Nem, nem csináltam Csanádnak kaját. Direkt kínozni szerettem volna, hogy éhesen nézve végig bámulja, ahogyan én megeszem a tojásomat. Persze, időközben elment hajat mosni, mert a fejére tört tojcsi túl olyan büdös lett a haja, hogy még egy istálló is illatosabb. Egy törölközővel lépkedett lefele a lépcsőn, vadul nyomkodva a telefonját. Hallottam, hogy pityeg a telefonja, ezek szerint válaszoltak neki. Elvigyorodott.
-Min mosolyogsz? Meg van az esti terved? - kérdeztem unottan a szememet forgatva, majd levágtam egy darabot a tojásomból, és bekaptam.
-Annyira látszik, hogy irigy vagy- támaszkodott neki a pultnak. - Amúgy meg este koncertem van, de már mondtam.
-Bocs, nem figyelek seggfejekre- mondtam.
-Kösz- dünnyögte vigyorogva, majd töltött magának egy pohár kólát. -Szóval nem csináltál nekem kaját.
-Nem- ráztam meg a fejemet. -Én meg már mondtam, hogy nem vagyok a csicskád. De az alig elérő nulla IQ-d biztos nem fogta fel. Kár, pedig nem kínaiul magyarázok- mosolyogtam ravaszan, amit láthatóan vett, mert nem válaszolt. Vagyis de, csak tettel. Felkapta a maradék kajámat, majd gyorsan a kukához futott, és kidobta a kaját.
-Ha én nem ehetek, akkor te se egyél.
-Tudod, hogy mennyi energia volt elkészíteni? - háborodtam fel. - Most aztán még jobban utállak!
-Ugyan már! Engem csak szeretnek! - vigyorgott.
-Hah. Akkor engem elkerült a "varázserőd". Mert én utállak- feleltem ellenkezve.
-Hogy tudsz ellenállni ennek a cuki, és helyes pofinak? - bökött az arcára nagyképűen, mire elfintorodtam, és öklendezést imitáltam.
-Így- emlékeztettem az előbbi jelenetemre.
-Nagyon fasza lehet. De csak egyedül vagy az "Utáljuk mindörökké Csanádot" klubodban. Mert Megfogsz imádni- húzta ki magát öntelten. Újabb öklendezés.
-Max csak álmodban. Hiába szeretnek, ha egy öntelt hólyag vagy- grimaszoltam.
-Csak azokkal vagyok ilyenek, akik nem szőke hajú lányok- felelte.
-Ott a pont. Hál'istennek, hogy nem vagyok az eseted- sóhajtottam drámaian a szívemhez kapva, mire eleresztett egy nevetést, majd motyogott valamit, amit nem értettem. -Mi van?
-Semmi- rázott le ennyivel, majd kivett a hűtőből egy dobozt, amibe dinnye volt, és vissza fordult. - Húztam az edzőterembe.
-Oké. Nem érdekel- vontam meg a vállamat.
-Mikor vallod már be, hogy beszívezted a képemet? - terelte hirtelen a képet, mire kérdőn felvontam a szemöldökömet.
-Csak képzelődsz. Az egód az egekben van- hagytam annyiban.
-Mielőtt eltűnt volna az üzenet, le képernyő fotóztam, csak mondom- mondta, mire egy percre lefagytam, de elhessegettem a rossz gondolatokat, és széles mosollyal néztek rám.
-Gratulálok, Sherlock!
-Watson- biccentett.
-És mi van, ha van egy kamu profilja valakinek? - érdeklődtem.
-A te profiloddal? Kizárt- rázta meg a fejét. -Max csak te lehetsz. Komolyan, ne álltasd magad. Csak valld be, hogy jól nézek ki azon a képen.
-Hah. Azt csak szeretnéd- húztam ki magamat.
-Ja. Egyszer biztos kinyögöd.
-Azt nem fogod megélni. - feleltem, majd a mosogatóhoz léptem, és neki láttam mosogatni. Hogy mekkora egy egoista ez a Csanád...
-Nem mindig kell neked mosogatni.....- forgatta meg a szemét.
-Miért? Rajtam kívül úgyse csinálja meg senki- vontam meg a vállamat hanyagul, aztán bevizeztem a szivacsot.
-Ahogy akarod- dobta le magát a kanapéra, majd felcsapta a tévét, és ahogy jól láttam, a Youtube-ra ment rá.
-Most zenét fogsz hallgatni?
-Nyugi már. Nem ismered az OTL-t. Mutatok pár híres zenét- szólt unottan kapcsolgatva a zenéket, majd megállt egy dalon. Ibbigang : Pak, pak
-Muszáj?Miért nem tudsz normális zenét kapcsolni? Juice vagy Shawn Mendes?
-Mondja az, aki tegnap az én zenémet hallgatta- mondta, mire felé fordultam, ledobva a pultra a konyharuhát, és összefontam a karomat a mellkasom előtt.
-Csak kíváncsi voltam. Már az is baj??
-Senki nem mondta- rázta meg a fejét. -És hogy tetszenek?
-Inkább nem mondok rájuk semmit- fogtam a fejemet, majd visszafordultam mosogatni.
-Ennyire szarok? Pedig sokan szeretik.
-Egy szóval sem mondtam, hogy szarok- ráztam meg a fejemet. -Csak nekem nyilván nem ezek a dalok jönnek be- hazudtam. Természetesen tetszettek Csanád dalai. Szókimondóak.
-Aha, a végén még elhiszem- mintha az agyamba látna bele esküszöm.
-Azt hiszel amit akarsz. - szóltam.
-Miért kötekedsz?
-Miért kontrázol? -kérdeztem vissza, mire elsóhajtotta magát, én pedig elraktam egy poharat.
-Öngyilkosok leszek veled ebben a három hónapban- felelte.
-Azt azért ne- mondtam.
-Féltesz?
-Nem- tiportam bele az egójába. -Csak egyszerűen nem szeretném ha a szüleid a halálod miatt nyírnának ki.- és még ugráltam is rajta.
-Kösz, de nem szeretnék veled egy mennyországba jutni- reagálta le ennyivel.
-Csak egy mennyország vagy- szóltam közbe a gondolat menetébe, mert ez még azt is simán elhiszi, hogy több Föld van.
-Akkor menj tőlem a pokolba, de nem akarok veled egy mennybe lenni.
-Amúgy nem zavar, hogy egy tető alatt vagyunk? - érdeklődtem.
-Sajnos- mondta.-De estére végre megszabadulok tőled.
-Jaja- helyeslem.- Végre tudok normálisan tudok zenét hallgatni- motyogtam, majd örömmel konstantáltam, hogy végeztem, és ittam egy pohár vizet.
-Szörnyen fontos lehet. Ha itt vagyok, biztos nem tudsz- jegyezte meg cinikusan.
-Múltkor te jöttél át, mert állítólag zavartalak- forgattam meg a szememet.
-Egyszeri alakalom volt.
-Na mindegy hagyjuk. Úgy lesz a legjobb, ha este te is azt csinálsz amit szeretsz, meg én is. Adios- mentem fel a lépcsőn.
Hali!! Itt a mai második adag! Nektek tetszik, hogy Írisz és Csanád így viselkednek egymással? Kéne valamin változtatnom? Tetszik a sztori? Írjatok véleményt! Ha tetszik vote/komment!💗💗
Helga
YOU ARE READING
Tehetetlen ~ Ercsé ff
Romance-Anya! Erről nem volt szó! Ez meg ki? - mutattam a szőkés-barna hajú fiúra, aki lazán támasztotta a konyhapultot. -Ugyan, már. Ne legyél modortalan. Mutatkozz be- biccentett anya a fiúnak. -Ranga Csanád- húzta ki magát büszkén(?). -Mondania kellene...