Taylor Swift:
''Hadi ama Selly bar partisi yerine başka bir partiye gidebiliriz bu o kadar da zor değil'' ''Hayır gidemeyiz. Lisedeki Zayn davet etti. Çok yakışıklı çocuk. O yüzden bu partiye gidiceğiz. Hem de o kadar yabancılık çekmeyiz bir arkadaşı açıcakmış barı.'' Şimdi bunu bana neden söylüyorsun ki Harry'i zaten tanıyorum. Partiye gitmemek için en yakın arkadaşlarımdan biri olan Selena'yı ikna etmeye çalışıyorum. Ama başaramadım. Liseyi farklı okullarda okumuştuk. O Londara'da okumuştu liseyi ben Nashville'de. Neymiş çocuk çok yakışıklıymış bana ne yakışıklığından sen istiyorsun partiye gitmeyi git ben mi istiyorum. ''Hadi ama Sel o zaman partiye ben gelmiyim sen git.'' ''O hiç olmaz. Bana söz verdin. Geliceksin.'' ''Off! Sel! Offf!'' ''Bana oflayıp püfleme bakıyım. Hadi kalk hazırlan şu partiye.'' ''Tabi ki anneciğim hemen hazırlanıyorum.'' ''Aferin benim kızıma.'' dedikten sonra ikimizde kıkırdamaya başladık. Biraz daha oturduktan sonra o hazırlanmak için evine gitti bende hazırlanmak için odama çıktım.Ev boştu annem ve babam işlerine gitmişlerdi. Austin'de okuluna gitmişti. Hizmetçiler alış-verişe çıkmıştı. Bugün ev tamamıyla bana aitti ve bende şu sikik partiye hazırlanıyordum. Ailemden dolayı o kadar küfür etmezdim. Ama sinirlendiğimde ve bir şeyi istemediğim de ederdim. Herkes gibi.
Ojelerimi sürdükten sonra geçen gün aldığım kıyafetlere bir göz gezdirdim. Aklıma Harry gelmişti. Onu dinleyip pantolon almadığım aklıma gelmişti. Hala onu niye dinlediğimi merak ediyorum. Harry aklıma gelince tabi ki o yeşil zümrütleri ve kıvırcıkları da aklıma gelmişti. Saçları ve gözleri güzel bir bütün oluşturuyordu. Kaslı bir vücudu vardı. Siyah takım elbisesi ile herkes gibi işlevsel durmuyordu. Garip bir şekilde. Boyu benim boyumdan 2-3 santimetre uzundu. Galiba sorunlu bir çocukluk geçirmişti. Birden bunları niye düşünüyorum diye aklımdan geçirdim. Nedense bu son 4 gündür onu düşünüyorum. Ve bugün de bar partisine gideceğim. Harika!
Düşünmeyi bırakıp kıyafetlerimi giyinmeye koyuldum. Mavi-beyaz baskılı ceket ve etek... Üstüne bembeyaz bir tişört ve Swift'in 'S'si anlamlı kolyem... Yeşil boydan asmalı küçük dikdörtgen çanta ve yeşil topuklu ucu sivri ayakkabılar. (multide var)
Makyajımı da bitirince Selena'yı aradım ve gelip beni alacağını söyledi. Aslında ben tek başıma da giderdim de Harry ile tek takılmak istemiyorum. Hoş çocuk olabilir ama istemiyorum işte.
Korna sesini duyunca dışarı çıktım. Evin koruması: ''Selena Hanım geldi efendim.'' dedi. Bende kafamı sallamakla yetindim. Şuan canım sıkkındı ve konuşmak istemiyordum. Arabaya bindim ve kapıyı kapattım. Selena:''Nasılsın?'' diye sordu. Ben de:''Nasıl olabilirim. Bu partiye gelmek istemiyorum.'' ''Hadi ama Tay arkadaşının iyiliği için katlan şu partiye.'' ''Tamam. Zaten sadece senin hatrın için geliyorum. Bu partiye...'' ''Hem sen niye gelmek istemiyorsun ki? Bir sorun falan mı var?'' Ona şuan Harry'yi anlatmak istemiyordum. En azından böyle tanışmamızı bilmesini istemiyorum. Bu yüzden ''Hayır. Bir şey yok. Sadece biraz fazla yorgunum.'' diyip geçiştirdim. Oda kafasına takmadı. Aklımdan kesinlikle Zayn'i düşünüyordur herhalde dedim. Çünkü: böyle şeyleri genellikle sorgulamadan kestirip atmazdı. Zayn her kimse onda fena bir iz bırakmış. Ve o iz kaç senedir Sel'de kalmış. Bunları düşünürken barın kapasına geldiğimizi fark ettim. Arabadan indim çantamdan biletimi çıkardım. Selena da yanıma gelince yürümeye başladık. Güvenlik görevlisine biletlerimizi gösterip içeri girdik. VIP bölümüne doğru ilerledik. Orada da bir güvenlik görevlisi biletlerimizi kontrol etti ve içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Aşk Olsun ||H.S||
Fiksi PenggemarTaylor Swift: İlk karşılaşmamızda senin bir sapık olduğunu düşünmüştüm. Ama yanılmışım. Sen benim aşık olduğum adamsın Styles. Harry Styles: İlk karşılaşmamızı hatırlıyorum da... Ne sapıkmışım o aralar. Ama sana karşı hala öyleyim Bu kitap @nursum...