Sulikezdés

8 0 1
                                    

Elkezdődött a suli. Mindenki legrosszabb rémálma már megint eljött.(hurrá :3)

~ Tibi szemszöge ~

Hát basszus már megint ebben a retkes koszfészekben kell töltenem egy évet. És az sem segít hogy mostanában ilyen nagyon fura álmaim vannak. Mindig valami random házban vagyok és várok valakire. Viszont amikor az az ember belép mindig felébredek. Nem tudom mit csináljak azért hogy ez elmúljon de nagyon érdekel ki lehet az a random rohadék aki kísért engem már vagy hat hónapja.

Belépek a terembe és rögtön megcsap az idegeimen táncoló osztályom bűze. Elfintorodok és odalépek a haveromhoz, Milánhoz.

- Hú basszus már megint kezdődik elölről a tanév. Túl rövid a nyár. - nyavajgott a majom.

- minden szar, igen igen... - motyogtam mivel le se szartam mi volt a mondani valója.

Leültem a szokásos helyemre és a padtársamra néztem. Hű de sokat változott! Zsolti alacsony, tömzsi gyerekből egy magas és jó alkatú emberré vált egy nyár alatt. Ez azért durva. Intettem neki, hiszen épp a cuccait pakolta vissza a táskájába(valószínűleg evett valamit). Az idegesítő kurva Viviennek pedig muszály volt odajönnie és megkérdezni a kis picsa hangján hogy akarunk e egymás mellett ülni egész évben.

- szóval akkor Zsolti és Tibi, okés? Így marad. - mondta a csaj, aztán szaladt a következő padhoz és hallottam hogy elkezdenek csevegni Zsófival. Hát ez nem érdekeli Zoé nem létező apját se.

A nap elkövetkező része unalmas volt. Az ofő megkérdezte milyen volt a nyarunk és odaadta az órarendet. És hát Zoénak persze hogy össze kellett megint kapnia az ofővel. De mindegy is. Az a csaj furcsa. Leginkább Zsoltival beszélgettünk és megbeszéltük hogy valamikor majd át kéne mennem hozzá mert még nem is voltam ott. Két héttel ezutánra szerveztünk is egy találkozót.

A nap végén picit fáradtan ráültem a bringámra és hazahajtottam. VOLNA. Ha Zoé pasija Boti meg nem állított volna. A buszmegállóban ő és Zente várták azt a drága magyaros buszt. Ki akarták próbálni az új bringám viszont nem voltam cuki kedvemben szóval csak intettem nekik és továbbhajtottam. Pápá csövesek.

Amint hazaértem, lehuppantam az ágyamra és elkezdtem random YouTube videókat bámulni unalmamban. Aztán este 20:50 fele eszembe jutott hogy bele kéne írni a nevemet az új tankönyveimre. Pedig most akartam menni fürdeni...

Hát srácok, ez itt az első rész. Nem tudom mikor tudok majd még kirakni részeket. Addig is puszillak titeket<33

egy nyár alattWhere stories live. Discover now