Első Fejezet .

126 9 5
                                    


Marinette

Az élet kiszámíthatatlan. Nagyon sok emberrel találkozunk az életünk során, de mégis egy emberbe szeretünk bele igazán. Lehet az az ember a munka társad. A barátod. A testőröd....

És velem ez történt. Beleszerettem Tom Kaulitz - ba. A személyitestőrömbe.

És sosem bántam meg azt a percet, amikor megismertem nála jobb. Szerethetőbb. embert még nem ismertem.

Szeretem, mint a napfényt. Mint az éjszakában fénylő teliholdat. Mint a csillagokat.

Ő az, én mindenem. Ő az én szerelmem.

Éjszaka van az ég felettünk sötét, csillagos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éjszaka van az ég felettünk sötét, csillagos. Kinyitom az abalakomat felállok az ablak párkányára, és leurgom a talajra. Körbenézek, és futni kezdek.

Ma van a születés napom, és apám sehová sem enged el bulizni. Na mit gondoltok?  Persze, hogy megszököm egy jó szórakozóhelyre.

Tudom mit gondoltok most. Egyedül az éjszakában egy lány bulizni megy, és ez totálisan felelőtlen viselkedés, de mentségemre szóljon, hogy kislány korom óta úgy bánnak velem, mint egy törékeny porcelán babával, és ez már kezd....

Unalmas, és bosszantó lenni.

A buli remek hangulatban telik. Fiúk. Pia. Mi kell még?  Egy kék szemű fiúval táncolok viszont a nevére nem emlékszem, pedig az előbb említette, de ittas állapotban vagyok szóval...

Valaki karonragad, és elránt a táncpartneremtől.

- Nem látod, hogy elfoglalt vagyok Tom?  És amúgy is, hogy találtál rám?  -  Kérdezem ingerülten.

- A testőröd vagyok minden egyes lépésedről tudok -  A hangját feljebb emeli, hogy túl tudja szárnyali a tomboló zenét. -  Most pedig haza viszlek -  Húzni kezd, de én meg sem moccanok.

- Nem megyek!  -  Makacskodom tovább.

- Marinette ne húzd fel az agyamat!  Indulj meg! Ne kelljen erőszakkal haza vinni.

- Nem megyek veled sehová! 

- Te akartad -  Mondja nyugodt hangnemben, és felkap a vállára.

Ütögetem a hátat. Visítok, de meg sem érzi.

- Maradj már csendben!  -  Rá csap a fenekemre, amire felsikoltok.

- Ne érj hozzám!  -  Rugdulózni kezdek.

- Nyugodj már le!  -  Feljebb emel így a fejem szinte már az aszfaltot súrolja.

Odacipel a kocsijához, és lerak az anyósülésre, majd odakötöz az üléshez.

- A biztonság kedvéért -  Kacsint, majd rám vágja az ajtót.

- Hogy az a... -  Motyogom az orrom alatt.

Megkerüli az autót, majd bepattan mellém a kocsiba.

- Mit kezdjek most veled hm?  Ha apád ezt megtudja, hogy kiszöktél, akkor búcsút mondhatsz a magánéletnek -  Mosolyog. Látom rajta, hogy élvezi, hogy a sorsom a kezében van.

- Ha te ezt megteszed, akkor elmondom apának, hogy megcsókoltál -  Vigyorgok ördögien.

Zavartan néz rám.

- Ilyet sosem tettem.

- Tényleg?  -  Kérdezem. Közelebb hajolok hozzá, és a szájra tapadok.

Megfeszül a teste, de azonnal visszacsókol. Nem lök el, ami meglep.

- Ez nem ér... -  Mormogja, miután szét vált az ajkunk.

- Azt mondod?  Akkor miért csókoltál vissza, Tommy?  -  Felvonom a szemöldökömet. -  Most is elakarsz árulni apunak? 

- Ha jó kislány leszel, akkor megtartom a kis titkodat.

- De én rossz kislánynak születtem -  Suttogom a fülébe, és végig húzom az alsó ajkam a fülének ívén.

Halkan sóhajtozik. Érzem, ahogy az érintésemre megremeg a teste.

- Hagyd ezt abba... -  Motyogja csukott szemmel.

- Nem akarod, hogy abba hagyjam -  Az ágyékan végig simítok. -  Nézzenek csak oda csak nem felizgultál -  Hangosan felnevetek, ahogy a tenyerem érintkezik a dudorával.

Elkapja a csuklómat, és félre löki a kezemet.

- Ne játszadozz velem -  A szeme sötét, és komoly.

- Mert, mi lesz ha mégis megteszem  hm? 

Megrázza a fejét, és elmosolyodik.

- Részeg vagy. Haza viszlek -  Elfordítja a fejét, és beindítja a motort.

Belesüppedek az ülésbe, és most realizálom, hogy mit is tettem... Ittas állapotban sokkal, de sokkal merészebb vagyok, és most úgy viselkedem, mint egy kiéhezett kis csitri.

Testőrömbe szeretve °Tom Kaulitz. Where stories live. Discover now