11. Kamera Felvétel

169 6 0
                                    

Dani

Eltelt fél év. Kemény volt, bele keveredtem pár illegális ügybe, sokat ittam, szívtam, görcsösen kerestem a rossz embereket akikkel végezhetek. Ilyenekkel vezettem le a feszültséget. Vagy éppen magamat verettem meg. Autóversenyekre járok. Ez lettem én.

Mostanában van egy banda aki szét cseszi sokszor a várost. Kevin rendőrcsaja tőlünk kért segítséget.

- Csá haver.- Pacsiztunk le Kevinnel amikor oda értem hozzá.

- Sziasztok.- Mondtam és adtam két puszit Vivinek.

- Segítenetek kell.- Tért a lényegre a rendőr csaj.

- Miről lenne szó?

- Van egy férfi, mindenki csak fantomként ismeri. Autó versenyekre jár és e mellett autókat tuningol, drogot árul.

- Fantom.- Ízlelgettem a nevet.- Tudom ki az.

- Mi?- Fordultak felém egyszerre.

- Gyorsulási versenyekre szokott járni.

- A lényeg? - Kérdezte Kevin.

- Az autója keréknyomát be azonosítottuk és egyezett azzal amik az úton voltak a hugodé mellett.- Nézett Kevinre majd rám a lány. Egyből össze néztünk.

- Hol van?- Kérdeztem céltudatosan.

- Egy régi hangárba tanyázik a város szélén.- Folytatta Vivi mire én felpattantam és az ajtó felé indultam.

- Most hová mész?- Kérdezte Kevin.

- Kinyírom.

- Ne magán akciózz. Volt már belőle baj. Emlékszel?- Indult utánam.- Majdnem kinyiffantál.

- Megölte Zsuzsit, most én is megölöm őt.

- Akkor mind megyünk.- Lépett közénk Vivi.

Arra keltem fel, hogy valaki kopog. Felkeltem a kanapéról és a hatalmas ajtóhoz sétáltam.

- Na végre, már vagy 10 perce itt állok. Megint ittál?- Jött be Kevin.

- Bealudtam.- Mentem utána ahogy az egyik fotelbe ült le.

- Jó szarul nézel ki.- Mért végig.

- Miért jöttél?- Dörzsöltem az arcomat.

- Talált valamit Vivi, amit át adott nekem.- Komolyodott el. - Ezt Budán az egyik kamera vette fel.- Adott egy vékony mappát. Kinyitottam és lefagytam. Nem hittem el.

- Ez...ez mikori?- Kérdeztem de le se vettem a szememet a képről.

- Múlt héten készült.- Dörzsölte az állát.

- Ez nem lehetséges.

- Én is azt hittem.

- Én temettem el!- Dobtam az asztalra a dossziét és idegesen a hajamba túrtam.

- Tudom haver, én sem értem ezt. De a lényleg az, hogy kikkel van.- Értetlen tekintetemet látva folytatta.- Vajkkal és a bandájával látták.

- Mi? Azok rossz arcok.

- Ezért csapunk ma le rájuk. De ehez kell egy csapat.

- Brúnó, Viki, Gaben megvan.

- Jön Vivi is.

- Kellenek gyors kocsik.- Gondolkodtam.- És fegyverek.

- Erről már mind gondoskodtam.- Mosolygott büszkén.- Fürödj le és szerezzük vissza a hugomat.- Komolyodott el egy pillanat alatt.

Miután lezuhanyoztam, hátra zseléztem a hajamat, felvettem egy fekete inget, zakót és ahoz egy nadrágot és el is indultunk először a rendőrség álltal lefoglalt sport autókhoz.
Kevinnel turbós dodge-ot választottunk, Gaben mustangot ahogy Brúnó is. Vivi Kevinnel megy, Viki pedig Gabennel.

A főúton hajtottunk már és csak mentünk amíg nem láttunk valami gyanúsat. Nem tagadom, sík ideg voltam. Sehogy nem állt össze a kép. Én temettem el a koporsóját. Akkor mégis, hogy lehet életben?
Félő, hogy rohadtul átvernek de ha van egy halvány esély arra, hogy újra láthassam, érezzem, halljam, bármit megteszek.

- Srácok, 2 kocsival előttünk hallok valamit.- Mondta Brúnó.- Dani. Fordulj a következő lehetőségnél jobbra.- Így is tettem.

- Baszki.- Hajtottam le a fejem amikor hátra lőttek.

- Vivi, próbáld kilőni a gumijukat.- Adta az utasítást Kevin.

A következő utcából másik kettő autó jött még.
Hirtelen lassítottak majd megálltak és kiszállva belőle lőni kezdtek.
Mi is hasonlóan tettünk. Az egyik embert sikerült is kiiktatni. Láttam egy fekete hajú nőt a kocsiba ülni és elhajtani. Utána mentem gondolkodás nélkül. Eleinte csak nagy gázzal követtem aztán láttam, hogy nem fog lassítani úgyhogy elkezdtem a kerekét lőni reménykedve, hogy kisodródik. Így is lett.
Az autó keresztbe fordult az úton, ő pedig az mögül lőtt rám de nem talált. Egyszer amikor kinézett, felismertem a tekintetét. Gondolkodás nélkül megindultam felé. Ez vagy egy nagyon jó döntés volt vagy nagyon rossz és meghalok.

- Zsuzsi!- Mentem felé de a vállamba lőtt amitől a kocsim motorháztetőjének estem és kapva az alkalmon elszaladt.

- Gyere haver. Megléptek. Lefújtuk az akciót.- Állt meg mellettem Kevin és Vivi. Egy ideig néztem a kis utcát ahol elszaladt majd vissza ültem a kocsimba és a házamhoz mentünk, azon belül pedig az irodába ahol mindenki helyet foglalt. Már csak hárman voltuk.

- Asszem a vállamban van egy golyó.- Mondtam fájdalmasat sóhajtva.

- Hozok cuccot és kiszedem.- Rohant ki Vivi. 2 perc elteltével vissza is ért és neki kezdett a lövedék kiszedésének.

- Min jár az agyad?- Kérdezte Kevin.

- Láttam. A szemembe nézett és belém lőtt.- Emlékeztem vissza.

- Sajnálom.- Nézett szomorúan Vivi, én pedig idegesen a hajamba túrtam.

- Hé, vissza szerezzük.- Próbált bíztatni Kevin de nem ért sokat.

- Meglőtt bazdmeg...elsötétedett a szeme. Ez nem az igazi Zsuzsi volt. Valamit csináltak vele, kimosták az agyát vagy nem tudom.- Magyaráztam és egy kissebb ordítás hagyta el a számat ahogy egy hirtelen mozdulattal el lett távolítva a golyó belőlem.

Ölnék Érted! /T.Danny ff./Where stories live. Discover now