RÜYA OLMALI

5 2 0
                                    

Merve etrafa gezinerek bakmaya başladı ama gerçekten hastanede kimde yoktu nöbet tutanlar hariç merve girişe doğru ilerledi ve telefonunu alıp saate baktı saat 1 olmuştu neredeyse nee yani ne ara saat gece 1 olmuştu dışarıda bulunan kalabalığa doğru yürüyodu ki
Arkasından biri merveyi ağzını sıkıca kapatıp hastaneye sürüklemişti ve merve arkasına dönünce şok olmuştu karşında duran kişi babasıydı ne işi vardı burda neden gelmişti ve ne diye mervenin karşısına çıkıyodu??

MERVE:"ya senin ne işin var burda!!"

OSMAN:"seni görmeye geldiğimi düşünmüyorsun heralde sevgili kızım!!"

MERVE:"düşünmüyorum ve senin gibi iğrenç bir babam olduğu için kendimden iğreniyorum tecavüzcü adam!!"

OSMAN:"ahahaha çok üzüldüm biliyomusun?"

MERVE:"ne istiyosun benden pislik!!"

OSMAN:"ne istediğimi biliyosun"

MERVE:"hayatımı hayatımı elimden almak istiyosun demi amına kodugumun herifii!!"

Osman cebinde taşıdığı kelebeği mervenin boynuna dayadı merve korkmuyodu babasından nefret ediyodu ölmekten korkmuyodu ama berk için kendini korumak zorundaydi çünkü berkin onsuz yapamayacağını biliyordu

OSMAN:"düzgün konuş babanla!!"

MERVE:"sana hiçbir zaman baba demedim ben duydunmu pis herif sen o gün ben 4 yaşındayken dışarı attığında babam olmadığından emin oldum şimdi çok güzel Bi hayat yaşıyorum onuda elimden alamayacaksın!!"

OSMAN:"senin tek bir hayatın var sevgili kızım oda berk!!"

MERVE:"ne saçmalıyorsun sen berke ne yapacaksın!!"

OSMAN:"eğer sözümü dinlemezsen belki öldüreceğimden emin olabilirsin"

MERVE:"Ne istiyosun açık konuş!!"

OSMAN:"kız kardeşini bana vereceksin!!"

MERVE:"Hayırr aslaaa onu başka bir aileye satıp para alacaksın demi aptal!!"

OSMAN:"sen iyice zekilesmissin aferin kızım sana"

MERVE:"onları rahat bırak ne yapıyorsan bana yap"

Osman mervenin boğazına daha çok bastırdı bıçağı mervenin canı yaniyodu ama asla umrunda değildi ne kardeşini babasına vermek istiyodu ne de berki öldürtmek istiyodu ikisi giderse merve için hayat son bulacaktı birden hastane kapısının önüne berk belirdi ve bıçağı görünce delirdi adamın üstüne atladı ve yumruklamaya başladı

BERK:"senin o sevgilime dokunan ellerini kırarım lan itt!!"

OSMAN:"elinden geleni ardına koyma ben heryerdeyim unutma bunu!!"

BERK:"Ulan pezevenkin evladı ben bu kıza dokunmaya kıyamıyorum sen hangi cürretle bıçak ile canını yakıyorsun canını okurum lan orospu çocuğu!!"

Merve çaresizce yere çökmüş ağlıyordu hem dikişleri patlamisti hemde boynundaki kesik canını yakiyodu bunu duyan berk hemen ayağa kalktı ve mervenin yanına koştu kucağına alıp odasına götürdü hemde hemşireyi çağırdı hemşire dikisleri kapatıp boynunu sarıp dikkat etmesi gerektiğini söyleyip odadan çıktı

BERK:"Kim o herif!"

MERVE:"Babam....."

BERK:"nasi canını yakar senin bir baba nasıl evladına böyle şeyler yapabilir!!"

merve susmustu berke sadece uyumak istediğini söyledi ve onu bırakmamasıni istediğini söyledi berk ise elini asla bırakmayacağına yemin etti berk gerçekten ilk defa birine bu kadar bağlanmıştı çok seviyodu merveyi merve korkudan uyuyamiyodu berke arada bir bakıp duruyodu içinden sürekli bu rüya olsun diye dua ediyodu travma gibi bisey olmuştu sevdiği iki insanida her an kaybedebilirdi kardeşini saklıyodu merve adını dahi kimse bilmiyodu 4 yaşından beri kendi ayakları üzerinde duruyodu kardeşini doyuruyodu kardeşine çok güzel bakiyodu hayattaki tek varlığı oydu tek ailesi oydu berk ise onu hayata tutunmayı öğreten sevgilisiydi onun sayesinde gülebiliyordu onun sayesinde neseleniyodu sevdiği insanı kaybedecek diye çok korkuyodu bunu sabaha kadar düşünmüştü kardesinimi verecekti berkemi kiyacakti sevdiği iki insan arasında seçim yapiyodu olmamalıydı ama oldu o pis babası yüzünden babasını öldürmek istiyodu ama katil olamazdı seçim yapmak yerine çözüm bulacakti düşünüyodu ama hiçbir çözüm ipucu bulamıyodu adalet diye bisey yoktu bu hayatta asla adalet yerini bulmuyodu merve defalarca babasını şikayet etmişti ama asla adam içeri girmemişti şimdi ise bir seçim için onu zorluyodu duygularını öldürmek için elinden geleni yapiyodu merve çok zor durumdaydı ne yapacaktı??

           Sabah saat 6 hastane odası

Merve yataktan kalktı berk ise yanında büzülmüş uyuyodu merve dudağına öpücük kondurup ayağa kalktı ve hastane koridorunda yürümeye başladı ekip ise kapının önünde uyuyodu merve gerçekten zor durumdaydı düşünüyodu ama asla bisey bulamıyodu öz babasi onu bu zorlu seçime bırakmıştı babası resmi bir katildi berki hemen öldürebilirdi.....



İyi okumalar

ATEŞ GİBİ YANAN DUYGUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin