Koltukta iyice yayılmış ard arda oynayan videoları gülerek izlemeye devam ediyorduk.İtiraf etmeliyim gerçekten çok eğlenceli bir kanal ve sanırım bundan sonrada sık sık izleyeceğim.
Videoyu izlemeye devam ederken susadığımı hissederek sehpaya doğru uzandım.Televizyondan bakışlarımı ayırmadan elime bardağı aldım ve dudaklarıma doğru götürdüm.Yudum almak için bardağı kaldırdığımda suyun gelmemesi ile bakışlarımı anlık olarak televizyondan ayırdım ve bardağa baktım.Bardağa baktığımda ise içinde bir yudum dahi su olmadığını gördüm.Ne ara bitirmiştim ki tüm suyu?
Yerimden kalkmaya o kadar erinmiştim ki yanımdaki Milaya dönerek kolunu dürteledim.
-Hıı?" Diye mırıldandı bakışlarını oynayan videodan çekmeden.
-Bana bir bardak su getirsene."
-Yok, kalk kendin al."
-Ayıp be bide sen ev sahibisin."
-İyide sen misafir değilsin Ella." O kadar kalkmak istemiyordum ki itiraf etmeye başladım.
-Yo öyleyim."
-Evime üç kereden fazla geldin ve her yeri en ince ayrıntısıyla biliyorsun, bu yüzden kalk suyunu kendin al." Verdiği cevaba göz devirmek ile yetindim.
-Hadi taş kağıt makas kaybeden gider suyu alır." Milanın reddetmeyeceği tek iddiayı öne sürerek mırıldanmıştım.Tam tahmin ettiğim gibi olmuş ve bakışlarını televizyondan ayırarak bana çevirmişti.
-Tamam, kabul." Ve ardından ellerimizi yumruk haline getirmiş ve aynı anda mırıldanmıştık.
-Taş, kağıt, makas."
-İşte bu be!" Mila makas ben ise taş yapmış ve kazanmıştım.Mila göz devirerek yerinden kalkmış ve mutfağa doğru ilerlemeye koyulmuştu.
-Hazır ayağa kalkmışken şunlarıda mutfağa götürsene." Diyerek sehpanın üzerindeki boş tabakları işaret etmiştim.Mila bir kez daha göz devirerek gittiği yolu geri gelmiş ve tabakları alarak mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştı.
Bende kazanmanın vermiş olduğu şeref ve suyumu hazıra getirmenin verdiği mutluluk ile tekrardan videoyu izlemeye dönmüştüm.
Çok geçmeden Milanın bir anda salona tekrar gelmesi ve heyecanla konuşması ile bakışlarımı videodan ayırarak hızla ona dönmüştüm.
-Aman tanrım! Aman tanrım!"
-Ne oldu Mila??" Diyerek sordum merakla.
-Karlgil burda!"
-Ne?!" Heyecanla konuşmaya devam etmişti arkadaşım.
-Evet hemen karşımdaki apartmandalar ve eve gelen eşyaları yerleştiriyorlar!" Ardından ise hızla yanıma yaklaşmış ve elimden tutarak benide beraberinde ilerletmeye başlamıştı.
-Hadi gel!" İkimizde kapının önüne giderek kapı deliğinden karşıyı gözetlemeye başlamıştık.Bir süre sonra merdivenlerden çıkan adamlara bir şeyler tarif eden Karl ilişmişti gözlerime.Yön gösteriyordu gelen eşyaları evin içine götüren adamlara.Biraz daha etrafa bakındığımda sakallı bir oğlanı görmüştüm neydi adı..Heh Chandler.O da evin içinden çıkarak gelen adamlara yardım etmeye başlamıştı.Eline birkaç eşya alarak evin içine götürmüştü.
Bir süre daha baktıktan sonra bakışlarımı kapı deliğinden ayırarak Milaya döndüm.
-O, bu hafta mı taşınacaktı buraya??"
-Görünen o ki evet."
-Aman tanrım! Kızım gidip konuşsana."
-İyi de nasıl??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
Fanfic!Ara Verildi¡ -Querencia." Diye mırıldandım gözlerinin içine bakarken. -İnsanın kendini en güvende, güçlü ve rahat hissettiği, kendi olabildiği, yuvası gibi gördüğü yer demek." Yüzünde bir tebessüm belirdiğinde, derin bir nefes alıp vererek sözlerim...