6(M?)

92 7 7
                                    

Chan:bebeğim seni ne kadar özlediğimi bi bilsen...çok özledim seni lütfen-

Changbin:shh..sakin bebeğim..bu gece birlikteyiz...bir birimize aitiz.

Chan changbinin kucağına yerleşmiş,ellerini changbinin boynuna dolamıştı. Kalçasını iyice dışa vermişti,changbinde bir elini chanın beline diğerinide kalçasına koyup sıkıyordu.

Chan:içimde istiyorum seni...bana sevgini göstermeni istiyorum,deliğim senin için sızdırıyor şu an..

Changbin:biliyorum benden başkası için sızdıramaz zaten.

Changbin chanın dudaklarına yapışmış tutkulu bir şekilde öpüyordu onu. Bir süre sonra işin içine dilinide katmıştı. Chan ellerini changbinin göğüslerine yaslamış,ona geri cevap veriyordu. Nefesleri kesildiklerinde bir birlerinden ayrılmışlardı,ama dudaklarındakı salya hala onları birleştiriyordu.

Changbin:şu kısacık elbiseyi benden başkası göremez

Chan:göremez babacığım..yalnız senin için giyerim

Changbin sırıtarak elini chanın elbisesinin altına götürdü ve tangasını sıyırarak parmağını deliğinde gezdirdi. Sulu olan delik her dokunuşla dahada sızdırıyordu.

Changbin:şu minik deliği öyle becereceğim ki..haftalarla yürüyemeyeceksin prensim

Chan:ama beni kucağında taşırsın öyle değil mi hayatım?

Changbin:öyle tabii ki miniğim.

Changbin parmağını chanın deliğine sokmakla onun inlemesine sebep olmuştu. Diğer elini chanın vücudunda gezdiriyordu

Chan:a-ahh mhmm....babacığımhm..

Changbin onun güzelliğine hayran kalmıştı. Bu durumdayken bile inanılmaz harika ve aşırı çekici görünüyordu. Gözleriyle yiyip bitiriyordu onu

Chan:bana öyle b-bakma...utanıyorum ahm!

Changbin:ama o kadar güzel görünüyorsun ki, gözlerimi üzerinden alamıyorum bebeğim

Chan içindeki 3 parmakla zar zor konuşuyordu daha çok dilini dışarı çıkartıp inliyordu. Vücudu aşırı sexydi. Changbin gözlerini alamıyordu ondan,kaslı olsada incecik beli dolgun kalçası,elbisesinin üzerinden belli olan dik meme ucları ve tabii ki kalkmış penisi...o kadar güzeldi ki..

Changbin:benim olduğun için çok şanslıyım

Chan:a-asıl ngh~ ben AH!

Changbin kıkırdayarak izlemişti onu bu haldeyken konuşamıyordu pek ve aşırı tatlı görünüyordu.

Chan:c-changbin...yalvarırım artık mhmm...içime gir..

Changbin masanın üzerindeki kırmızı şarapla dolu olan bardağını aldı,bir kaç yudum aldıktan sonra hepsini chanın üzerine dökmüştü. Şarap chanın boynundan açıkta olan göğüslerine doğru süzülerek akmıştı. Changbin diliyle iyice chanın boynundakı şarapı yalamıştı. Bir sürü mor izler bırakıp geri çekilmişti. Chanın deliğindeki parmaklarını çıkartıp onun gözlerine bakarak ağzına götürüp emmişti.

Chan:tadımı beğendin mi bebeğim?

Changbin:hemde çok

Chan changbinle dudaklarını birleştirip yeniden kollarını changbinin boynuna dolamıştı. Changbin onu bacaklarından tutarak kaldırmış odalarına götürmüştü. Hemen chanı yatağa bırakıp üzerindeki gömleğin düğmelerini açmıştı. Chan ellerini kaslı olanın karnında gezdirmiş sırıtmıştı.
Changbin chanın üzerine çıkıp geri dudaklarına yapışmıştı.
Tam bu zaman changbinin telefonu çalmıştı. Ama changbin chanın dudaklarından ayrılıp hiç bir şey olmamış gibi meme ucunu ağzına alıp emmeye başlamıştı.

Missing My Husband || binchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin