Paris'in Gizemli Köşeleri
Leyla, Paris'in büyülü atmosferinde kendine bir sığınak bulmuştu. Ancak bu sığınak, şimdi yeni tehlikeler ve bilinmezliklerle çevriliydi. Cem'in mektubu ve uyarı mesajları, Leyla'nın zihninde sürekli bir yankı yapıyordu. Her an, yeni bir tehdit hissettiği bu kentte kendini daha savunmasız hissediyordu. Selim ve Emre'nin yanında olması, Leyla'ya bir miktar güven verse de, kalbinde hâlâ bitmeyen bir huzursuzluk vardı.
Bir akşam, Leyla, Marais bölgesindeki küçük bir sanat galerisinde düzenlenen özel bir davete katıldı. Bu davet, Paris'in önde gelen sanatçılarının ve entelektüellerinin bir araya geldiği, kültürel bir etkinlikti. Galerinin duvarlarını süsleyen modern tablolar, geçmişin ve bugünün çelişkilerini yansıtıyordu. Leyla, kendini bu tablolar arasında kaybolmuş gibi hissetti. Sanatın karmaşıklığı ve derinliği, onun içsel çatışmalarını yansıtan bir ayna gibiydi.
avetteyken, Leyla'nın gözleri kalabalığın arasında dolaştı. Cem'in burada olup olmadığını merak ediyordu. Bir yandan Cem'den kaçmak, ondan uzak durmak istiyor; öte yandan onunla yüzleşmek, geçmişin hesaplarını kapatmak istiyordu. "Onu bulmak mı istiyorum, yoksa sadece geçmişten kaçmak mı?" diye düşündü. Kalbi hızla atarken, bu iki zıt duygu arasında gidip geliyordu.
Emre, Leyla'nın yanına geldi ve fısıldayarak, "Bu akşam burada bazı ipuçları olabileceğini düşünüyorum. Cem'in geçmişteki bir tanıdığı bu etkinliğe katılacak," dedi. Leyla, bu bilgi karşısında daha da gerginleşti. Cem'in eski dostlarının bile burada olması, Leyla'yı bir an için çaresiz hissettirdi. Paris'te, Cem'in gölgesinden kaçamayacağını düşündü. Ancak, Emre'nin kararlılığı ve Selim'in desteği ona güç veriyordu.
Gölge Takibi
Emre, galerideki misafirleri dikkatlice izliyordu. Leyla ise, gözlerini duvardaki bir tabloya dikmiş, düşüncelerinin derinliklerinde kaybolmuştu. "Belki de tüm bu tehditler sadece beni korkutmak için, belki de Cem hâlâ beni kontrol etmeye çalışıyor," diye mırıldandı kendi kendine. Bir an için duygusal olarak zayıf hissetti, ama hemen ardından kendini toparladı. "Hayır," dedi içinden. "Bu kez, onun oyunlarına gelmeyeceğim."
Leyla, Emre'nin yönlendirmesiyle, Cem'in eski tanıdığı olduğu söylenen adamın yanına yaklaştı. Orta yaşlı, ince yapılı bir adam olan Marcel, yüzünde sinsice bir gülümsemeyle Leyla'yı karşıladı. "Ah, siz Cem'in Paris'teki sevgilisi olmalısınız," dedi alaycı bir şekilde. Bu sözler, Leyla'nın kanını dondurdu. "Paris'teki sevgilisi mi?" diye düşündü, kafası karışmıştı. Bu, onun için tamamen yeni bir bilgi demekti.
Marcel'in bakışları, Leyla'nın üzerindeydi. "Cem'in oyunlarına karışmak, tehlikeli olabilir," dedi sakin bir sesle. "Ama bazen gerçekler, düşündüğümüzden daha karmaşıktır."
Montmartre Tepesi'nde Bir Karar
Leyla, Marcel ile olan bu garip karşılaşmanın ardından kafası karışmış ve huzursuz bir halde galeriden ayrıldı. Montmartre Tepesi'ne doğru yürüdü. Paris'in en yüksek tepelerinden biri olan Montmartre, şehre yukarıdan bakan dar ve kıvrımlı sokaklarıyla ünlüydü. Gecenin karanlığında, tepenin üzerindeki beyaz Sacré-Cœur Bazilikası, ay ışığı altında parlıyordu.
Leyla, nefesini düzene sokmak için birkaç kez derin nefes aldı. Bu tepenin, onun için anlamı büyüktü. Çünkü burası, Paris'e ilk geldiğinde umutlarını ve yeni başlangıçlarını hayal ettiği yerdi. Ama şimdi, o umutların yerini korku ve belirsizlik almıştı. "Bu şehrin ışıkları, beni mi koruyor, yoksa daha da mı karartıyor?" diye düşündü.
Leyla, tepenin en yüksek noktasına varıp şehre baktı. Paris, tüm ihtişamıyla uzanıyordu. Ancak bu manzara, ona her zamanki huzuru vermiyordu. "Marcel'in söylediklerini göz ardı etmemeliyim," dedi kendi kendine. "Cem hakkında bilmediğim çok şey var ve belki de bu oyunu çözmek için daha derine inmeli, daha cesur olmalıyım."
Gizemin Perdesi Aralanıyor
Ertesi gün, Emre ve Selim, Marcel'den daha fazla bilgi alabilmek için yeni bir plan yaptılar. Marcel'in Paris'in kenar mahallelerinden birinde, eski bir depoda buluşma ayarladığını öğrendiler. Bu depo, Seine Nehri kıyısında, terk edilmiş bir sanayi bölgesindeydi. Leyla, bu buluşmanın tehlikeli olabileceğini biliyordu, ama içindeki merak ve kararlılık onu durdurmuyordu.
Depoya doğru giderken, Paris'in bu karanlık ve soğuk bölgesi, Leyla'yı bir an için korkuttu. Rüzgarın uğultusu, terk edilmiş binaların arasından yankılanıyordu. Emre, "Burada dikkatli olmalıyız," diye uyardı. "Marcel'in niyetinin ne olduğunu bilmiyoruz, ama bu gece bazı gerçekler ortaya çıkabilir."
Depoya girdiklerinde, içerideki loş ışık ve tozlu hava, Leyla'nın nefesini kesti. Marcel, bir köşede bekliyordu. "Hoş geldiniz," dedi sakin bir sesle. "Cem, sizi bu kadar çok korkuttuysa, onun nedenlerini bilmelisiniz." Leyla, Marcel'in bu sözlerine şaşırdı. "Ne demek istiyorsun?" diye sordu.
Marcel, Leyla'nın sorusuna yanıt vermeden önce bir an durdu, sonra derin bir nefes aldı ve "Cem, senin peşinde çünkü seni kaybetmeye tahammülü yok. Ama bu, onun da bazı sırlarının peşinden koştuğu anlamına geliyor," dedi. Leyla'nın kafası daha da karışmıştı. "Hangi sırlar?" diye ısrarla sordu.
Marcel, Leyla'nın gözlerine baktı. "Geçmişin, sadece seninle değil, Cem'le de hesaplaşmak istiyor," dedi. "Belki de, bu sır perdesini aralamak için daha derine inmeli ve daha kararlı olmalısın."
İçsel Güç ve Yeni Hedef
Leyla, bu konuşmadan sonra kafasında daha fazla soru ile oradan ayrıldı. Paris'in ışıkları altında yürürken, kendini bir labirentin içinde kaybolmuş gibi hissediyordu. Ama bu kez kararlıydı; geçmişin gizemlerini çözmek için her adımı daha dikkatli ve daha cesur atacaktı. Leyla, kendi karanlık masalını çözmek için gereken tüm cesareti toplamalı ve bu hikayenin sonunu kendisi yazmalıydı.
Leyla, bir sonraki adımını atarken, kendini daha güçlü hissediyordu. Artık Cem'in gölgelerinden kaçmak değil, onlarla yüzleşmek istiyordu. Bu, Paris'in büyüleyici ışıkları altında bir hesaplaşma olacak ve Leyla, bu savaşı kazanmak için tüm gücünü kullanmaya kararlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Ötesinde
Romance"İntikamın Ötesinde" Leyla, modanın parlak dünyasında parlayan bir yıldızdır, ta ki eski sevgilisi Cem tarafından ihanete uğrayana kadar. Cem, onun tasarımlarını çalarak kariyerini mahvederken, Leyla'nın hayatı alt üst olur. Ancak Leyla, yaşadığı bu...