Karakterler: Jang Yunho, Park Yuseong
Konuk karakter: Jackson
Son: mutlu da, yarım gibi?
Not: smut gibi bir şey...
Ivan rus bir şarkıcı ve bir ay sonra dünya turuna çıkmayı planıyor. Bu yüzden de uzun zaman pratik yapması gerekiyor ve meneceri Jackson onu kızdırmamak, bir dediğini iki yapmamak için elinden geleni yapıyor.
Ivan sorun çıkaracak şarkıcılardan değil, sadece biraz fazla talepkar bir mükemmeliyetçi ve meneceri bu yüzden fazla stres yapar, her şeyin mükemmel olması için çok çalışır. Bu sefer de tek sorun Ivan için dans öğretmeni bulmaktı. Jackson Ivanın seveceği dans öğretmenini ülkede bulamadığı için dışarıdan birilerini aramaya başlamıştı.
Bir akşam Jackson internetde kaosa sebep olan bir makale gördü - Arthur isimli oldukca meşhur bir ingiliz dansçı ülkeye gelecek ve master klass verecek. Arthurun nasıl mükemmel bir dansçı olduğunu tüm dünya biliyor, bir çok şarkıcıya konserlere hazırlanmaya yardım etmişdi.
Jackson fazla ertelemeden Ivana haber verdi ve nihayetinde Ivan onayladı. Menecerine hemen Arthurla iletişime geçmesini söyledi, ne kadar para gerekirse verecekti.
Bir kaç gün sonra artık Arthur ülkedeydi. Önce biraz gezdi, sonra master klass verdi. Haftasonu ise Ivanla buluşmak için ortak bir zaman ve yer Jackson tarafından belirlendi.
Haftasonu buluşma saati...
"Jack, nerede kaldı bu adam?" (Ivan)
"Ivan, lütfen.." (Jackson)
"Şimdiye kaç işimi bitirmişdim" (Ivan)
"Bak, karşıdan dünya turun geliyor, sesini korumak gerek!" (Jackson)
"Ne yapa bilirim ki?!" (Ivan)
"İlk olarak kızgınlığını yatışdır mesela! Sesine zarar vere bilir" - Jackson gözlerini bir daha kontrol etmek için gezdirdi: "işte! İşte orda! Arthur!!"
Jackson ayağa kalkıp Arthura masanın yerini gösterdi. Ivan arkasını dönmedi ve amerikanosundan bir yudum aldı.
"Selam.. özür dilerim, gecikdim. Yolda kaza olmuş, taksi başka yolla buraya getirdi" - Arthur elini Jacksona uzatdı: "siz Jackson bey olmalısınız"
"Sadece Jack! Hoş geldin, Arthur" - Jackson yer gösterdi.
"Siz... Siz Ivan beysiniz, değilmi?" (Arthur)
Ivan gözlerini amerikanosundan ayırıp Arthurunkilerle buluşdurdu. Aslında Ivan karşısında daha farklı karaktere sahip, aşırı dövmeli, fazlasıyla erkeksi birini bekliyordu - kendisinin hiç sevmediği şeylerdi, hayatına gelen tüm dansçılar hep böyleydi, bu yüzden bir kaç gün sonra onlarla yollarını ayırırdı.
Ama Arthur daha farklıydı - nedense Ivanın gözüne tamamen ter-temiz görünüyor, hatta o kadar güzel kokuyordu ki, genç şarkıcı yaklaşıp boynunu ve saçını koklamak istemişti. Bir de çok ince görünüyordu, Ivan kendisi gibi fazla erkeksi olmayan erkekleri severdi. Ona göre fazla erkeksi olmak iğrenç bir şeydi.
Ama bazı hisler kafasını karıştırmaya başlamıştı. İlk görüşten, ilk bakıştan şu yabancıya karşı anlık ilgi duymaya başlamak, onunla daha yakından tanış olmak isteği nereden geliyordu ki?
Jackson bile Ivanın kahvaltı boyu Arthurla konuşacağını beklemiyordu. Zannediyordu ki, sadece kendisi Arthurla sohbet edecek ve Ivan her zamanki gibi kendi köşesinde dans öğretmenini gözlemleyecek. Ama Ivan aksini ediyordu. Ayrıldıkdan sonra Jackson şaşkınlığını Ivana bildirdi, Ivansa cevap olarak Arthuru çok beğendiğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
history of gays | The Kingdom one shot
FanfictionThe Kingdom short fics • © justrening 🍊 🥇 #mujin #ivan #dann #arthur #gukseungjun #jahan #jangyunho #kingmaker #jassel