Így is lett. Benyitott az emberünk, én pedig felébredtem. Viszont most valami feltűnt nekem az emberből. Egy szőke tincset láttam meg az ajtóban. Legalább mostmár tudtam hogy az idegesítő bolond akit keresek, egy szőke ember. Hát remek. Ezzel többet tudtam meg.
Felébredek és az első dolog amit észreveszek az hát hogy is mondjam...hát a nadrágomból valami kitüremkedett. pedig nem is olyat álmodtam! a mindegy is...
Elintéztem a problémám és elkészültem a sulira. Az utolsó öt percben indulás előtt, eszembe jutott hogy a sulitáskámban maradt a tegnapi szendvicsem. Fújj de ügyes vagyok. Bár egyébként lehet hogy azért ment el az étvágyam mert egy majom pofán csókolt engem. Kis ni- oké ezt inkább nem mondom ki. Jobb lett volna ha valaki más puszil meg...de inkább nem mondom ki mert a végén meleg leszek vagy valami. És az nem olyan jó ha csak homofób barátaid vannak. Bár vannak olyan emberek az osztályba akik elfogadnának...MINDEGY! Nem akarok erre gondolni.
Elindultam bringával a suliba és hát mint tegnap, az osztály felé nem volt ott. Behuppantam Zsolti mellé és ökölpacsiztam vele. A tanár be is lépett.
~ Zsolti szemszöge ~
Még mindig nem értem miért kellett ŐT arcon csókolni. Engem is megcsókolhatna Tibi...
Hát igazából már elfogadtam hogy meleg vagyok. Sosem vonzódtam a nőkhöz és nem is fogok. Nem vonzanak. Viszont Tibi igen...olyan kedvesen szokott rám nézni és amikor az ölembe ül...akkor is ha csak viccből, de olyan aranyos... Viszont sajnos ezt sose tudom majd elmondani neki mert ő is olyan homofób mint a többiek... nem tudom mit csináljak az érzéseimmel de nagyon szeretem!! Olyan jó lett volna ha Milán helyében vagyok...
MINDEGY!!- Inkább elmegyek aludni - mondtam magamnak és lefeküdtem az ágyra. Csak arról hogy Tibire gondolok már boldog vagyok és egyben szomorú...
Inkább nem gondolok erre mert fáradt vagyok.Szépen lassan el is jött a szememre az álom, vagyis bealudtam.
SZIASZTOK SRÁCOK ÉN SAJT69 VAGYOK ÉS A MAI VIDEÓBAN A MELEGEK ÉRZÉSEIRŐL LESZ SZÓ.
XD de amúgy nem, eljött ez a rész is és hát mostmár tudjuk hogy nem egy madár kukkolta Tibit 🤷🏽♀️
YOU ARE READING
egy nyár alatt
Fanfictionez egy fanfic két osztálytársamról. Az emberek valós személyek alapján vannak szóval nyugodtan lehet őket szidni ;) Én is benne vagyok szóval amúgy vigyázzatok. - meleg főszereplők. Ha nem szereted ne olvasd ;) - trágár szavak(magyarok vagyunk na)