Prolog

6 0 0
                                    

Ally, nie możemy być razem. Nie jestem dla ciebie dobrym chłopakiem. Potrzebujesz teraz wsparcia, a ja, koncertując i jeżdżąc po całym świecie nie jestem w stanie ci go zapewnić. Przepraszam, ale muszę odejść. Będę tego żałował, ale to jest jedyna rozsądna opcja - rzekł do niej.

Austin, nie wymyślaj. Wiem, że nie to jest powodem. Przecież zostałam zdiagnozowana na nienożność nóg już miesiąc temu, nic się między nami nie zmieniło do wczoraj. Moja choroba nie miała z tym nic wspólnego - odpowiedziała mu.

Skarbie, mówię prawdę, zaufaj mi - odrzekł.

Weź nie pierdol, wczoraj na imprezie przelizałeś się z (bez)komórkowcem i powiedziałeś mi, że nic do mnie nie czujesz, bo wolisz chłopaków. Nie próbuj mi teraz wmówić, że tak nie było - odpowiedziała mu załamanym głosem.

Nic takiego nie pamiętam, musiałem za dużo wypić. Ale to była prawda. Zrozumiałem to ostatnio. Ale wstydziłem się ci o tym powiedzieć, bałem się co o mnie pomyślisz - powiedział jej.

Oj, Austin, nie musiałeś się o to obawiać, przecież wiesz, że jestem Ally*. Rozumiem twoją decyzję, ale mam nadzieję, że nadal będziemy przyjaciółmi - zapewniła go.

Dziękuję - szepnął skrzelowo i przytulił ją.

*Żart polega na tym, że bohaterka ma na imię Ally, a ally oznacza osobę wspierającą ludzi queer

You're my DESTINy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz