Füzet

63 6 3
                                    

Hazaérve szokásomhoz híven elüvöltöttem magamat, majd lerúgtam a cipőmet, és a nappaliba igyekeztem. Elkerekedett szemekkel néztem, ahogy a nappaliba egy csapat fiú ül, valamint négy lány.

-Fent leszek- vettem ki egy kólát a hűtőből, majd felbattyogtam a szobámba, és felkapcsoltam a hifit. Beraktam Juice WRLD-től a Wasted-et, aztán neki álltam némi leckét csinálni, azt is csak azért, mert nagyjából majdnem mindenből bukásra állok, és semmi kedvem nincs ebben a rohadt iskolában pusztulni még egy évet. Csak angol meg magyar volt, azokat meg nagyjából értettem, szóval nagyjából két órán keresztül zenét üvöltettem, valamint borítókat szerkesztgettem Canván, amin nagyon jó Insta bejegyzéseket is tudtam csinálni, szóval azokat ki is raktam a falamra. 

  Nem akartam nagyon lemenni, de nagyon korgott már a gyomrom, mert nem ebédeltem semmit, így aztán lementem , és pattogtattam popcorn-t. Amíg elkészült, unottan görgettem a Tik Tokot, de mint mindig, most is csak baromságokat raktak fel. 

-Hé! - szólt nekem egy raszta, mire felkaptam a fejemet. 

-Mi van?

-Dobjál már meg egy kólával- szólt, majd összeröhögött egy másik rasztával.

-Kösz, de kihagyom- vettem ki a mikróból a popit, majd beleraktam egy mélyebb tálba, és felfele igyekeztem, mert elterveztem, hogy most sorozatot fogok nézni. Rácsatlakoztattam a laptopomra a fülesemet, aztán elkezdtem Netflix-en nézni egy sorozatot. Nem sokáig tudtam élvezni a pillanatot, mert kopogtak az ajtómon.

-Igen? - kiabáltam, mire Csanád lépkedett be a szobámba.

-Van egy töltőd? - kérdezte.

-Minek kell? - ráncoltam a homlokomat.

-Mondjuk telefont tölteni? - vágta rá kapásból. 

-Miért nem használod a sajátod? 

-Mert elcseszték- vonta meg a vállát hanyagul. -Na akkor megkapom? 

-És miért jó az nekem? - vettem ki a fülest a fülemből, majd ártatlan arccal néztem rá.

-Segíthetsz rajtam?

-Az lenne az utolsó amit tennék, megnyugodhatsz- tettem a szívemre drámaian .

-De köcsög vagy- sziszegte.

-Nem érdekel - vontam meg a vállamat. - Valamit valamiért.

-Ne már. Nem elég, ha suliba viszlek? - kérdezte, mire válaszul belemarkoltam a popcornomba, és megdobtam vele.

-Nem. Mondd meg a haverjaidnak, hogy nem vagyok a csicskájuk. Ahogy neked sem. Le lehet szállni rólam. - szögeztem le, majd a mostani adag popit a számba raktam.

-Ezen vagy kiakadva? Gyuris mindig ilyen. 

-Gyász akarta tudni a nevét. Nem érdekelnek se a haverjaid, se a csajaid- ráztam meg a fejemet, majd készültem volna visszadugni a fülembe , de megszólalt.

-Féltékeny vagy? 

-Rájuk? Kösz, de nem. 

-A fekete hajú, az Virág, Kisé csaja. A barna az Vivien, Kain, azaz Noé barátnője, a másik az Ekhoe, a maradékot, meg hagyjuk- kezdte el sorolni, mire unott képpel néztem rá.

-Cseppet sem érdekelt a magán életed. Ahogy a maradék ribid se- mosolyogtam rá.

-Ó, te tényleg féltékeny vagy- húzta gúnyos mosolyra az ajkait.

-Teljes mértékben- forgattam meg a szememet. -Elmennél? Zavarod a légkört.

-Ez az én házam- sziszegte.

-Szerintem meg a szüleidé, akik mind ezt megteremtették, csak te, huszonegy évesen még elvárod, hogy mindent a segged alá rakjanak- vigyorogtam rá.

-Kösz a kedves szavakat- forgatta meg a szemét. -Tudod mit, hagyom a francba a töltődet. Van jobb dolgom is nálad. 

-Reméltem is- bólogattam, majd számomra véget ért a kommunikáció, és visszadugtam a fülesemet. De nem filmet néztem. Megnyitottam a Spotify-t, és beírtam, hogy ercsé. Azonnal  kiadta, mint előadó. Rákattintottam, és elindítottam a Füzet című dalát. Igazából nem olyan rosszak. Amilyen jó hangja van, annyira tapló. A személyisége teljesen más.









Hali! Íme az újabb rész! Kicsikét rövidke lett, remélem nem bánjátok:) Ha tetszik, akkor vote/komment!

Helga

Tehetetlen ~ Ercsé ffOù les histoires vivent. Découvrez maintenant