Alina'nın Günlüğü 1

2 0 0
                                    

"başka ne yazalım Alina'm" Küçük Alina düşündü, heyecanla babasına dönüp"sen yaz babacım"babası düşündü aklına gelen fikirle elinde ki kalemi Alina'nın kalpli defterine yazmaya başladı.

"Gürkan'ın prenses kızı Alina doğdu" Alina güzel süt dişlerini göstererek gülümsedi.

"Gürkan artık iyi bir adam oldu"küçük Alina babasının boynuna küçük, ince kollarını sardı.

"Sen zaten çok iyisin babacım"

"Soykanların tek prensesi Alina" Heyecanla alkış yaptı.

"babannemin prensesiyim, Soykanların prensesü oldum yaşasııın"

"Bütün Soykanların şifası oldu" Alina şaşırdı.

"Şifa nedir babacım? "

Gürkan"sen bizim doktorumuz olup bize tatlı şurubunla iyileştirdin"Alina yerinde zıplıyordu.

Ateş abim gibi mi? Yaşasın artık bende Doktorum önce Devran abimi, Ateş abimi, Duman abimi, Babacığımı ve annemi iyileştireceğim"Gürkan sahte bir sinirle kaşlarını çattı.

"Neden babacığın varken ilk Devranı iyilşeyirecekmişsin" Küçük Alina kollarını babasına sararak"çünkü Devran abim hepinizden daha çok çalışıyor, bazen hiç uyumuyor, ben uyusun diye uyanıp yanına gidiyorum kucağında uyumuş gibi yapıyorum sonra beni kucağında taşıyıp yanımda uyuyor babacım Devran abim Batman mi? Süper kahraman olduğu için mi uyumuyor "Gürkan kahkahasını engelleyemedi.

"Alinam sen beni güldürdün ya, seni de çok güldürsünler emi kızım" Alina'nın yanakları kızardı, neşeli bir sesle"yaaa babacığım gerçekten kızın mıyııım? "Gürkan şaşırdı.

"Kızım sana kim öğretiyor bunları"

" Annem sana söylüyor ya babacığım ordan duydum"Gürkan gülümsedi büyük ellerini küçük kızının yanaklarına koydu.

"Tabi kızımsın, bal kızım"

"Neyse babacım Devranım nerde? "Gürkan napacaktı Alina'nın, Devran sevdasını belki de kimseyi Devran kadar sevmiyordu Alina, Devran aşağı, Devran yukarı aralarında ki bağı herkes kıskanıyordu.

"Abin çalışıyor babacığım" Alina ellerini beline koydu.

"Babacığım, Devranıma neden çok iş veriyorsun yeter artık ya benim Devranım neden benle ilgilenmiyor ben Devran abimi özledim" Küçük ayaklarını yere vura vura merdivenin bir basamağına çıkıp annesi'nin vazosunu yere düşürüp, kendini yere attı daha sonra küçük Alina'nın ağlama sesi bütün evi doldurdu, Gürkan şaşkınlıkla kızının yaptıklarını izliyordu.

2 dakika sonra evin bütün kapıları aynı anda açılıp, "Alina! " Diye farklı farklı seslerden bağırış koptu, üst katta olanlar koşarak indi, mutfaktan annesi adeta ışınlanmıştı, babası ise şaşkınlıkla olayları izliyordu.

"Annecim"Alina dolu gözleriyle herkese bakıp dudaklarını büzdü, sanki bilerek yapmamış gibi gerçekten düşmüş gibi yapmasına Gürkan hayretler etti.

Ateş" Ballı pamukşekerim noldu? "Alina sık sık nefesler alarak, çatallaştırdığı sesi ile" Abicik Devranıma giderken düşü verdim", Duman"Abisinin ballı neren acıdı öpim de geçsin"Alina küçük parmağıyla dizini gösterdi, Duman eğilip öptü"geçti mi? "Alina başını hayır anlamında salladı.

yukardan Devran indi herkesi Alina'nın başına toplanmış görünce içini bir endişe kapladı" Bebeğim noldu sana? "Alina, Devranı görünce ağlayarak, sarıldı.

Uçurumun Ortasında KalanlarWhere stories live. Discover now