တောရှင်းခြင်း

2.3K 5 0
                                    

ကုတင်ပေါ်မှာ ပစ်လှဲလိုက်ပြီး ခြေထောက်ကို ကုတင်ခြေရင်းပိုင်းမှာ ထုတ်ထားလိုက််တယ်။ မကြာခင်မှာ ရေချိုးခန်းထဲက နေ လမင်းထွက်လာတယ်။ ထမိန်ရင်လျှားထားပီး လက်မှာ ရေစိုနေတဲ့ တာဝါ ကို ကိုင်လာတယ်။လာငါ့ခြေထောက်ကို လာပြီးသေချာသန့်ရှင်းရေးလုပ် ၊ မှတ်ထား ဒါနင်ငါနဲ့တွေ့တိုင်းလုပ်ရမှာကျနော့်ခြေထောက်နားကို လာပြီး ရေစိုအဝတ်နဲ့ သုတ်ပါတယ်။" ဟဲ့ နင်ဒူးထောက်ထိုင်ပြီး သေချာသုတ်ပေး "သူကြမ်းပြင်မှာ ဒူးထောက်ထိုင်ပြီးသေချာသုတ်ပီးသန့်ရှင်းလေးလုပ်နေပေးနေပါတယ်။"နင့်အိမ်မှာနင်ဘယ်လိုနေနေ ငါ့နဲ့တွေ့ရင်တော့ နင့်ဟာ ငါ့ရဲ့ ကျွန် ငါ့ရဲ့အခိုင်းအစေဘဲ ကြားလား ""ဟုတ်ကဲ့ပါ သခင်ကြီး "တအောင့်လောက်နေတော့ "ကဲတော်တော့ ငါ့ခြေထောက်ကို လျှာ နဲ့ ယက်စမ်း။ ခြေမကို လည်း လီးစုပ်သလိုစုပ်ပေးစမ်း"ကျနော် ခိုင်းတဲ့အတိုင်းသေချာလုပ်ပေးပါတယ် ။ ဒါပေမဲ့ သူ့ဆီက ဘာသံမှ မကြားရဘူး ။ "ဟဲ့ ဘယ်လိုလည်း ငါ့ကိုပြုစုရတာပျော်လား "" ပျော်ပါတယ် သခင်ကြီး "အဲ့ဒါ နင့်ကို ဆုချတာ ။ ငါ့ကိုပြုစုခွင့်ရတယ်ဆိုတာ နင့်အတွက် ဆုလဒ်ဘဲ ။ ကဲ လာပါအုံးငါ့နားကို သူကျနော် ကုတင်ဘေးကို ရောက်လာတယ်။ " ကဲ နင့် ထမိန်ကို မပြီး ပေါင်ကို ကားထား "ကျနော် သူ့စောက်ပတ် ကို စမ်းကြည့်လိုက်တော့ အရာင်တွေ စိုနေပြီ+" ခံချင်နေတာလား "" ဟုတ်ကဲ့ သခင်ကြီး "+" ဘာဟုတ်ကဲ့လည်းကျွန်မ အပြည့်အစုံပြောစမ်း ""ဟုတ် ကျွန်မ ခံချင်နေပါတယ် "+" ဘာခံချင်တာလည်း "" သခင်ကြီးလိုတာကိုပါ သခင်ကြီး "အေးနောက်ဆို လိုက်ထောက်ပြီးမမေးတော့ဘူး နင့်ဆောက်သုံးမကျတဲ့အဖြေတွေ နဲ့ပြောနေရင်တော့ နင့်ကို ပြန်လွှတ်လိုက်မယ် ကြားလား" ဟုတ်ကဲ့ နာခံပါ့မယ် သခင်ကြီး "ဘယ်ပြန်ပါ့မလည်း ကျနော်သိတာပေါ့ သူ့ဘက်ကအရမ်းတွေ့ချင်ပြီးတောင်းတောင်းပန်ပန်လုပ်လို့ ကျနော် မှာ အချိန်ယူပြန်လာခဲ့ရတာ။ သူ့နဲ့ ကျနော် အွန်လိုင်းမှာ နေ့တိုင်း နီးပါး ( ကျနော် မအားမှ မချက်ဖြစ်တာ ) ချက်နေကြတာ။ သူဟာ ကျနော် အတွက် အရမ်းနာခံတဲ့ ကျွန်မလေးတယောက်ဖြစ်နေတာကြာပါပြီ။ ကျနော် ခိုင်းမမျှ အကုန်နာခံပြီးလုပ်နေတာလည်း ကြာပါပြီ။ အိမ်မှာ အငယ်ဆုံးသမီး မိသားစုက အလိုလိုက်ခံရသူ အလုပ်မှာ ဆရာမကြီး က ကျနော့် ရဲ့ ကျွန်လိမ္မာ မလေးတယောက်ဖြစ်နေတာကြာပါပြီ။ကျနော်သူ့စောက်ပတ်နုတ်ခမ်းသားတွေကို လက်မ လက်ညှိုးနဲ့ ဖိညစ်လိုက်ပြီး ကြမ်းကြမ်းဆွဲလိုက်တယ် ။ အ... ဆိုတဲ့ အသံတိုးတိုးလေးထွက်လာတယ်။ ကျနော့်လက်မ နဲ့ လက်ညှိုးကို ကားပီး စောက်ပတ်အကွဲကြောင်း ကြားထဲကို ပွတ်ဆွဲပေးပီး လက်ကိုဒီအတိုင်းထားလိုက်။သူမနေနိုင် တော့ဘူး ။ သူ့ဖင်ကိုနွဲ့ပြီး ဆောက်ပတ်နဲ့ အဲ့ဒီ့လက်ကြားထဲကို ပွတ်နေတယ်။ ၇ ချက်လောက်ပွတ်ဆွဲလိုက်တော့ လက်ထဲမှာ အရည်တွေ တော်တော်စီးကျလာတာခံစားလိုက်ရတယ်။ ကျနော့်လက်ကို ဆွဲဖယ်လိုက်ပီး " ဟဲ့ ရေချိုးခန်းထဲသွား နင့် ဂျိုင်းမွေးတွေ ဆောက်ပတ်မွေးတွေကို ငါရိတ်ပေးမယ် "

" ဟုတ်ကဲ့ သခင်ကြီး "

ကျနော်ယူလာတဲ့ အမျိုးသမီး အမွေးရိတ်တဲ့ ဂျုတ် ချိုးခန်းထဲဝင်သွားပြီး သူ့ လက်ကိုမြောက်ခိုင်းလိုက်ပြီး ဟော်တည်က ခေါင်းလျှော်ရည်ကို ဂျိုင်းမှာ လူးပေးလိုက်ပါတယ်။

ဂျိုင်းမွှေးအရှည်ထားခိုင်းတာ ၂ လ ကျော်ရှိနေပါပြီ ။ သူ့ဂျိုင်းမွှေးတွေ နုနုလေးတွေ နဲ့  သိပ်အများကြီးမရှိသေးပါဘူး။ ဂျိုင်းမွေးကို တမင်အရှည်ထားခိုင်းတာကြောင့်အဲ့ဒါကို သတိထားမိတိုင်း ကျနော့်ကို သတိရပြီး စိတ်ထ တယ်လို့ သူကပြောပါတယ်။ ဂျိုင်းမွေးကို ရိတ်ပေးနေတဲ့အချိန်မှာ သူ့ရဲ့အသက်ရှုသံဟာ ပြင်းထန်နေပီး စိတ်ထနေပါတယ်။ ကျနော့် ဒူးတဖက်ကလည်း သူ့ရဲ့ဆောက်ပတ်နေရာကို ထမိန်ပေါ်ကနေပွတ်ပေးနေပါတယ် ။ 

ဂျိုင်းတော်တော်လှတဲ့ ကျွန်မ

ထမိန်သွားချွတ်ပြီးပြန်လာခဲ့ ။ ပြန်လာရင်လေးဘက်ထောက်လာခဲ့ နင့်ဆောက်ဖုတ်မွေးတွေ ငါရိတ်ပေးအုံးမယ်။

အမှတ်တရ ၁Where stories live. Discover now