlet ze mnie zrobił kota a ja z niej kaktusa. Bawiliśmy się resztę dnia w podłoga to lawa... Kto się pierwszy ruszy jest gejem... Simon mówi... Berek... Chowany... Bitwę na poduszki... I kto się ostatni zaśmieje na widok dzieci upadających z lodami:) (o kurcze przez chwilę zapomniałam, że ja oddycham i prawie zemdlałam dopuki mnie mama nie zawołała XD) I w sumie? Lubię takie dni:)
Zmęczony przez siostrę zetknąłem na telefon a tam 99+ wiadomości od Popcorn🍿 ojoj._. Ale odpisałwm tylko, że soryy że nie odpisywałem bawiłem się z siostrą a on po sekundzie idpisał, że okej:3 Była już 8 więc posprzątaliśmy w pokoju umyliśmy twarze i o dziewiątej wykończeni pośliszmy spać do swojegich pokoi ale, że nie mogliśmy zasnąć to wzięliśmy śpiwory i zeszliśmy na dół.
Sory że krótki ale jest<3
726 słów pozdrawiam♥️