Bölüm 2: Plan

12 1 1
                                    


Bölüm 2: Yeniden Doğuş

Lara, Cem'in ihanetinin ardından gelen çöküşe teslim olmamaya kararlıydı. Hayatı boyunca öğrendiği en önemli ders, bir darbeyle yıkılmamak, aksine her darbede yeniden ayağa kalkmak olmuştu. Cem'in yüzsüzce tasarımlarını çalmasının ardından, içinde biriken öfke ve intikam arzusu, onu radikal bir karar almaya zorladı. Cem'den çalınan her şeyi geri alacak, hatta fazlasını kazanacaktı. Ama bunun için önce Lara'nın ölmesi gerekiyordu; yeni bir kadına dönüşmeliydi: Leyla.

Lara, bu dönüşüm için ilk adımını İstanbul'un en prestijli estetik cerrahlarından biriyle görüşerek attı. Boğaz manzaralı lüks bir klinikte, değişiminin planlarını yaptı. Ameliyat masasına yatarken kalbi deli gibi çarpıyordu. Cerrahın soğukkanlı ses tonuyla "Hazır mısınız?" sorusuna derin bir nefes alarak cevap verdi: "Evet, artık Lara'yı gömmek istiyorum."

Birkaç hafta süren zorlu operasyonlar ve iyileşme sürecinin ardından, Lara aynaya baktığında tanıdık hiçbir şey göremedi. Yüz hatları daha keskin, gözleri daha çekik, dudakları daha dolgun olmuştu. Ten rengi, saçlarının rengi ve şekli bile tamamen değişmişti. Aynadaki kadın, Leyla'ydı; Lara'nın içsel acısını, kırgınlığını ve öfkesini saklamayan, cesur ve kararlı bir yüz. Yeni yüzü, onun için yeni bir kimlik demekti ve bu yeni kimlikle intikam yolculuğuna başlamaya hazırdı.

Ancak Leyla'nın dönüşümü sadece fiziksel bir değişimle sınırlı değildi. Lara, kendine yeni bir geçmiş inşa etmeye karar verdi. Paris'e giderek, tamamen yeni bir kimlik ve hikaye oluşturdu. Orada birkaç ay boyunca sahte belgeler, yeni kimliği için gerekli olan tüm düzenlemeler ve yeni bir çevre edinmek için çalışmalar yaptı. Paris'in dar sokakları, sanat kokan galerileri ve şık kafelerinde kendini Leyla olarak yeniden tanımladı. Julien de bu süreçte onun en yakın destekçisi oldu; onu Paris'in iş dünyasına tanıtan, yeni kimliğiyle tanışan ilk kişi Julien'di. Julien'in yardımıyla Leyla, başarılı bir iş kadını profili oluşturdu, yeni bir çevre edinerek güçlü bağlantılar kurdu.

Julien, Leyla'nın geçmişini sormadı; Lara'nın geçmişi artık kimsenin bilmediği bir sırdı. Leyla, Paris'te yeni bir hayata başlamış, kendine özgü bir stil ve kimlik yaratmıştı. Ancak içindeki intikam ateşi hiç sönmemişti. Paris'in gösterişli ve hareketli dünyasında, Leyla hep Cem'in yüzünü aklının bir köşesinde sakladı; onu alt edeceği günün hayalini kurdu.

Bir gece, Paris'te lüks bir davette Julien ile yan yana otururken, Leyla bir an için Cem'i ve İstanbul'u düşündü. Gözlerinde kararlılıkla parlayan bir ifade belirdi. Julien, Leyla'nın derin düşünceler içinde olduğunu fark etti. "Neyi düşünüyorsun?" diye sordu. Leyla, gülümseyerek cevap verdi, ama gözlerindeki soğukluk konuşuyordu: "Geçmişimle son bir kez hesaplaşmam gerektiğini düşünüyorum."

Leyla, İstanbul'a geri dönme kararı aldı. Oraya bir yabancı gibi gitmeyecekti; Paris'te edindiği bağlantılar ve kazandığı yeni itibarla, kendini önemli bir iş kadını olarak tanıtacaktı. Sahte belgeler ve yeni kimliğiyle İstanbul'a döndüğünde, Cem ve çevresindekiler için bambaşka bir figür olacaktı.

İstanbul'a dönüşü, tamamen yeni bir stratejiyle başladı. Leyla, Cem'in iş dünyasındaki rakiplerine yakınlaşmaya başladı. İlk olarak, Cem'in iş yaptığı birkaç önemli kişiyle tanışmayı başardı. Bu tanışmalar sırasında zekası, bilgisi ve cazibesiyle dikkat çekti. İstanbul'un en prestijli iş insanlarının katıldığı davetlere, tanıtımlara katıldı; Cem'in güvenini kazanmak için uygun anı bekliyordu.

Fakat Leyla için her şey planlandığı gibi gitmiyordu. İçsel çatışmaları, onu zaman zaman zor durumda bırakıyordu. Julien'in ona "Başarı, en iyi intikamdır" sözleri aklında yankılanırken, diğer yandan Cem'e duyduğu derin öfke ve geçmişin izleri, ona daha karanlık planları düşündürüyordu. Leyla'nın zihninde, iki yol arasında gidip gelen bir fırtına vardı: Cem'e akılcı bir şekilde mi yaklaşmalı, yoksa onu mahvetmenin daha acımasız yollarını mı aramalı?

İntikamın ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin