MarinetteA halándékom dörzsölve ülök fel az ágyon összeszűkült szemmel. A fejem szét robban, és az éjszakából minden egyes megalázó mozzanatra emlékszem.
Oldalra fordítom a fejem, és Tom a karosszékemben ül félmeztelen.
- Te meg mit keresel a szobámban?
- Vigyáztam rád - Vállat von. - Elvileg ez a dolgom nem? - Mosolyog édesen .
Tom már az első pillanattól kezdve szimpatikus volt. Tetszik. Vonzódom hozzá.
Nincs mit tagadni irtó helyes. Minden nő álma. Ki nem akarna maga mellé egy ilyen pasit, de most komolyan? Sosem mutattam felé az érdeklődésemet, de szerintem a tegnap este magáért beszél... Általában ilyen vagyok. Szókimondó. Néha lekezelő, de tudok romantikus is lenni, ha úgy tartja a kedvem.
- Hol van apu? - Kérdezem. Kikelek az ágyból, és a mamuszomba bújok.
- Elutazott. Elvileg két hét múlva jön csak vissza.
Kikerekedett szemekkel nézek rá.
- Tessék? És nekem erről, miért nem szólt apu?
- Sürgősen elkellett utaznia - Feláll. Megigazítja magán a nadrágját, és a hasára vándorol a tekintetem.
Végig nézek a kockás hasán, és végig vándorol a sötét szőrzeten, ami hosszú vonalban eltűnik a nadrágjában. Hirtelen nagyon szeretném tudni, hogy milyen lehet meztelenül... És, hogy milyen lehet a nadrágjába bujtatott nagy, vastag ...
- Nagyon bámulsz - Vigyorog.
- Zavar? - Az alsó ajkamba harapok, hogy letudjam gyűrni a hasamban növekedő csomót.
A fejét rázza.
- Úgy nézel rám, mint, aki.... - A hangja elhal, és éhes tekintete az enyémbe fúródik.
- Mint, aki dugni akar? - Incselkedek vele.
Elmosolyodik.
- Miért dugni akarsz?
- Talán... - Mosolygok. - Talán nem.
A barna szeme szinte már fekete, és megfeszül az állkapcsa.
- Gyere ide! - A hangja irtó szexi, ahogy ellent nem tűrő hangnemben parancsol rám.
Engedelmeskedem neki. Mert miért ne? Elindulok felé, és megállok előtte. A testünket mindössze pár centi választja el.
- Ha tudná Apád, hogy milyen rossz kislány vagy kapnál a fejedre - Az ujjai a hajamba vándorolnak, és hátrahúzza a fejem. - Ha tudná apád, hogy az ő kicsi lánya most milyet fog élezni - A száját végig súrolja az államívén.
A szemem lehunyom, és halk sóhaj szökik ki a számon.
- Ha tudná apu, hogy a testőröm milyen pajzán azonnal kirúgná - Levezetem a kezem az ágyékához, és marokra fogom - Ha tudná apa, hogy a testőröm megakar dugni, akkor megölné habozás nélkül. - A nyakára lehelek apró csókokat.
A szorítása egyre erősebb. A teste remeg, ahogy tovább simogatom érzékeny pontját. A tarkómra vezeti a kezét, és szenvedélyesen megcsókol. Az alsóajkamba harap, és meghúzza a bőrt incselkedően.
- Élveztem - Suttogja. - De tudod dolgoznom kell, majd talán máskor, bébi - Elmosolyodik.
Elhúzódom tőle, és a szemébe nézek.
- Játszadozol velem?
- Sosem tenném - Megkocogtatja az államat, és magamra hagy a szobában.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Testőrömbe szeretve °Tom Kaulitz.
RomantizmMarinette Thompson élete megváltozik, amikor édesapja felfogad mellé egy személyre szabott testőrt. Az édesapja a helyi maffia főnök, így igancsak veszélyes számára a külvilág, de mi van akkor, ha Tom Kaulitz édesapja bizalmasa, és egyben legjobb m...