Nora voelde zich onrustig terwijl ze eerder naar huis ging van haar werk. Het gevoel dat er iets niet klopte, zat diep in haar. Toen ze het huis binnenstapte, hoorde ze gedempte geluiden vanuit de slaapkamer. Ze liep zachtjes door de gang en opende de deur op een kier.
Wat ze zag, deed haar hart stoppen. James lag op het bed, half ontkleed, en een blonde vrouw – Laura – zat bovenop hem, haar bewegingen langzaam en sensueel. Hun zachte kreunen vulden de kamer.
"James!" riep Nora, haar stem scherp en vol emotie.
James en Laura schrokken op. Laura keek angstig naar Nora, terwijl James snel opstond. "Nora, ik kan het uitleggen," begon hij.
Nora voelde een mix van woede en opwinding door zich heen razen. "Wat is hier aan de hand?" vroeg ze, haar ogen flitsend tussen James en Laura.
James zuchtte diep. "Het spijt me zo, Nora. Laura en ik... het is fysiek. Er zijn geen gevoelens bij betrokken."
Nora voelde haar woede wegebben, maar de opwinding bleef. Ze keek naar Laura, die beschaamd was, maar ook nieuwsgierig leek naar wat er nu zou gebeuren.
"Blijf," zei Nora plotseling. "Ik wil dit onder ogen zien. Misschien kunnen we hier iets van maken."
James en Laura keken elkaar verbaasd aan, maar Laura knikte langzaam. "Als dat is wat je wilt, Nora," zei ze zachtjes.
Nora stapte naar voren en begon haar kleding uit te trekken, haar ogen geen moment van James en Laura afhalend. James volgde haar voorbeeld, en ook Laura begon zich uit te kleden. Nora keek naar James en Laura, hun lichamen nu volledig zichtbaar. Laura's schaamlippen waren iets groter, maar prachtig in hun eigen unieke vorm. Nora voelde haar opwinding groeien.
Ze leidde hen naar het bed en legde Laura neer, haar handen zacht en verkennend over Laura's lichaam glijdend. Ze kuste Laura, haar lippen warm en zacht, terwijl James naast hen zat, toekijkend.
Nora pakte de Satisfyer van de nachtkastje en zette het aan. Ze legde het tegen Laura's clitoris en keek toe hoe Laura's ogen zich sloten van genot. De zachte pulsen van de Satisfyer stuurden Laura naar nieuwe hoogten van extase.
James boog zich voorover en begon Nora's lichaam te kussen, zijn tong cirkelde rond haar tepels terwijl hij haar borsten verkende. Nora kreunde zachtjes, haar lichaam reageerde op elke aanraking.
Het duurde niet lang voordat Laura begon te kronkelen van genot. "Ik kom...," hijgde ze, haar handen grijpend naar de lakens.
Met een laatste, diepgaande pulsatie van de Satisfyer, explodeerde Laura in een intens orgasme. Haar lichaam schokte en haar ademhaling was onregelmatig, een beeld van pure extase.
Nora en James keken toe, gefascineerd door de schoonheid van het moment. Laura lag uitgeput op het bed, haar borstkas nog steeds snel op en neer bewegend. Nora boog zich naar voren en kuste haar zachtjes, haar lippen warm en geruststellend tegen Laura's.
Nora draaide zich om naar James, haar ogen vol verlangen. "Nu jij," zei ze, haar stem hees van opwinding.
James kroop naar voren en begon Nora's lichaam te kussen, zijn handen vonden hun weg naar haar borsten en knedend met urgentie. Hij legde haar voorzichtig neer op het bed en begon haar lichaam te verkennen met zijn mond, van haar nek naar haar borsten en verder naar beneden.
Laura, herstellende van haar eigen climax, kroop naar voren en kuste Nora, hun tongen dansten samen terwijl James zich verder naar beneden werkte. Zijn handen vonden hun weg naar Nora's dijen, die hij langzaam spreidde. Hij boog zich voorover en kuste haar intieme plek, zijn tong bewoog vaardig en doelgericht.
Nora greep Laura's hand en kneep er stevig in terwijl de sensaties door haar heen golften. "James, oh god...," kreunde ze, haar lichaam reageerde op elke beweging van zijn tong en vingers.
James bleef Nora verwennen, zijn tong cirkelde rond haar clitoris terwijl zijn vingers diep in haar glijden. Laura kuste Nora's borsten, haar handen masserend en streelend.
Het duurde niet lang voordat Nora voelde dat ze op het randje van een orgasme stond. Haar ademhaling versnelde, haar lichaam spande zich aan en met een luide kreun kwam ze tot een intens hoogtepunt. Haar lichaam trilde en haar geest was vervuld van pure, rauwe extase.
James kwam naast haar liggen, zijn armen beschermend om haar heen. Laura kroop ook dichterbij, hun drie lichamen verstrengeld op het bed. Ze lagen samen, hun ademhaling langzaam weer normaliserend, genietend van het moment van verbondenheid en liefde.
JE LEEST
Een Onverwachte Herinnering
RomanceOp een zwoele zomeravond zoekt Nora rust aan het strand na een lange werkweek. Wanneer ze onverwacht James, een oude vriend uit haar jeugd, tegenkomt, laaien vergeten gevoelens weer op. Hun toevallige ontmoeting leidt tot een avond vol herinneringen...