Yaklaşık Bi saat sonra doktor odadan çıktı hepimiz doktorun başına toplandık
MERVE:"Baran iyimi??"
DOKTOR:"hastamız gayet iyi sadece dinlenmesi gereken"
MERVE:"Peki görebilirsiniz onu"
DOKTOR:"çok fazla yormamanızı rica edicem tek kişi girsin"
EGE:"sen gir kuzen biz iremle burdayız"
MERVE:"ben giriyorum o zaman"
İçeri girdim baran uyanıktı açıkçası korkuyodum bakışları çok sertti korkutuyordu
MERVE:"nasılsın?"
BARAN:"iyi desem inanırmısın?"
MERVE:"baran çok özür dilerim sen haklıydın çenemi kapalı tutmam gerekirdi"
BARAN:"özür dilemeni gerektiren bir durum yok rahat ol"
MERVE:"baran siz benim tek arkadaşımsınız senide onlarında kaybetmek istemiyorum affet beni"
BARAN:"hiç kızgın değildim sana o anlık sinirle senin kolunu sıkıp canını yaktım o yüzden benim özür dilemem gerekiyor özür dilerim"
MERVE:"önemli değil"
BARAN:"diğerleri nerde??"
MERVE:"karakola gittiler haber geldi sana saldıranlarla ilgili"
BARAN:"aleyna odamı??"
MERVE:"haber gelince fırladı berkte arkasından çıktı"
BARAN:"öldürmese adamı"
MERVE:"o konuda aleynaya güvenmiyorum"
BARAN:"konu mesleğiyse kimseyi umursamaz"
ALEYNA:"dedikodumu niye yapıyorsunuz ayıp degilmi duyuyoruz burda!"
MERVE:"sen ne ara geldin zır deli"
BERK:"getirmeyen adamı öldürecekti bu manyak!!"
ALEYNA:"bıraksaydın ne güzel boğarak öldürecektim konuşmuyor orosbu çocuğu ben napıyım?!"
BERK:"lan adam nefessizlikten konuşamadı bile odaya girer girmez boğazına sarıldın"
MERVE:"yuh aleyna ya"
ALEYNA:"ya benim burda ne işim var karakolda ne güzel adam dövüyodum anasını ağlattın iyice berk çekil önümden!!"
BARAN:"çekilse adamın kırılmadık kemiği kalmaz"
ALEYNA:"sen önce kendine sahip çıkmayı öğren sonrada adam gibi işine odaklan başkasını korumaktansa"
BERK:"sen ne ara başkası oldun ya bundan sonra başkası diye seslencem sana"
ALEYNA:"ha ha ha ne komik çekil önümden isim var!"