" ကဲ့ နင်ယူလာတဲ့ခရမ်းသီးကို ထုတ်ပေး ပြီးရင် ကုတင်ပေါ်မှာ ကိုယ်တုံးလုံး ဖင်ဘူးထောင်းထောင် ခြေထောက်ကို ကားနိုင်သလောက်ကား လက်နှစ်ချောင်းကို အရှေ့ တန်းတန်းထားပြီး နေစမ်း "သူဝယ်လာတဲ့ ခရမ်းသီးကို ကြည့်လိုက်တော့ ( လက်ညှိးလက်မ တစ်ဝိုင်းစာ )အနေတော်ပါဘဲ ( တမင် သူ့ကို ဈေးမှာ ကိုယ်တိုင်သွားဝယ်ခိုင်းထားတာပါ ။ သွားဝယ်တဲ့အချိန်မှာလည်း အောက်ခံဘောင်းဘီ ဘော်လီ မဝတ်ခိုင်းဘဲသွားခိုင်းခဲ့တာပါ )ကုတင်ပေါ်မှာတော့ ကျနော်လိုချင်တဲ့အနေအထား နဲ့ သူကတော့ အဆင်သင့်ဖြစ်နေပါပြီ။စောက်ဖုတ်ကို ကိုင်ကြည့်လိုက်တော့ ရေချိုးပီးစအနေအထားဘဲရှိနေပါသေးတယ်။ကျနော် ချွတ်ထားတဲ့ ဘောင်းဘီက ခါးပတ်ကို ဖြုတ်လိုက်ပီးလက်မှာကိုင်ထားလိုက်တယ်။ ခါးပတ်ပြားက လက်၂ လုံးခွဲလောက်ရှိတယ်။ သူ့ရဲ့ဖင်ကို အပေါ်ကို ထပ်ကော့ခိုင်းလိုက်တယ် ။အဲ့ဒီနောက်မှာတော့ သူ့ရဲ့ ဖင်ကို ခါးပတ်နဲ့ ခပ် ဆက်ဆက်လေး ၁ ချက်ရိုက်လိုက်တယ်" ဖြန်း "" အမေ့ "ဆိုတဲ့အသံနဲ့အတူ ဖင်လေးကော့လာတယ် ၊ ကျနော် သိပ်မကြမ်းသေးပေမဲ့ သူမထင်မှတ်ထားတဲ့အချိန်ဖြစ်သွားပုံရပါတယ်။" နာလား " " မနာပါဘူး သခင် ""ကျွန်မ ဖင်ကို ကုန်းပြီးခါးကို ကော့ ထား ။ ငါ၁ချက်ရိုက်ရင် ၁ ချက်ပါ သခင်ကြီးလို့ပြော ၊ နင့်ကို ငါ ၅ ချက်စရိုက်မယ် "ဖင်ထောင်ထားလို့ ပြူးနေတဲ့ဆောက်ဖုတ်နေရာကို ချိန်ပြီး ခပ်ပြင်းပြင်းလေး ၁ ချက်ရိုက်လိုက်တယ် ။"အား....... ၁ ချက်ပါ သခင် " သူ့ဖင်ကော့တက်သွားတယ် ။ ပုံစံတော့မပျက်သွားပြီး ဒါပေမဲ့ သူ့ခြေထောက်လေးတွေ တုန်နေတယ်။နောက်တချပ် ခပ်ပြင်းပြင်းထပ်ရိုက်လိုက်တယ်"အမေရေ့ .... ၂ ချက်ပါ သခင် "ဒီတခါသိပ်မနားဘူး ဆက်တိုက်ဆိုသလိုရိုက်လိုက်တယ်"အား.ရှီး....၃ ချက်ပါ သခင် "သူ့ပါစပ်ကတဟီးဟီးဖြစ်နေတယ်။" ဖြန်း "၄ ချက်မြောက်ကို ခပ်ပြင်းပြင်းလေး တင်ပါးကို စော်ထည့်လိုက်တယ် "အမလေးကြောက်ပါပြီ သခင်ကြီး ....၄ ချက် .. ၄ ချက် ပါ သခင် " သူ့ခြေထောက်တွေ အရင်ကထပ်တုန်နေတယ် ပါးစပ်ကလည်း ဟီးဟီး နဲ့ ရီသလိုလို ငိုသလိုလိုဖြစ်နေလေရဲ့သူ့စောက်ပတ်ကို ကိုင်ကြည့်တဲ့အခါမှာတော့ အရည်တွေ ရွဲနေလေပြီကျနော်လည်း ၅ ချက်မြောက်ကို ဆက်မရိုက်တော့ဘဲ ဖင်ဘူးထောင်းထောင်ထားတဲ့ ဆောက်ဖုတ်ထဲကိုလီးကို တေ့ပြီး အားနဲ့ ဆောင့်သွင်းလိုက်ပါတော့တယ်။" အား......... "လီးက ထိပ်ဝလောက်ဘဲဝင်ပီး တစ်ဆို့ဆို့ဖြစ်နေပါတယ်။ ကျနော် လက်နှစ်ဖက်ကသူ့ဖင်ကို ပွတ်ပေးပြီး ဖြန်းကနဲ ၂ ဖက်လုံးကိုရိုက် လက်နဲ့ ကိုင်ပီး ဆွဲသွင်းလိုက်တဲ့အခါမှာတော့ လီး တဝတ်လောက်ဝင်သွားပါတယ်။ ဖြေးဖြေးပြန်ထုတ်ပြီး စောက်ပတ်အဝ လေးကို အသွင်းအထုတ်် အချက် ၂၀ လောက် လုပ်ပေးလိုက်ပီး အထဲကို တဆုံးစောင့်သွင်းလိုက်ပါတော့တယ်။" အား..... အမေရေ .. သေပါပြီ "
YOU ARE READING
အမှတ်တရ ၁
Fantastikကျွန်မ ဖင်ကို ကုန်းပြီးခါးကို ကော့ ထား ။ ငါ၁ချက်ရိုက်ရင် ၁ ချက်ပါ သခင်ကြီးလို့ပြော