Negyedik Fejezet

121 11 3
                                    


Marinette

Halkan benyitottam Tom szobájába. A tekintetem megakadt rajta, ahogy félig ki van takarózva a fonatai hanyagul a vállára omlanak. A szobában kellemes illat, letisztultság uralkodott. Óvatosan lenyomtam a kilincset, és be léptem a szobába. Közelebb merészkedtem hozzá, és láttam, hogy mélyen alszik. Megkönnyebbülve felsóhajtottam, és kiosontam a szobájából.

Felöltöztem magamra kaptam a magassarkúmat, és kiszöktem az éjszakába. Ha Tom játszadozhat velem, akkor én is megtehetem vele. Fogalma sincs arról, hogy mire vagyok képes. Hogy mit meg merek tenni csak azért, hogy magamra vonjam a figyelmét, és felbosszantsam. Mert nincs mit tagadni, amikor dühös sokkal szexibb az átlagnál, ahogy a kezén kidudorodok az ér. A szeme elsötétül, és a hangja mélyebb. Szexibblesz, és ő neki erről még fogalma sincs, hogy miyen hatással van rám. Hogy mennyire fel tud izgatni.

A szórakozóhelyre érve felmutom az ismerős biztonságiőrnek a személyimet, és kecsesen, mosolyogva sétálok be a sötét, diszkófényes épületbe. A szórakozóhely tele fiatalokkal, tini lányokkal, szerelmespárokkal. A sötét kissé eldugott sarkokban csókolózó túlfűtött tiniket lehet látni. Odaszambázok a bárpulthoz, és kikérek magamnak egy martinit olivabogyóval. A tömegbe furakodom kezemben a frissítő italommal, és ringatózni kezdek a zene ritmusára.

- Felkérhetlek táncolni?  -  Egy magas jóképű, kék szemű fiú a hátam mögé áll, és a derekamra helyezi a tenyerét.

Hátralesek a vállam felett, hogy a szemébe tudjak nézni.

- Persze -  Mosolygok, és nekifeszülök egészen közel van hozzám. A fenekem az ágyékához nyomódik.

Lassan ringatom a csípőmet ide -  oda, ahogy a fiú gyengéden végig simít a fedetlen vállamon.

Benedvesítem az alsó ajkam, és szembe fordulok vele. A két kezem a nyaka köré tekerem. Hatalmas tenyere lesiklik a fenekemre, és erősen megmarkolja, amire halkan felnyögök. Közelebb hajolok hozzá, és mikor már majdnem összeért az ajkunk valaki elrántotta tőlem, de olyan erővel, hogy hátra tántorodott a mögötte lévő falnak.

- Bassza meg... Neked mégis mi bajod van?  -  A fiú idegesen végig méri Tomot, aki ökölbe szorított kézzel zihál a dühtől.

- Ha mégegyszer hozzá mersz  nyúlsz eltöröm minden csontodat -  A szeme villog. A hangja irtó szexi, és biztos vagyok benne, hogy nem vagyok normális, hogy ezt ennyire vonzónak találom még ilyen elcseszett helyzetben is. -  Te pedig rám kapja a tekintetét. -  Húzzál ki innen most azonnal ! -  Az állkapcsa megfeszül, és a kezemben lévő poharat kikapja a kezemből, és a földre dobja.

A fejem rázom. A szemem tele haraggal.

- Hagyj békén, Tom -  Keresztbe fonom a karom a mellkasom előtt. - Nem megyek veled sehová! 

- Nem hallottad nem akar veled menni - A fiú közelebb lép hozzá. És biztos vagyok benne, hogy Tom megfogja ütni.

Mire észbe kapnék, Tom már behúzott egyet a fiúnak, aki az orrát fogva a földre esik .

- Normális vagy ember?  -  A fiú tenyerét mostanra már vér borítja, és lassan fel áll a földről.

- Fogd be a pofád!  -  Üvölti Tom, és karon ragad.

A szeme villog. A szorítása erős. És kibaszottul zihál.

- Haza megyünk!  -  Felkap a vállára, én pedig nem ellenkezek úgysem érnék el vele semmit .

- Rossz kislány voltam Tommy megkéne büntetned -  Levezetem a kezem a derekára, és benyúlok a pólója alá . A bőre forró, selymes szinte égeti a tenyeremet.

Rácsap a fenekemre, amire felsikoltok.

- Ne beszélj!  -  Kinyjtja az autó ajtaját, és szószerint ledob az anyósülésre.

- Akkor beszélek, amikor akarok -  Dünnyögöm az orrom alatt.

- Ha haza értünk azt is megbánod, hogy megszülettél -  Megkerüli az autót, és bepattan mellém.

- Nem félek tőled -  Mosolygok. És végig mérem. -  Tudom, hogy sose bántanál.

- Ki mondta, hogy bántani foglak hm?  Mi van, ha azt mondom, hogy úgy megduglak, hogy egy hétig lábra se bírsz állni? 

- Mi van, ha azt mondom, hogy pont ezt akarom?  -  Közelebb hajolok, és a szájára tapadok. Másodpercek alatt az ölében ülök a csípőmet ringatom a növekvő dudorán, és önkéntlenül is felnyögök.

A keze fel - le siklik a ruhám derékpántján a nyelvét áttuszkolja az én számban, és halkan morog, mintha én lennék a legfinomabb, amit valaha kóstolt. A tenyerem az arcára simítom, és elmélyítem a csókunkat. Az alsó ajkát rágcsálom, és finoman meghúzom a bőrt. Elmosolyodik, és gyengéden eltol magától.

- Otthon folytatjuk, Baby -  Lassan lemászok róla, és vissza csusszanok a helyemre.

A számon érzem mámorítóan finom csókját, és képtelen vagyok józanul gondolkodni, ahhoz túlságosan elöntött a kéjvágy.

Testőrömbe szeretve °Tom Kaulitz. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang