MarinetteTommal beesünk a sötét lakásban, és egyből nekem támad. A falnak lök, és megmarkolja a csípőmet, a szája mohón falja az enyémet, én pedig átkarolom, és magamhoz húzom. Lejjebb csúsztatja a kezét, az ujjaival összecsippenti a ruhám alját, feljebb húzza, felfedve a combomat. Felnyögök, amikor a térdét a lábam közé tolja, majd felemeli, és nekem dörzsöli. Nyöszörgés szakad ki belőlem, elfordítom a fejem, és nekidöntöm a falnak, hogy levegőhöz jussak.
- Nedves vagy - Jegyzi meg Tom, miközben a térdét nekinyomja a bugyimnak.
- Ezt teszed velem - Vallom be, és előretolom a csípőmet.
Felizzik a tekintete.
- Meg tudnálak dugni itt a folyosón.
- És mi van, ha valaki meg lát? - Körbe nézek.
Tom hátrapillant a válla felett, és összevont szemöldökkel nézi a sötét folyosót.
- Csak nem félsz? - Előrehajol, és az ajkunk összeér. Egyszer. Kétszer. Kidugja a nyelvét, és megnyalja az alsó ajkam.
A fejem rázom.
- Azt akarom, hogy a szobában tégy magadévá.
Arcára pajzán mosoly ül.
- Menjünk!
Nem mozdulok. Megmarkolom a pulóvere ujját, hogy megállítsam.
Zavartan néz rám.
- Mi a baj?
- Apu állítólag ma jön haza.
- Akkor gyorsnak kell lennünk - Megragadja a karomat, és a szobám felé kezd húzni.
A szobámban a komód felett egy hatalmas tükör lóg. Az egész ágyat látom benne, ami azt jelenti, hogy akár... Nézhetnénk is magunkat, ha szeretnénk.
Tom mögém lép, átkarolja a derekam, a szája a nyakamra siklik. A tükörre szegezem a tekintetem, és nézem, ahogy az egyik keze feljebb csúszik, és a ruhám anyagával játszik.
- Olyan gyönyörű vagy. Tetszel nekem - Lihegi. A keze még lejjebb siklik.
El mosolyodom a szavai hallatán.
- Te is tetszel nekem - Mondom neki és a tükör képemnek.
Mindkét kezét a mellemre helyezi. A hatalmas tenyerét rásimítja, a hüvelykujjait előre - hátra húzza a ruha mellrészén. Hátradöntöm a fejem a vállára, de le sem veszem a szemem a tükörről, miközben Tom a mellemet markolássza. A testem Sajog. Sóvárog. Az érintése egyre jobban erősíti bennem a vágyat. Tom csókot lehel a nyakamra, gyengéden harapdál, megnyal, és reszketve fújom ki levegőt, amikor végig húzza a nyelvét az érzékeny bőrömön.
- Ezt vegyük le szépen! - Még feljebb húzza a ruhám, és előbukkan a fekete csipkés bugyim . Tom a tükörben néz végig rajtam, és elismerő mosollyal néz a szemembe. - Amikor megduglak szeretném, ha tükörben nézned, jó?
- Jó... - Egyezem bele rekedten, és még csak nem is tiltakozom.
Tom lehúzza a ruhám cipzárját, így élő bukkan fedetlen vállam. Lejjebb húzza a ruha anyagát a testemen, ami puha halomban a lábam köré hull. Kilépek belőle, és arrébb rúgom az útból. Tom is elkezd vetkőzni, és már csak arra eszmélek fel, hogy meztelenül áll előttem. Leül a matrac szélére, a talpa a padlón, és rám néz.
- Gyere ide, és ülj rám! - Mondja. És én megteszem, amire kér. Oda megyek hozzá, és az ölébe ülök. A farka a fenekemhez ér, az arca a mellemet súrolja, ami túl nagy kísértés, hogy figyelmen kívül hagyja. A szájába veszi a mellbimbómat, és szívni kezdi. - Gyere feljebb, bébi - Suttogja.
Az ágy szélre térdelek és feltolom magam, és...
Megtörtént.
Tom - mal az ágyban fekszem. A fejem a mellkasán, miközben ő gyengéden simogat. És szinte beleolvadok az ölelésébe.
Azt hiszem bajban vagyok. Beleszerettem a testőrömbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Testőrömbe szeretve °Tom Kaulitz.
RomanceMarinette Thompson élete megváltozik, amikor édesapja felfogad mellé egy személyre szabott testőrt. Az édesapja a helyi maffia főnök, így igancsak veszélyes számára a külvilág, de mi van akkor, ha Tom Kaulitz édesapja bizalmasa, és egyben legjobb m...