Aleyna sıkıca halatla bağlı olan ellerini açmaya çalışıyordu çabalıyordu,ama asla çözemiyordu sanki bir kuyuya düşmüş gibi hissediyordu napacağını dahi bilmezken ferhattan kurtulma planları yapmaya çalışıyordu kaçabilecekmiydi yoksa oradan kurtulamayıp ferhatın istediklerinimi yapacaktı en çokta bundan korkuyordu canını yakacak şeyler yapacaktı o kesin çünkü baranıda aynı şeyle tehdit etmişti aleyna ne yapacaktı yada ekip onu bulabilecekmiydi kurtaracakmıydı aleynayı..derken odaya ferhat girdi aleyna cesur bir kızdı korkmazdı ama annesine yaptıklarından sonra kendini korkudan uzak tutamıyordu...
FERHAT:"noldu korktunmu güzellik"
ALEYNA:"senin o güzellik diyen çenen kırılsın inşallah!!"
FERHAT:"niye öyle dedin ki şimdi iltifattamı etmeyelim"
ALEYNA:"sen iltifatı bırak adımı bile ağzına alma adım kirleniyor"
FERHAT:"aleyna bak sabrediyim sabrediyim diyorum ama herşeyin bir sınırı var zorlama istersen kötü şeyler olmasın!"
ALEYNA:"ne olacaksa olsun lan senden korkan senin gibi olsun amına koduğumun herifi!!"
FERHAT:"Aleyna sen annen öldü sanıyorsun demi?"
ALEYNA:"Ne! Ne saçmalıyorsun sen!"
FERHAT:"annen benim elimde biliyormusun hatta senin bir kardeşin var"
ALEYNA:"Kes sesini!! Ne kardeşi ne saçmalıyorsun annem nerde?!!"
Aleyna ferhattan laf almaya çalışırken aşağıdan silah sesleri gelmişti evet gelmişlerdi aleynayı kurtaracaklardı
FERHAT:"Allah kahretsin!!"
ALEYNA:"noldu ferhat efendi oyununu sürdüremedin mi oy kıyamam çok üzüldüm biliyormusun?!!"
Ferhat aleynaya yaklaşıp çenesini sıktı aleyna sinirle ona bakıyordu elleri kolları bağlıydı onu öldürmek istiyordu çünkü çok sinir bozucu bir durumdu
FERHAT:"bana bak kes sesini ve beni burdan çıkar!!"
ALEYNA:"emredersiniz başka salağa bak!!"
FERHAT:"baranı öldürürler"
ALEYNA:"hayır yapamazsın!!"
FERHAT:"hemde öyle bir yaparım ki içeri girsem bile benim dışarıda adamlarım var"
ALEYNA:"tamam ellerimi çöz!!"
ferhat aleynanın ellerini çözdü aleyna çözer çözmez ferhata kafa attı daha sonra yumruklayıp ellerini ayaklarını bağladı ve içinde bulundukları odanın kapısı açıldı siyah gözlük takmış elinde silahı olan sima devreye girdi nasıl olurdu nasıl bulmuşlardı aleynayı üstelik berk baran ve merve değilken nasıldı haberi nasıl almışlardı
SİMA:"ooo kolay gelsin aleyna hanım yere sermişsiniz şerefsizi"
ALEYNA:"sağolun sima hanım her zaman işimiz bu"
Arkadan baran hızlıca koşarak gelip sıkıca aleynaya sarıldı sima ise sinirli sinirli bakıyordu
SİMA:"bir dur lan gerizekalı baran önce adamı alalım sonra hasret giderirsin salağa bak çekirge gibi hopluyor ulan!!"