!! BÖLÜMÜ OKUYANLAR VOTE VERİRSE COKK SEVİNİRİM VE DİĞER BÖLÜMÜ HEMEN YAYINLAYABİLİRİMM SEVİLİYORSUNUZZZ...
•••••••••••••••••••••
**3 yıl sonra**
Felix- "Hadi amaa poz vermeniz neden bu kadar uzun sürüyor ki???"
Hyunjin-"Salak Changbin yüzünden!! Tam poz vericem alttan müsait bir yerlerimi elliyor şerefsiz"
Felix-"CHANGBİN!! ELLEME LAN BENİMKİNİ!!"
Changbin-"Seninkini elleyen yok yawrum, kalite kontrolü yapıyoruz şurda"
Seungmin-"Sabır falan kalmadı bende anasını satayım! Ne akıllanmaz adamlarsınız!"
Felix-"Hazır olun çekiyorum!! 1,2,3"
Felix sonunda sorunsuz bir fotoğraf çekebilmesinin verdiği sevinçle çektiği fotoğrafa baktı. Fakat beklediğinin aksine fotoğrafta bir terslik vardı.
Felix-"MİNHOOOOOO JİSUUUUUNG YEDİM ULAN SİZİ"
Jeongin-"Ne oldu lix ne var yine?"
Jeongin resmi kaptığı gibi çifte kumrulara baktı. Her fotoğrafta olduğu gibi yine yapmışlardı yapacaklarını. İkisi de birbirlerinin yüzünü ellerinin arasına almış, birisi onları ayırmaya çalışıyormuşçasına öpüşmüşlerdi. Her fotoğraf çekileceğinde benzer pozlar verdikleri için arkadaşları bıkıp usanmıştı.
Hyunjin-"E yuh ama her fotoğrafta da bu yapılmaz ki"
Minho-"Yoo neden yapılmasın, ben bebeğimle yakın olduğum pozlar vermek istiyorum "
Chan-"Peki biz neden aynısını yapmıyoruz minho? Şurda iki üç tane düzgün resmimiz olsun diyoruz siz orda birbirinize yapışıyorsunuz"
Minho-"E siz de yapın canım, yapmayın diyen yok sonuçta. Hem sırf biz öpüştük diye resim düzgün sayılamaz mı?"
Jeongin-"Offf her neyse artık kesebilir misiniz şunu!"
Seungmin-"Cidden yeter artık, kaç aydır rahatça buluşamıyoruz zaten"
Aylar sonra topluca buluştukları kafe, sahilin kenarındaydı. Önce beraber bir şeyler içip sonrasında sahilde eğlenmeye karar vermişlerdi. Felix'in ısrarları yüzünden kapının önünde zor da olsa bir fotoğraf çekmişlerdi. Bunun üzerine daha fazla oyalanmadan kafeye girip siparişleri verdiler.
Felix-"Ee anlatın bakalım nasıl gidiyor üniversite"
Minho-"Oyunculuk çok zormuş yaa, geçen uygulamalı sınavda sırf bir duyguyu düzgün ifade edemedim diye 30 puan kırdı hoca"
Seungmin-"Sen onu birde bana sor, yıllarca sırf tıp kazanayım diye çalıştım. Şimdi tıp kazandım yine çalışıyorum, yine çalışıyorum. Üstelik lisedekinden kat kat fazla çalışsam bile sınavları zar zor geçiyorum"
Hyunjin-"Ben bölümümden çok memnunum. Hem sevdiğim şeyde kendimi geliştiriyorum hem de bölümü en sevdiğim kişiyle beraber okuyorum"
Felix-"Kulağa çok klişe gelse de, dans etmeyi küçüklüğünden beri seven birisi olarak bunu en sevdiğim kişiyle yapmak bana da ayrı bir mutluluk veriyor"
Jisung-"Fazla romantiksiniz kıskandım şu an"
Minho-Ama ben daha romantiğim değil mi aşkım??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fight or Kiss [Minsung]
أدب الهواةYaşadığım duygu yoğunluğuyla arkasından yaklaştım ve kollarımı göğsünde birleştirdim. Bunu beklemediğini taş gibi kesilen vücudundan anlayabiliyordum. Olduğu yerde kalmıştı. Benim beklemediğim şeyse titrek nefesiydi... Yan çiftler: hyunlix, chanmin...